![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
E: Muistinpas. Olin lämpimässä saunassa työkeikalla.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Miksi ihmeessä ? Olisit polkenut !Noksu kirjoitti:Kannoin kahen kilon polkupyörää kaks kilsaa..
Viesti Kirjoittaja Macco »
mluhtala kirjoitti:Mun polkupyörä on pöllitty keskeltä kaupunkia lukittuna![]()
Noksu kirjoitti:Kannoin kahen kilon polkupyörää kaks kilsaa..
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Busted!!Macco kirjoitti:mluhtala kirjoitti:Mun polkupyörä on pöllitty keskeltä kaupunkia lukittuna
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kyllähän se vähän noin on - se hiekkarannan ihanuus...Thoth kirjoitti:arisel, tuosta vastauksesta minun ei tarvitse tuntea myötähäpeää vaan myötäoikeassaolemisen tunnetta!arisel kirjoitti:Alle 26-asteinen (°C) vesi on "uintikelvotonta", ei kylmästä vedestä nauti; Suomessa uintikelejä on aika harvoin.
En käy uimassa Suomessa juuri koskaan. Ulkomailla lämpimissä maissa matkustaessakin rasittaa, kun uimisen jälkeen hiekkaa tarttuu joka paikkaan: märkiin jalkoihin, kenkiin, takapuoli, uimahousuihin ja niin edelleen. Lisäksi ei se uiminen lopulta ole niin hauskaa. Koko prosessiin menee liikaa aikaa ja energiaa.
Ottamatta kantaa kusialtaisiin, niin kyse oli ulkona uimisesta.Erño kirjoitti:Eli Suomessa ei ole uintikelvollista vettä kuin uimahalleissa ja sielläkin vain kusialtaissa(lastenaltaat/monitoimialtaat)?arisel kirjoitti:Alle 26-asteinen (°C) vesi on "uintikelvotonta", ei kylmästä vedestä nauti; Suomessa uintikelejä on aika harvoin.
Viesti Kirjoittaja Armada »
Niin totta,alle tuo lämpötilan on jotain avantouinti hypetystä,kylmä on kylmää...arisel kirjoitti:Alle 26-asteinen (°C) vesi on "uintikelvotonta", ei kylmästä vedestä nauti; Suomessa uintikelejä on aika harvoin.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Ketjut meni ihmeellisesti sinne väliin eikä ollu mitää työkaluja mukana.. kokeilin kädellä ottaa mutta se johti hupparin toisen hihan menetykseen...Macco kirjoitti:mluhtala kirjoitti:Mun polkupyörä on pöllitty keskeltä kaupunkia lukittuna
Viesti Kirjoittaja mercury »
Siellä on menossa viikonlopun kisojen alla oleva harjoitusleiri, ja harjoitukset ovat siksi tarkoituksella fyysisesti kevyitä.Erño kirjoitti:Seurasin miekkailureenejä. Ihmeen näköistä sohimista ja jäkittämistä.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ja hyvin näkyy?Jamac kirjoitti:Kävin juoksemassa ilman silmälaseja 8)
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Melko hyvin.Anniel kirjoitti:Ja hyvin näkyy?Jamac kirjoitti:Kävin juoksemassa ilman silmälaseja 8)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
No kerro nyt ihmeessä mitä teit.Kain kirjoitti:Jotakin uskomatonta.
Ihmtettelen vieläkin itse.
Jos nyt en olisi sitä tehnyt, niin tuskin olisin tehnyt sitä koskaan.
Kerrananhan me vain tätä eletään.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Älä tee sitä toiste, ytimessä pyörii rehupuntteja ihan riittävästi ilman tyttömopojakintuomaril kirjoitti:Ajoin skoballa Helzingin keskustaan. 8)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tuskin ainakaan ihan heti sinne menen toisten skoballa ilman hyvää syytä.Jussi68 kirjoitti:Älä tee sitä toiste, ytimessä pyörii rehupuntteja ihan riittävästi ilman tyttömopojakintuomaril kirjoitti:Ajoin skoballa Helzingin keskustaan. 8)![]()
JL
Viesti Kirjoittaja Kain »
TR8 kirjoitti:No kerro nyt ihmeessä mitä teit.Kain kirjoitti:Jotakin uskomatonta.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Älä!Kain kirjoitti:Jotakin uskomatonta.