Oma vika. Ymmärtäisit pysyä kauempana sairaista ihmisistä, niin eivät tartuttaisi tautejaan sinuun. Eli toisin sanoen yrittäisit edes tervehtyä sen verran, ettei sinun tarvisi viettää kaikkea aikaasi sairaalassa.arttula kirjoitti:Kuumetta, kurkku kipeä ja yskittää. Enkä pääse täältä töistä pois ennen kuin huomenna iltapäivällä.
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Heh. Missä muualla on yhtä paljon tieverkkoa autoa kohti? Jos sinusta täällä on teillä ahdasta, et ole tainnut paljoa maan rajojen ulkopuolella liikkua? Ja polttoaineiden hinnatkin taitavat asettua hyvin samalle tasolle kuin monessa muussa Euroopan maassa.redhat kirjoitti:- Suomessa verotetaan autoilusta, polttoaineista ja peritään käyttömaksuja varmaankin eniten koko euroopassa, ja silti tieverkostomme on todella heikossa kunnossa sekä ahdas nykyisille automäärille.
Ota laput silmiltäsi ja katso vähän kauemmas. Ei Suomi ole kurjistumassa läheskään niin paljon kuin monet muut maat.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Meinasin jäädä aamulla kahden hirven tallomaksi ajaessani pyörällä töihin. Katselin vain kuinka elukat tulevat kohti, mutta viime hetkellä huomasivat minut ja kääntyivät toiseen suuntaan. Taisivat säikähtää enemmän näkyä kuin allekirjoittanut
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ärsyttää semmoinen muitten topiccien saastuttaminen tuolla.

-
Viesti Kirjoittaja iPadi »

Voi että kun saisi Mac Pro Serverin, niin ei tarvitsisi tälläisten paskojen kanssa leikkiä! Oon tässä monta päivää yrittänyt saada tota Ubuntu Serveriä toimimaan, mutta ei niin ei. Jatketaan säätöä, kai toi pitää taas asentaa uusiksi ja toivoa parasta...
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Windows Server?iPadi kirjoitti:vitunpc.jpgARGH! Ei tästä tule yhtään mitään
Voi että kun saisi Mac Pro Serverin, niin ei tarvitsisi tälläisten paskojen kanssa leikkiä! Oon tässä monta päivää yrittänyt saada tota Ubuntu Serveriä toimimaan, mutta ei niin ei. Jatketaan säätöä, kai toi pitää taas asentaa uusiksi ja toivoa parasta...
-
No ei ikinä! En ole testannut mutta nimi kuulostaa pahalta.tuomaril kirjoitti:Windows Server?iPadi kirjoitti:vitunpc.jpgARGH! Ei tästä tule yhtään mitään
-
Kannattaa testata.iPadi kirjoitti:No ei ikinä! En ole testannut mutta nimi kuulostaa pahalta.tuomaril kirjoitti:Windows Server?iPadi kirjoitti:vitunpc.jpgARGH! Ei tästä tule yhtään mitään
-
Mikä Windows-friikki sinustakin on tullut?tuomaril kirjoitti:Kannattaa testata.iPadi kirjoitti:No ei ikinä! En ole testannut mutta nimi kuulostaa pahalta.tuomaril kirjoitti:Windows Server?iPadi kirjoitti:vitunpc.jpgARGH! Ei tästä tule yhtään mitään
-
Vuodatusta: Kestää liian kauan.

-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mitä sä sillä Mac Pro Serverillä tekisit? Ei OS X Server ole mikään ihmeidentekijä. Se on aika uskomaton buginen sotku palvelinkäyttikseksi, eikä mitään korjata koskaan, paitsi maksullisella päivityksellä jossa on sitten uudet bugit ja yhteensopivuus rikki muiden versioiden kanssa niin että hermot menee. Jotkut perusihmisten perusasiat saa toimimaan ilman ihmeempää osaamista (eipä siihen serverikäyttistä oikeesti tarvittaiskaan), mutta jos et hanskaa Ubuntu Serveriä, olet jossain vaiheessa, todennäköisesti jo alkupuolella kusessa OS X Serverinkin kanssa.iPadi kirjoitti:No ei ikinä! En ole testannut mutta nimi kuulostaa pahalta.tuomaril kirjoitti:Windows Server?iPadi kirjoitti:vitunpc.jpgARGH! Ei tästä tule yhtään mitään
Windows Server pelaa päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Osaamista sekin silti tarvitsee. Ubuntu on hyvä sen kartuttamisen aloittamiseen.
-
Pöh. Mulla on mennyt 6 tuntia 20 gigan siirtämiseen. Otin muistaakseni näyttökuvankin siitä, mutta en löydä sitätuomaril kirjoitti:^ Yritin vain auttaa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Sinulla on joku antiikkinen MacBook 2008 early. Minulla on sentään iMac 2011 mid niin kyllä sen nyt pitäisi kyetä siirtelemään dataa vähän vauhdikkaammin. 8)iPadi kirjoitti:Pöh. Mulla on mennyt 6 tuntia 20 gigan siirtämiseen. Otin muistaakseni näyttökuvankin siitä, mutta en löydä sitätuomaril kirjoitti:^ Yritin vain auttaa.
-
Kyllä minä sen (kai) hanskaisin jos se käynnistyisi. Sen asennuksessa taisin kusta jotain, tai sitten kone kusi asennuksen.mercury kirjoitti:mutta jos et hanskaa Ubuntu Serveriä
Ei se MacBook ollut syypää vaan tuo ihku Compaq-kone, jolta siirtelin dataa MB:lle!tuomaril kirjoitti:Sinulla on joku antiikkinen MacBook 2008 early. Minulla on sentään iMac 2011 mid niin kyllä sen nyt pitäisi kyetä siirtelemään dataa vähän vauhdikkaammin. 8)iPadi kirjoitti:Pöh. Mulla on mennyt 6 tuntia 20 gigan siirtämiseen. Otin muistaakseni näyttökuvankin siitä, mutta en löydä sitätuomaril kirjoitti:^ Yritin vain auttaa.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Itse käytin aikoinaan windows NT 4.0 tuollaiseen datan varastointiin. Se toimi kuin junanvessa ja suht helppo käyttää. Kertaakaan en saanut blue screen ongelmaa esiin. Siitä ainakin puhutaan paljon netissä. Antiikkinen kylläkin nykypäivänä. Koulussa piti jokaisen tehdä NT 4 palvelin johon muut koneet yhdisti. Jossain nurkissani on vielä opetusvideot ja materiaalit tuohon. Luulisi windows 2000 ajavan saman. Olettaisin, että et tarvitse kovin monimutkaista systeemiä. Kaikkein helpoimmalla pääsisit ostamalla ulkoisen Time Capsulen tai sitten jonkun muun verkkokovalevyn tarpeellisine tukineen.iPadi kirjoitti:Kyllä minä sen (kai) hanskaisin jos se käynnistyisi. Sen asennuksessa taisin kusta jotain, tai sitten kone kusi asennuksen. Ei se MacBook ollut syypää vaan tuo ihku Compaq-kone, jolta siirtelin dataa MB:lle!
En muista sitten yhtään noita kun en ole leikkinyt asian kanssa. Rahalla selviää kaikesta kun ostaa kaupasta, mutta itse tyydyn purkkavirityksiin.
-
Jos M.P.T-setä maksaa niin hommataan semmonenM.P.T kirjoitti:Olettaisin, että et tarvitse kovin monimutkaista systeemiä. Kaikkein helpoimmalla pääsisit ostamalla ulkoisen Time Capsulen tai sitten jonkun muun verkkokovalevyn tarpeellisine tukineen.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arisel »

-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Erehdyin käymään oven ulkopuolella ja tuntui kuin olisi laavaa kaadettu iholle ja hehkuva rauta työnnetty silmistä läpi. Ei tuolla ole ihmisen ilma, vihaksi pistää tuommonen inferno, onneksi kohta on syksy.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »

![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Hommaa semmoinen automaaginen robottileikkuri joka hoitaa työn sun puolesta?arttula kirjoitti: Nurmikko pitäisi leikata, mutta ei jaksa.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Voisin hommatakin, mutta ei nyt kipénä jaksa.tosikko kirjoitti:Hommaa semmoinen automaaginen robottileikkuri joka hoitaa työn sun puolesta?arttula kirjoitti: Nurmikko pitäisi leikata, mutta ei jaksa.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Hah haa! Kylläpä sain voimia tuosta tiedosta!arttula kirjoitti:Päätä särké ja kurkku on kipé...Nurmikko pitäisi leikata, mutta ei jaksa.

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
?KunkkuJ kirjoitti:Hah haa! Kylläpä sain voimia tuosta tiedosta!arttula kirjoitti:Päätä särké ja kurkku on kipé...Nurmikko pitäisi leikata, mutta ei jaksa.
Meinasitko mennä itse leikkaamaan Arttulan nurmikon?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka