Väisty! Mun fantasiaarttula kirjoitti:Minä voisin kyllä harkita !Anniel kirjoitti: En kyllä ajatellut ystävättäreni kanssa puuhailla sängyssä vaikka ihana nainen onkin kyseessä

JL
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Väisty! Mun fantasiaarttula kirjoitti:Minä voisin kyllä harkita !Anniel kirjoitti: En kyllä ajatellut ystävättäreni kanssa puuhailla sängyssä vaikka ihana nainen onkin kyseessä
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Hihhii !!!KunkkuJ kirjoitti:Pysyttelen hyvin lähellä vessaa, enkä taida tänään lähteäkään ajelemaan.![]()
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tuosta ja sen seurauksista palaa heti mieleen aikanaan interrailin paluumatkalla junan vessassa vietetty Göteborg-Tukholma -väli.hatey kirjoitti:Oliko lounaassa jotain vikaa?
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
17°C on erittäin sopiva lämpötila fyysiseen työhön tai vaikkapa jalkapallon pelaamiseen!hatey kirjoitti:^ Tällä hetkellä n 19°C sisällä, ilppi työntää 5°C ilmaa sisuksistaan. Kohta täällä on varmaan sopiva 17°C. 8)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Täälläkin on hyttysaste pysynyt samana, en ole nähnyt yhtään yksilöäarisel kirjoitti:
Nyt on pari astetta vähemmän - valitettavasti hyttysaste on edelleen sama.![]()
Voipi kyllä olla, ettei kohta näy itikoita, alkaa vähän ilma liikkua - saattaapi ruveta satelemaan.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Sulla on ilmeisesti korkeatasoinen asunto...Jussi68 kirjoitti:Täälläkin on hyttysaste pysynyt samana, en ole nähnyt yhtään yksilöäarisel kirjoitti:
Voipi kyllä olla, ettei kohta näy itikoita, alkaa vähän ilma liikkua - saattaapi ruveta satelemaan.
![]()
Viime vuonna yksi hyttynen pisti mua, toivottavasti tästä kesästä ei tule yhtä
kamalaa![]()
JL
Ymmärtääkseni olet jossain kauempana... Bonehill onkin vaarallinen paikka:KunkkuJ kirjoitti:^ Tiedä häntä, veikkaisin enempi vaatimatonta illallista. Nyt yritän syödä aamiaista ja olen huolissani jojo-ilmiön alkamisesta.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä näin eilen Parvekkeella Turussa yhden hyttysen. Se oli ensimmäinen tänä kesänä. Koska se näyttäytyi jo näin aikaisin, on minulla suuri huoli siitä, että saattaa kesän aikana näkyä vielä 1-2 lisää.Jussi68 kirjoitti:Täälläkin on hyttysaste pysynyt samana, en ole nähnyt yhtään yksilöäarisel kirjoitti:
![]()
Viime vuonna yksi hyttynen pisti mua, toivottavasti tästä kesästä ei tule yhtä
kamalaa![]()
JL
Viesti Kirjoittaja Anniel »