Kain kirjoitti:hatey kirjoitti:Pää räjähtää, jos vielä kuulen kerrankin tuota Jukka-Pojan surkeaa renkutusta. Mikä ihmeen pakkosyöttöbuumi tuolla nyt oikein on? Luulin että Anssi Kela on huonointa maailmassa, mutta ei. Jukka-poika tuhoaa aivot.
Jos totta puhutaan, niin radio tuhoaa aivot. Siksi en kuuntelekkaan sitä. Edes automatkoilla.
Kuunelkaa vain yle puhetta. Sitä minä kuuntelen töissä aina, jos vain peltoreissa on virtaa tai muistan laittaa ne päälle. Voice yrittää aina tunkea ylen taajuuksille, mutta silloin käännetään nupista takaisin puheelle. Mukavaa kuunnella vanhoja lähetyksiä ja puheohjelmien uusintoja aikaisemmalta ajalta mitä olen elänyt. Yle puhe on pelastus ja sieltä ei juurikaan musiikkia tule. Toisaalta sitä jukka pojan renkutusta ei voi välttää ellei elä keskellä metsää ja omaa aidattua tonttia. Sitä soitetaan kaupoissa ja nuorisilla on se soittoäänenä. Töissä viimeistään kuulee kun joku on sen soittariksi iskenyt kiusatakseen muita.
Kain kirjoitti:Kerrankos tässä eletään.
Toiset pitävät hauskaa kavereittensa kanssa, ja toiset viettävät sen nukkumalla tai katsovat bittiä ruudulla. Kukin tavallaan.
Mistä ihmisillä riittää kuntoa siihen "hauskan" pitämiseen? Yövuorosta kun pääsee aaton aattona niin ei oikein ole pelikunnossa. Ellei sitten yöllä ole jotain ohjelmaa

Pitää kerätä voimia, että jaksaa duunissa hikoilla.
hatey kirjoitti:Ei voi olla tietämättä, kun telkkarimainoksessa on metrin korkuisilla kirjaimilla kirjoitettu. Ei musiikista voi ihminen oikeasti nauttia, ihmeellistä älämölöä. No, klassinen on hyvää kieltämättä, sitä voi joskus yrittää kuunnella.
Sitäkin pitää kuunnella hiljaa, ettei ihmiset järkyty kun auton ämyreistä pamahtaa jotain klassissta. Nobuo Uematsu:a löytyy kyllä autostani
Terras theme
Kain kirjoitti:Perhana, kun mun jääkaappi tekee kuolemaa. Korisee pahemmin, kuin mummo hautajaisissa.
Normaalia näille uusille kaapeille ja UPO:lle se on erittäin tyypillistä. Ennätys on rikottu, jos upo kestäisi yli 5v
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.