Minähän olen Hompun alfaurosstandardi.hatey kirjoitti:Onko Artulla joskus ollut alfapisteitä?![]()
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minähän olen Hompun alfaurosstandardi.hatey kirjoitti:Onko Artulla joskus ollut alfapisteitä?![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mistäs tiedät kun et oo edes sinne lääkäriin uskaltautunut. Kesäflunssa sulla korkeintaan on ja todennäköisemmin vaan kärsit vieroitusoireista kun Kunkku on reisussa.arttula kirjoitti:Hei ! Tämä ON kuolemantauti !!Anniel kirjoitti:Taitaa vaan arttula olla pikkuprinsessa kun on heti kuolemassa kun vähän on lämpöä tai kremppoja. Kyllä nyt karisee alfaurospisteet.Saattaa olla malaria tai dengue Vietnamintuliaisena. Itse epäilen kyllä ebola -kuumetta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
No oli sillä pari mutta tällaisen ruikutuksen jälkeen jopa Kunkku menee ohi.hatey kirjoitti:Onko Artulla joskus ollut alfapisteitä?![]()
Ei mikään tavanomainen pikkuvirus pysty minua kaatamaan. Tämän on siis oltava jotain vakavampaa.Anniel kirjoitti:Mistäs tiedät kun et oo edes sinne lääkäriin uskaltautunut. Kesäflunssa sulla korkeintaan on ja todennäköisemmin vaan kärsit vieroitusoireista kun Kunkku on reisussa.arttula kirjoitti:Hei ! Tämä ON kuolemantauti !!Anniel kirjoitti:Taitaa vaan arttula olla pikkuprinsessa kun on heti kuolemassa kun vähän on lämpöä tai kremppoja. Kyllä nyt karisee alfaurospisteet.Saattaa olla malaria tai dengue Vietnamintuliaisena. Itse epäilen kyllä ebola -kuumetta.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kamalaa.arttula kirjoitti:Minähän olen Hompun alfaurosstandardi.hatey kirjoitti:Onko Artulla joskus ollut alfapisteitä?![]()
Minua ei ole IKINÄ loukattu näin pahasti !!! Poistakaa jäsenyyteni Hompusta välittömästi !!!Anniel kirjoitti:No oli sillä pari mutta tällaisen ruikutuksen jälkeen jopa Kunkku menee ohi.hatey kirjoitti:Onko Artulla joskus ollut alfapisteitä?![]()
No, kunkkuhan on sitä "suo, kuokka ja Jussi" -osastoa. Asuu jossain suonsilmässä korvessa, jonne aikamerkkikin viedään postiautolla lähimmälle maitolaiturille.Anniel kirjoitti:No oli sillä pari mutta tällaisen ruikutuksen jälkeen jopa Kunkku menee ohi.hatey kirjoitti:Onko Artulla joskus ollut alfapisteitä?![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Onko petekkioita? Olen sairastanut dengue-kuuumeen, sain sen Sri Lankasta muinoin, ei ollu kiva tauti.arttula kirjoitti:Hei ! Tämä ON kuolemantauti !!Anniel kirjoitti:Taitaa vaan arttula olla pikkuprinsessa kun on heti kuolemassa kun vähän on lämpöä tai kremppoja. Kyllä nyt karisee alfaurospisteet.Saattaa olla malaria tai dengue Vietnamintuliaisena. Itse epäilen kyllä ebola -kuumetta.
Ööh... Puhu suomea...amanita kirjoitti:Onko petekkioita? Olen sairastanut dengue-kuuumeen, sain sen Sri Lankasta muinoin, ei ollu kiva tauti.arttula kirjoitti:Hei ! Tämä ON kuolemantauti !!Anniel kirjoitti:Taitaa vaan arttula olla pikkuprinsessa kun on heti kuolemassa kun vähän on lämpöä tai kremppoja. Kyllä nyt karisee alfaurospisteet.Saattaa olla malaria tai dengue Vietnamintuliaisena. Itse epäilen kyllä ebola -kuumetta.
Jaa juu, unohdin ettet hallitse vielä googletusta, ja on tietty asiallista kirjoittaa tänne selevää suomee.arttula kirjoitti:Ööh... Puhu suomea...amanita kirjoitti:]
Onko petekkioita? Olen sairastanut dengue-kuuumeen, sain sen Sri Lankasta muinoin, ei ollu kiva tauti.
Jaa... Onhan noita kaikenlaisia pilkkuja ja täpliä iholla. En tiedä, ovatko ne normaaleja.amanita kirjoitti:Jaa juu, unohdin ettet hallitse vielä googletusta, ja on tietty asiallista kirjoittaa tänne selevää suomee.arttula kirjoitti:Ööh... Puhu suomea...amanita kirjoitti:]
Onko petekkioita? Olen sairastanut dengue-kuuumeen, sain sen Sri Lankasta muinoin, ei ollu kiva tauti.![]()
Tuossapa tuosta lyhykäisesti:
Sivistyssanakirja: petekia
petekia
substantiivi
(lääketiede) hiussuoniverenvuodon aiheuttamat pilkut iholla
Soitin kaverilleni, joka on lääkäri, kun ei ala tauti talttua. Sain oikein diagnoosinkin: Insufficientia interauricularis. Ei kyllä sano minulle mitään tuo.arttula kirjoitti:Jaa... Onhan noita kaikenlaisia pilkkuja ja täpliä iholla. En tiedä, ovatko ne normaaleja.amanita kirjoitti:Jaa juu, unohdin ettet hallitse vielä googletusta, ja on tietty asiallista kirjoittaa tänne selevää suomee.arttula kirjoitti:Ööh... Puhu suomea...amanita kirjoitti:]
Onko petekkioita? Olen sairastanut dengue-kuuumeen, sain sen Sri Lankasta muinoin, ei ollu kiva tauti.![]()
Tuossapa tuosta lyhykäisesti:
Sivistyssanakirja: petekia
petekia
substantiivi
(lääketiede) hiussuoniverenvuodon aiheuttamat pilkut iholla![]()
Mutta aiheeseen: Kaksi kuppia vahvaa Latte Macchiatoa helpotti hieman päänsärkyä. Toivottavasti tauti helpottaa huomiseksi, kun pitää mennä töihin. Sairaana töissä oleminen on vielä kurjempaa, kuin pelkästään töissä oleminen.
Noh, soitin siis oikeasti tutulleni...hatey kirjoitti:^ Juksautit, ei sinulla ole kavereita.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minä olen arttulan kaveri. 8) Mut ei se kyllä minulle soittanut, olisin antanut erilaisen neuvon.hatey kirjoitti:^ Juksautit, ei sinulla ole kavereita.
KunkkuJ kirjoitti:Minä olen arttulan kaveri. 8) Mut ei se kyllä minulle soittanut, olisin antanut erilaisen neuvon.hatey kirjoitti:^ Juksautit, ei sinulla ole kavereita.
No sehän sano sen, minkä me jo tiedetään; korvien välissä viiraa.arttula kirjoitti:Noh, soitin siis oikeasti tutulleni...hatey kirjoitti:^ Juksautit, ei sinulla ole kavereita.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Hyvinkin samanlaisella keittimellä täällä toimitaankin. Laiskuudesta johtuen pannuhuone on vieläkin hieman protovaiheessa. Eristyksiä puuttuu ja sen sellaista.arisel kirjoitti:Tuosta jo Apelle riittäisi varmaan iltapäiväänkin asti!Mikael K. kirjoitti:Ajattelin hieman isompaa mallia ja toiselta sektorilta.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Ja pöh ! Tuo on ihan oikea diagnoosi. Ainakin kuulostaa hienolta !amanita kirjoitti:No sehän sano sen, minkä me jo tiedetään; korvien välissä viiraa.arttula kirjoitti:Noh, soitin siis oikeasti tutulleni...hatey kirjoitti:^ Juksautit, ei sinulla ole kavereita.