Onneksi en nokan kautta kaatunut, mutta upposin sen värkin kanssa kyljittäin hötölumeen.... sekin oli aika mielenkiintoista, yksin jossain erämaassa lumeen upoksissa moposuksen kanssa....Leader dog kirjoitti:Itse olen Ski-dolla vetänyt nokan kautta ympäri Ylläksen rinteessä kiviä koluten.
Mopotopic
-
hatey
Re: Mopotopic
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Armada
Viesti Kirjoittaja Armada »
hatey kirjoitti:Onneksi en nokan kautta kaatunut, mutta upposin sen värkin kanssa kyljittäin hötölumeen.... sekin oli aika mielenkiintoista, yksin jossain erämaassa lumeen upoksissa moposuksen kanssa....Leader dog kirjoitti:Itse olen Ski-dolla vetänyt nokan kautta ympäri Ylläksen rinteessä kiviä koluten.
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kaksitahtisen koneen lyhytaikaisia savutuksia käynnistyksen jälkeen ei kannata ihmetellä. Joskus kone polttaa ylimääräistä bensatippaa, joskus on tiivistynyt kosteutta, joka haihtuu, joskus voi kärytä pakoputkeen kertynyt öljy...tuomaril kirjoitti:Äsken kävi kumma juttu. Kävin kaverin kanssa Mäkissä ja kun sen jälkeen lähdettiin ajamaan niin skoban putkesta pukkasi kiihdyttäessä aikamoinen määrä vaaleaa savua. Pysähdyin valoihin ja jatkoin matkaa, sen jälkeen ei enää savuttanut. Skoba oli siis Mäkkärin parkissa joku 20 min pysähdyksissä. Osaisiko joku sanoa että mistä savu tuli?
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mikäli yhtään ymmärsin nuorisokieltä, se tuli pakoputkesta.tuomaril kirjoitti:Äsken kävi kumma juttu. Kävin kaverin kanssa Mäkissä ja kun sen jälkeen lähdettiin ajamaan niin skoban putkesta pukkasi kiihdyttäessä aikamoinen määrä vaaleaa savua. Pysähdyin valoihin ja jatkoin matkaa, sen jälkeen ei enää savuttanut. Skoba oli siis Mäkkärin parkissa joku 20 min pysähdyksissä. Osaisiko joku sanoa että mistä savu tuli?
-
tuomaril
Kiitos Kunkku!KunkkuJ kirjoitti:Kaksitahtisen koneen lyhytaikaisia savutuksia käynnistyksen jälkeen ei kannata ihmetellä. Joskus kone polttaa ylimääräistä bensatippaa, joskus on tiivistynyt kosteutta, joka haihtuu, joskus voi kärytä pakoputkeen kertynyt öljy...tuomaril kirjoitti:Äsken kävi kumma juttu. Kävin kaverin kanssa Mäkissä ja kun sen jälkeen lähdettiin ajamaan niin skoban putkesta pukkasi kiihdyttäessä aikamoinen määrä vaaleaa savua. Pysähdyin valoihin ja jatkoin matkaa, sen jälkeen ei enää savuttanut. Skoba oli siis Mäkkärin parkissa joku 20 min pysähdyksissä. Osaisiko joku sanoa että mistä savu tuli?
-
aksim97
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
-
Houdini
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Jätä ne mopoilut kokonaan pois ja säästä rahas vaikka kevariin, paljo mukavampaa puuhaa.aksim97 kirjoitti:Huhhuh, nyt on kinkki 4-tahti skoba Baotian myynnissä, tilalle meinasin hakee yamaha dt 50x:n tai sit yhen aprilia säxänniin että käykääs kattomassa viininpunasta skobaa kilviltään uu-347 ja ostakaa pois. Hinnassa on sitten keskusteluvaraa varsinki homppulaisille
-
Hieno
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Saat 50€ ja voin hoitaa kuljetukset.aksim97 kirjoitti:Huhhuh, nyt on kinkki 4-tahti skoba Baotian myynnissä.
-
aksim97
-
Hieno
Siis menee mökkimopoksi jos ei tule tarpeeksi rahaa? Eikö tuossa ole kilvetkin paikoillaan? Ei sitä sitten kannata mökkimopona myydä.aksim97 kirjoitti:Ei nyt ihan vielä sillä lähe kuitenkaanon kuitenkin ihan täysin toimiva ja menee mökkimopoks jos ei tuu hyvii tarjouksii
-
iFooni
Viesti Kirjoittaja iFooni »
-
aksim97
Ja hei ifooni, kiinnostaisko tää mun iphone 4 kun siitä me tuolla matkapuhelinfoorumin puolella taidettii puhuu
-
tuomaril
-
iFooni
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Riippuu tietysti mallista. Meikäläiselläkin Apriliassa ei mene alamäkeenkään yli 55, rajoitin on ja ottaa siinä vaiheessa kiinni. Gilerassa taas ei ole mitään sähköisiä kierrostenrajoitinta, kulkee tasaisella 60 ja alamäkeen oon päässyt 80.tuomaril kirjoitti:Onko näissä skoottereissa jonkin sortin kierrosrajoitin? Tänään kun menin isoon alamäkeen urku auki niin tuntui että joku rajoitin nappasi vastaan siellä 72 km/h vauhdissa.
-
Noksu
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Kohta nähdään Hatey valkoisen pakun etupenkillä näyttämässä keskaria mopoilijoille...hatey kirjoitti:Nuorisorikollinen.tuomaril kirjoitti:Ei kukaan mopoilija aja sitä 45 km/h nopeutta. Autoilijatkin vain hermostuvat jos ajaa liian hiljaa.hatey kirjoitti:^ Ainakaan et ollut hereillä siellä.
Minulla oli joskus paketteeri auto, jonka ajoneuvokohtainen nopeusrajoitus oli 80 kmh, ei se tarkkoittanut sitä, etteikö se olisi kulkenut lujempaa, mutta sillä ei saanut ajaa lujempaa.
Samoin on mopon kanssa, sillä ei saa ajaa lujempaa, vaikka se alamäessä menisi 70 kmh ja tiekohtainen rajoitus olisi 80 kmh.
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Onhan niihin rajoittimen ohittajiakin, mutta hyötyä ei ole muussa kuin alamäkeen menemisessä. Onhan se mukava laite mäkisessä ympäristössä.iFooni kirjoitti:Riippuu tietysti mallista. Meikäläiselläkin Apriliassa ei mene alamäkeenkään yli 55, rajoitin on ja ottaa siinä vaiheessa kiinni. Gilerassa taas ei ole mitään sähköisiä kierrostenrajoitinta, kulkee tasaisella 60 ja alamäkeen oon päässyt 80.tuomaril kirjoitti:Onko näissä skoottereissa jonkin sortin kierrosrajoitin? Tänään kun menin isoon alamäkeen urku auki niin tuntui että joku rajoitin nappasi vastaan siellä 72 km/h vauhdissa.
-
hatey
Sakkolappuvihkoa minä näyttäisin ja repisin kilvet moposta irti.Noksu kirjoitti:
Kohta nähdään Hatey valkoisen pakun etupenkillä näyttämässä keskaria mopoilijoille...
-
AlExiter
Viesti Kirjoittaja AlExiter »
-
tuomaril
-
hatey
-
tuomaril
8) 8) 8)hatey kirjoitti:^Mitä? Tuomaril on kiimassa.
-
Hieno
Niin mikä?tuomaril kirjoitti:Olin tänään herrasmies. Olin ajamassa päivällä Juvanmalmille, kunnes näin tien laidassa tytön ja skootterin. Tyttö oli siis pientareella joten olin varma että tytön skoba on pettänyt. Pysähdyin tien toiselle puolelle kävelytielle ja seurasin vähän aikaa kun tyttö yritti käynnistää skobaansa sähköstartilla, ei se siitä mihinkään käynnistynyt joten luikertelin skoban kanssa tien yli kun ei tullut autoja ja kysyin että tarviiko tyttö apua. No vastaus oli tietenkin myöntävä kun näin komea poika kysyy.Aikani siinä yritin katella kaikkea, mutta ei ainakaan minun säälittävillä taidoilla mitään poikkeavaa löytynyt. Sitten aloin polkemaan kapistusta käyntiin, joku 30 sek sitä poljin ja sitten se käynnistyi! Tyttö vain kiitti, olisi minulle kelvannut jokin muukin palkkio.
Ja siinä oli varmaan kampikammion kattovalaisimen liittimet paskasina niin ei heti lähtenyt käyntiin.
-
tuomaril
Tiedät kyllä.Hieno kirjoitti:Niin mikä?tuomaril kirjoitti:Olin tänään herrasmies. Olin ajamassa päivällä Juvanmalmille, kunnes näin tien laidassa tytön ja skootterin. Tyttö oli siis pientareella joten olin varma että tytön skoba on pettänyt. Pysähdyin tien toiselle puolelle kävelytielle ja seurasin vähän aikaa kun tyttö yritti käynnistää skobaansa sähköstartilla, ei se siitä mihinkään käynnistynyt joten luikertelin skoban kanssa tien yli kun ei tullut autoja ja kysyin että tarviiko tyttö apua. No vastaus oli tietenkin myöntävä kun näin komea poika kysyy.Aikani siinä yritin katella kaikkea, mutta ei ainakaan minun säälittävillä taidoilla mitään poikkeavaa löytynyt. Sitten aloin polkemaan kapistusta käyntiin, joku 30 sek sitä poljin ja sitten se käynnistyi! Tyttö vain kiitti, olisi minulle kelvannut jokin muukin palkkio.
-
Hieno
Pullo viunaa ja aski tupakkaa?tuomaril kirjoitti:Tiedät kyllä.Hieno kirjoitti:Niin mikä?tuomaril kirjoitti:Olin tänään herrasmies. Olin ajamassa päivällä Juvanmalmille, kunnes näin tien laidassa tytön ja skootterin. Tyttö oli siis pientareella joten olin varma että tytön skoba on pettänyt. Pysähdyin tien toiselle puolelle kävelytielle ja seurasin vähän aikaa kun tyttö yritti käynnistää skobaansa sähköstartilla, ei se siitä mihinkään käynnistynyt joten luikertelin skoban kanssa tien yli kun ei tullut autoja ja kysyin että tarviiko tyttö apua. No vastaus oli tietenkin myöntävä kun näin komea poika kysyy.Aikani siinä yritin katella kaikkea, mutta ei ainakaan minun säälittävillä taidoilla mitään poikkeavaa löytynyt. Sitten aloin polkemaan kapistusta käyntiin, joku 30 sek sitä poljin ja sitten se käynnistyi! Tyttö vain kiitti, olisi minulle kelvannut jokin muukin palkkio.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka