eli olen nyt kattonut noita kumpaistakin koska tarttisin hyvän langattoman verkon kotiin, ja olen ymmärtänyt että noissa on tosi hyvä signaalin voimakkuus yms. Mutta sitä en oikeen ole ymmärtänyt, että voiko noita käyttää myös silleen että kun muuten on laitettu kone kiinni, ja kaikki piuhat, niin en käyttäisikään langatonta verkkoa vaan laittaisin suoraan Time Capsulen takana olevista Ethernet-porteista yhteen johdon ja siitä koneeseen? Eli kuten normaalina modeemina? Jomman kumman aion hankkia, mutta kai siinä nyt myös toi mahdollisuus on... ainakin itse en ymmärtäisi miksi ei olisi.. Noh... auttakaa hädässä kärsivää!
Time Capsule ja AirPort Extreme?
Verkkoasiat, langattomat tukiasemat, mifit, mokkulat ja muut puhelimet
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
WizardRamses
Time Capsule ja AirPort Extreme?
Viesti Kirjoittaja WizardRamses »
Moi,
eli olen nyt kattonut noita kumpaistakin koska tarttisin hyvän langattoman verkon kotiin, ja olen ymmärtänyt että noissa on tosi hyvä signaalin voimakkuus yms. Mutta sitä en oikeen ole ymmärtänyt, että voiko noita käyttää myös silleen että kun muuten on laitettu kone kiinni, ja kaikki piuhat, niin en käyttäisikään langatonta verkkoa vaan laittaisin suoraan Time Capsulen takana olevista Ethernet-porteista yhteen johdon ja siitä koneeseen? Eli kuten normaalina modeemina? Jomman kumman aion hankkia, mutta kai siinä nyt myös toi mahdollisuus on... ainakin itse en ymmärtäisi miksi ei olisi.. Noh... auttakaa hädässä kärsivää!![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
eli olen nyt kattonut noita kumpaistakin koska tarttisin hyvän langattoman verkon kotiin, ja olen ymmärtänyt että noissa on tosi hyvä signaalin voimakkuus yms. Mutta sitä en oikeen ole ymmärtänyt, että voiko noita käyttää myös silleen että kun muuten on laitettu kone kiinni, ja kaikki piuhat, niin en käyttäisikään langatonta verkkoa vaan laittaisin suoraan Time Capsulen takana olevista Ethernet-porteista yhteen johdon ja siitä koneeseen? Eli kuten normaalina modeemina? Jomman kumman aion hankkia, mutta kai siinä nyt myös toi mahdollisuus on... ainakin itse en ymmärtäisi miksi ei olisi.. Noh... auttakaa hädässä kärsivää!
-
Jari-eripari
Re: Time Capsule ja AirPort Extreme?
Viesti Kirjoittaja Jari-eripari »
Toki toimii myös ethernet-kaapelilla koneeseen, mutta modeemina tuo ei toimi. Tarvitset laajakaistamodeemiksi jonkun muun laitteen.
-
WizardRamses
Re: Time Capsule ja AirPort Extreme?
Viesti Kirjoittaja WizardRamses »
Kiitosta! Jotain tämmöstä arvelinkin. 8)
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka