Jos se noin helppoa olisi, minäkin lähettäisin aina sähköpostia jollekin lekurille, kun on ongelmia. Mutta vastaavatko ne?
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ihan oikealta lääkäriltä minä tuota diagnoosin suomennosta kysyinkin, kun sattui semmoinen olemaan lähistöllä, ja korvalehtien välissä kuului vaivasi piilevän. Älä yhtään yritä kiemurrella totuudelta piiloon.arttula kirjoitti:Ja pöh ! Tuo on ihan oikea diagnoosi. Ainakin kuulostaa hienolta !amanita kirjoitti:No sehän sano sen, minkä me jo tiedetään; korvien välissä viiraa.arttula kirjoitti:Noh, soitin siis oikeasti tutulleni...hatey kirjoitti:^ Juksautit, ei sinulla ole kavereita.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minä tunnen monta hyvää ja kivaa lääkäriä, jotka auttavat epäitsekkäästi potilaita. Taidat itse olla sellainen, joka vaan hyväksikäyttää tuttuja, mutta et ole valmis maksamaan mitään palveluista, etkä tuotteista.KunkkuJ kirjoitti:" Soitin kaverille, joka on lääkäri ja kysyin neuvoa" - Koskas kukaan on tuolla tavalla avun saanut? En usko, että sellaisia lääkäreitä onkaan, jotka alkavat ilmaiseksi neuvomaan ja diagnoosia tekemään. Rahaa ne siitä haluavat, tai sitten heittävät lonkalta vaan jotain, joka kuulostaa hienolta.
Jos se noin helppoa olisi, minäkin lähettäisin aina sähköpostia jollekin lekurille, kun on ongelmia. Mutta vastaavatko ne?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hävytön väite! Törkeää, että täällä saa esittää tuollaisia!arttula kirjoitti: Taidat itse olla sellainen, joka vaan hyväksikäyttää tuttuja, mutta et ole valmis maksamaan mitään palveluista, etkä tuotteista.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja fluboacji »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Kahvi on toimivaa ja jopa hyvän makuista. Sitä voinee suositella muillekin arkikahvista pitäville.Mikael K. kirjoitti:Testissä Robert Pauligin Tumma Paahto nimellä merkittyä kahvia. Paahtoasteikolla 1-5 arvoksi on annettu 4. Raportti mausta seuraa muutaman kokeilun jälkeen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mitä tarkoitat?Anniel kirjoitti:Tästä Pasilan jaksosta tulee kyllä niin Homppu mieleen, erityisesti kohdissa 12 ja 19 minuuttia 8)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jännäähatey kirjoitti:Mitä tarkoitat?Anniel kirjoitti:Tästä Pasilan jaksosta tulee kyllä niin Homppu mieleen, erityisesti kohdissa 12 ja 19 minuuttia 8)![]()
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
HeeeHeeeeeHeeeeamanita kirjoitti:Kaksi isoa koiraakin nykyään rapsuteltavana, mukavampaa puuhaa, kun eivät ole kastuneet.