Jouduin ottamaan firman auton haltuuni. En olisi huolinut, mutta käskettiin. En kyllä aja senttiäkään ylinmääräistä sillä, en minä halua olla firman kanssa naimisissa. Tää on joku mikä lie Citroën...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Voi kun vuosia voisi moderoidakin... Niitä voisi muokata, joitakin vuosia voisi nakata roskikseen, ja loput siirtää vaikka hehkutustopiciin...Erño kirjoitti:Sitä se vuosien moderointi teettää...Anniel kirjoitti:Mä olen niin väsynyt
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Näin se taitaa olla. Onhan tunnettu tosiasia, että ihminen oireilee, jos ei ole haasteita ja harmeja.KunkkuJ kirjoitti:Minun ja Annielin pitkä välimatka sitä koettelee... 8)
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Ajelet virman autolla ja virman diisseleillä ja kehtaat vielä valittaahatey kirjoitti:Merdé!![]()
Jouduin ottamaan firman auton haltuuni. En olisi huolinut, mutta käskettiin. En kyllä aja senttiäkään ylinmääräistä sillä, en minä halua olla firman kanssa naimisissa. Tää on joku mikä lie Citroën...
Vartoo vähän, hätsii unohti haukkua teidät nuoret tällä kertaa. Eiköhän se kohta korjaa tilanteen.iFooni kirjoitti:Ajelet virman autolla ja virman diisseleillä ja kehtaat vielä valittaaBensan hinnoistakin valitat. Mikään ei tunnu kelpaavan
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Ethän vaan eksynyt Apple Storeen?Mailia kirjoitti:Tililtä katosi kyllä nyt niin paljon rahaa. ;_;
Viesti Kirjoittaja Mailia »
En kyllä sattumalta. Olin oikeastaan hyvin kaukana siitä.tosikko kirjoitti:Ethän vaan eksynyt Apple Storeen?Mailia kirjoitti:Tililtä katosi kyllä nyt niin paljon rahaa. ;_;
Viesti Kirjoittaja hatey »
En kai minä nyt firman autoa kotiini halua.KunkkuJ kirjoitti:Vartoo vähän, hätsii unohti haukkua teidät nuoret tällä kertaa. Eiköhän se kohta korjaa tilanteen.iFooni kirjoitti:Ajelet virman autolla ja virman diisseleillä ja kehtaat vielä valittaaBensan hinnoistakin valitat. Mikään ei tunnu kelpaavan
Viesti Kirjoittaja waiski »
Varmaan aika järkyttävä kokemus huomata, että on ihan autojakin vrt. vanha Focus. Kannattaa ajella ny ja naatiskella..hatey kirjoitti:Merdé!![]()
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Oletko maistanut... ?Macco kirjoitti:Tekisi mieli Kobe Carpacciota...Eipä sitä just nyt mistään saa...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Ihan ihmiskehon perusjuttua. Stressin laukeaminen eli lomalle pääseminen aiheuttaa sairastumisen. Niin kauan kuin stressitilanne on päällä pysyt toimintakuntoisena, vaikka onkin paska ja väsynyt olo. Tähän on tasan yksi ratkaisu: tee jotain stressin aiheuttajalle.M.P.T kirjoitti:Töissä ollessa on aina väsynyt ja vapaalla olet kipeä.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Hyvä pelastus. Kursori pyöri tuossa "BANNAA"-nappulan päällä jo melko pitkään. Se ihan jo välkkyi punaisena. Meillä modeilla tuo nappula valtaa puolet ruudusta. Välillä tuo nappula vaivihkaa myös vetää kursoria puoleensa.arisel kirjoitti:Vuodatukseksi voisi todeta, että harmittaa kun just nyt en keksi mitään topiciin sopivaa...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mitä muka voisi laillisesti tehdä? Bordelleja tässä maassa ei ole ja viina ei maistu. Stressinhän aiheuttaa työ ja pelko sen menettämisestä, koska ilman työtä ei tule massia. Tuskin nuo edellisetkään oloa helpottaisi tai en tiedä, koska en ole käynyt tuollaisissa paikoissa. Tiedä sitten, jos kaikki olisi rutiinia ja vessassa käytäisiin kello se ja herättäisiin kello se ja se.mercury kirjoitti:Ihan ihmiskehon perusjuttua. Stressin laukeaminen eli lomalle pääseminen aiheuttaa sairastumisen. Niin kauan kuin stressitilanne on päällä pysyt toimintakuntoisena, vaikka onkin paska ja väsynyt olo. Tähän on tasan yksi ratkaisu: tee jotain stressin aiheuttajalle.M.P.T kirjoitti:Töissä ollessa on aina väsynyt ja vapaalla olet kipeä.
Kyllä sitä vapaata aina odottaa kuin kuuta nousevaa. Varsinkin, jos ne on muutakin kuin näitä yön ja aamun välisiä vapaapäiviä. Mitä sitä sitten tekee terassilla, sohvalla, televisiolla yms?arisel kirjoitti:Vakavasti puhuen - sitä lomaa tai vapaata ei kannata odottaa liian kovasti, ei se kuitenkaan niin ihmeellinen ole. Tekee duunit loppuun ja lähtee kotiin, käy kaupassa jos tarvitsee, käy suihkussa tai saunassa ja syö hyvin - rentoutuminen tulee kuin itsestään.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Et suinkaan luullut, etten tiennyt tuota?Macco kirjoitti:Hyvä pelastus. Kursori pyöri tuossa "BANNAA"-nappulan päällä jo melko pitkään. Se ihan jo välkkyi punaisena. Meillä modeilla tuo nappula valtaa puolet ruudusta. Välillä tuo nappula vaivihkaa myös vetää kursoria puoleensa.arisel kirjoitti:Vuodatukseksi voisi todeta, että harmittaa kun just nyt en keksi mitään topiciin sopivaa...
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tuo on varmasti rankkaa. Kun työ on maata sängyssä, mitä voi tehdä, jos on työstä väsynyt?arttula kirjoitti:Olen väsynyt. NIIN väsynyt. Ja kyllästynyt työntekoon.
Niinpä...KunkkuJ kirjoitti:Tuo on varmasti rankkaa. Kun työ on maata sängyssä, mitä voi tehdä, jos on työstä väsynyt?arttula kirjoitti:Olen väsynyt. NIIN väsynyt. Ja kyllästynyt työntekoon.
Makaapa itse 32 tuntia sängyssä putkeen. Kyllä se melko rankkaa on. Välillä poliiisikin käy potkimassa kylkeen, ties missä puistossa "sänky" sijaitsee. Kyllä se rankemmastakin työstä menee.KunkkuJ kirjoitti:Tuo on varmasti rankkaa. Kun työ on maata sängyssä, mitä voi tehdä, jos on työstä väsynyt?arttula kirjoitti:Olen väsynyt. NIIN väsynyt. Ja kyllästynyt työntekoon.