Mac Shit Happy Meal -annos ja siihen kuuluva lelu?tuomaril kirjoitti:Tiedät kyllä.Hieno kirjoitti:Niin mikä?tuomaril kirjoitti:...Tyttö vain kiitti, olisi minulle kelvannut jokin muukin palkkio.[/u]
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mac Shit Happy Meal -annos ja siihen kuuluva lelu?tuomaril kirjoitti:Tiedät kyllä.Hieno kirjoitti:Niin mikä?tuomaril kirjoitti:...Tyttö vain kiitti, olisi minulle kelvannut jokin muukin palkkio.[/u]
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Romanttinen illallinen paikallisessa makkarissa jonka jalkeen ajetaan skoottereilla kauniiseen auringonlaskuun kauniina suomalaisena kesailtana 8)hatey kirjoitti:Mac Shit Happy Meal -annos ja siihen kuuluva lelu?tuomaril kirjoitti:Tiedät kyllä.Hieno kirjoitti:Niin mikä?tuomaril kirjoitti:...Tyttö vain kiitti, olisi minulle kelvannut jokin muukin palkkio.[/u]
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kutakuinkin näin. 8)Houdini kirjoitti: Romanttinen illallinen paikallisessa makkarissa jonka jalkeen ajetaan skoottereilla kauniiseen auringonlaskuun kauniina suomalaisena kesailtana 8)
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Jotain sellaista, sama tyyppi, se oon mä.Houdini kirjoitti:^kylma ihminen.
Olen normaali.hatey kirjoitti:^ Pehmo.
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Rivous savustettu päälle?tuomaril kirjoitti:Olen normaali.hatey kirjoitti:^ Pehmo.
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Bensatankin polttaminen.tuomaril kirjoitti:Mitä muita helppoja mopon "ylläpitohommia" on olemassa kun tuo ilmansuodattimen puhdistus?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kaasarin puhdistus. Ketjun/rattaiston vaihto ja ketjun kiristys. Ilmanpaineiden tarkistus. Stefojen rasvaus. Onhan noita.tuomaril kirjoitti:Mitä muita helppoja mopon "ylläpitohommia" on olemassa kun tuo ilmansuodattimen puhdistus?
Ei minulla ole ketjuita, minulla on variaattori. 8) Renkaat kävin tänään tosiaan täyttämässä ABC:lla. Mikä on stefo?Erño kirjoitti:Kaasarin puhdistus. Ketjun/rattaiston vaihto ja ketjun kiristys. Ilmanpaineiden tarkistus. Stefojen rasvaus. Onhan noita.tuomaril kirjoitti:Mitä muita helppoja mopon "ylläpitohommia" on olemassa kun tuo ilmansuodattimen puhdistus?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Höpö höpö. Eiköhän elämä vielä opeta sinuakin. Vanha sanonta sanoo, että vesi on vanhin voitehista. Siihen on joku konemies lisännyt jatkoksi: "vaan ei paras". Ensiksikin, vesi on myrkkyä laakereille ja painepesurin suihku tunkeutuu helposti tiivisteiden läpi. Missä pyörivä akseli, siinä sen ympärillä stefa-tiiviste. Tästä tiivisteestä vesi menee helposti läpi väärään suuntaan. Siis, ei suihkutella niiden laakerien lähelle!iFooni kirjoitti:Kyllä ite ainakin suihkuttelen painepesurilla ihan kunnolla sinne moottoritilaankin ja ihan kaikkialle, ei ne mikskään vedestä mee.
Viesti Kirjoittaja Delli »
Tuollaisesta piti ainakin pakoputkesta polttaa karstat pois muutaman kerran vuodessa silloin 1976 - 1978 kun tuollaisen omistin. 8)tuomaril kirjoitti:Mitä muita helppoja mopon "ylläpitohommia" on olemassa kun tuo ilmansuodattimen puhdistus?
Nykymoottorit ovat paljon tarkempia polttoaineen käyttäjiä. Karstaa ei kerry samalla tavalla kuin ennen.Delli kirjoitti:Tuollaisesta piti ainakin pakoputkesta polttaa karstat pois muutaman kerran vuodessa silloin 1976 - 1978 kun tuollaisen omistin. 8)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tarkeminsanottuna huulitiiviste. Huulitiivisteen (puhekielessä stefa) toimintaperiaatteen ja tarkoituksen voi hahmottaa kuvittelemalla kuinka blondi syö porkkanaa, pitäen huulet tiukasti porkkanan ympärillä, jotta kuola ei valu suusta ulos porkkanaa pitkin.hatey kirjoitti:^Ei se ole stefo, se on stefa = tiiviste
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Kirjota hakukoneeseesi tyttömopon perushuolto niin alkaa varmasti löytyätuomaril kirjoitti:Ei minulla ole ketjuita, minulla on variaattori. 8) Renkaat kävin tänään tosiaan täyttämässä ABC:lla. Mikä on stefo?Erño kirjoitti:Kaasarin puhdistus. Ketjun/rattaiston vaihto ja ketjun kiristys. Ilmanpaineiden tarkistus. Stefojen rasvaus. Onhan noita.tuomaril kirjoitti:Mitä muita helppoja mopon "ylläpitohommia" on olemassa kun tuo ilmansuodattimen puhdistus?