Mulla ollut ipadissa käytössä nyt muutaman kuukauden en aio jatkaa käyttöä, koska tuoreimmassa versiossa voikin nauhoittaa enää tulevia ohjelmia eikä katsoa menneitä ellet sitten nauhoittanut niitä. Eli aiemmasta poiketen toimii kuten normi tallentava digiboksi.
Kyseessä ilmeisesti lainsäädännöllinen asia, mutta näin saatiin tämäkin hyvä palvelu pilattua. Itse en ainakaan enää näe arvoa ko. palvelulla, jonka arvo itselle muodostui juuri siitä ettei tarvinnut etukäteen valita nauhoitettavia ohjelmia vaan pystyi spontaanisti selaamaan ja katsomaan.
Database Connection Failed
Error: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) (2002)
Function Performed: CONNECT
Host/DB: localhost/booxtv
Database Type: mysql
E-W kirjoitti:Toimii hienosti, aion käyttää jatkossakin. Muuttui mielestäni jopa parempaan suuntaan.
Miten voi sanoa, että muuttui parempaan suuntaan? Miten tuo eroaa nyt sitten tavallisesta digiboksista? Mut nythän kannattaa sitten siirtyä tvkaistan käyttäjäksi, koska se toimii edelleen tuolla periaatteella.
jaa-a, http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 1#p1386355 -ketjussa Kakku oli saanut booxtv:ltä vastauksen, että vain valitut ohjelmat tallennetaan. Mulla toisaalta näkyy ohjelmaoppaassa kaikki ohjelmat viime tiistaista lähtien (päivitin softan 3.0:aan maanantaina) ja pystyn merkitsemään haluamani ohjelmat talletettaviksi ja katsomaan niitä. Näinköhän joku bugi palvelussa vai mikä lie.. nähtäväksi jää..
Siemens ja Neste fuusioituvat, mikä uuden konsernin nimeksi?
- Siemens-Neste Oyj
Cathi777 kirjoitti:
Miten voi sanoa, että muuttui parempaan suuntaan?
Olen ymmärtänyt, että omat tallennukseni säilyvät pilvessä nyt pidempään (ikuisesti?). Minun puolestani tämän ei tarvitse erota tavallisesta digiboksista sinänsä mitenkään.
Joo omasta mielestäni aiempi toimintamalli oli ainoa oikea johon soisi esim. Elisa Viihteenkin taipuvan. En itse aio jatkaa tilausta, koska voin nauhoittaa ohjelmat digiboksilla ja katsoa televisiosta.
En jatka tilausta, varmaankin palaan tvkaistan käyttäjäksi. Mulle se juttu oli just siinä et voi jälkikäteen katella mitä on tullu ja jos siitä sontavirrasta keksii jotain katseltavaa niin sitte katselee. En tosiaankaan ala miettimään että pitäisköhän jotain tulevia ohjelmia tallentaa.
Dna osti 20% osuuden Booxmediasta, en tiedä liittyykö uudistus tähän mutta jos vanhat merkit paikkansa pitää niin ainakin "asiakaspalvelu" meni siinä, näin kävi mm. Welhon kaupoissa.
Seuraan muutamaa tv-sarjaa ja katson elokuvia, kun ehdin. Nyt nämä kaikki saan laitettua automaattisesti tallentumaan ja ne säilyvät pilvessä niin kauan, kuin haluan. Eipä tarvitse kiiruhtaa esim. Leffojen katsomisessa, kun siellä ne odottelevat tylsää hetkeä.
iPhone | Apple Watch | iPad | Macbook Pro | Airpods
olvikoira kirjoitti:En jatka tilausta, varmaankin palaan tvkaistan käyttäjäksi. Mulle se juttu oli just siinä et voi jälkikäteen katella mitä on tullu ja jos siitä sontavirrasta keksii jotain katseltavaa niin sitte katselee. En tosiaankaan ala miettimään että pitäisköhän jotain tulevia ohjelmia tallentaa.
Juuri näin. En ole päivittänyt ohjelmaa, koska toivon, että tolla nykyisellä versiolla tuo vanha tallennussysteemi säilyy toimivana. Tänään kuitenkaan ei ainakaan näytä enää perjantain ohjelmia olevan tallenteet listassa (eilisen vielä on), joten voi olla, että ominaisuus poistui tuostakin versiosta. Tällöin todennäköisesti lopetan tilaukseni.
iPhone SE 64GB / iPad Air 2 64GB Wi-Fi + Cellural / iPad mini retina 16GB Wi-Fi + Cellural
Sierran 4G mifiä käyttäessä Booxtvn vaatima wifi-verkko on tarjolla matkallakin ja tallenteita voi katsoa. En ole päivittänyt ohjelmaa , tosin iPAdin HD-versio ei herjaa seuraavan ohjelmaversion muutoksista, näitä olen nähnyt vain iPhone-ohjelmaversiossa.
olvikoira kirjoitti:En jatka tilausta, varmaankin palaan tvkaistan käyttäjäksi. Mulle se juttu oli just siinä et voi jälkikäteen katella mitä on tullu ja jos siitä sontavirrasta keksii jotain katseltavaa niin sitte katselee. En tosiaankaan ala miettimään että pitäisköhän jotain tulevia ohjelmia tallentaa.
Sama juttu. Tv:n tarpeettomuus tulee esiin juuri siinä, että etukäteen ei jaksa sitä kymmeneltä kanavalta tulevaa sontaa siivilöidä, mutta jälkikäteen siitä massasta on naurettavan helppoa poimia ne parhaat kikkareet - esim. katsottavat leffat.
Boox tilausta ei ole, eikä tule. Livenä oon katsonut parit uutiset, ja jos dna ei ryssi tätä palvelua, niin saatan liveä katsoa harvakseltaan jatkossakin.
Tvkaista rulettaa
Laptop 15"-i7-8GB-Radeon8770M(2GB) | iMac24" | TimeCapsule | iPhone | IPhone 4 | iPad 1st gen | iPad 2nd gen | iPod Touch 3rd gen
Jaa näyttäisi ohjelmaopas (ts. tallennettavaksi merkattavat ohjelmat) ulottuvan kaksi päivää taaksepäin. Näiköhän lain kirjainta tulkitsevat henkilöt ovat käyneet periaatteellista keskustelua aiheesta lähetystoiminnan (=käyttäjä ei määrittele tuutista tulevaa tavaraa) ja tallennuspalvelun ero (=käyttäjä näin tekee)? Jos näin on, niin mukavan anteeksiantavaista sentään tuo kaksi päivää postuumisti.
Siemens ja Neste fuusioituvat, mikä uuden konsernin nimeksi?
- Siemens-Neste Oyj
Damn....nyt ei pelitä enää tallenteet offline tilassa kuten ennen. Vaatii wi-fi verkon myös tallenteita katsottaessa. Ihan pa5kaan suuntaan koko softa menossa.
kokkopa1 kirjoitti:Damn....nyt ei pelitä enää tallenteet offline tilassa kuten ennen. Vaatii wi-fi verkon myös tallenteita katsottaessa. Ihan pa5kaan suuntaan koko softa menossa.
Eihän vaadi, sivun alapalkissa on se tallennusnappi mistä voi tallentaa offline katseluun.
Viimeksi muokannut delic, 23.6.2012 klo 12.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En tule jatkamaan tilausta, puoltoista vuotta käyttäny tota ja tämä päivitys ei palvele minua enään niinkuin haluisin.
En todellakaan halua kytätä jos sieltä vaikka tulisi jotain ja ennalta pistää nauhoitukseen. Ennen oli helppoa kun/jos oli aikaa katsella pädillä tv:tä niin pystyi helposti selaamaan mitä voisi katsella. Nyt booxtv on tyhjää täynnä minulle.
Ilmeisesti moni muukin on samaa mieltä, jos eivät kuuntele asiakkaitaan niin toivottavasti keksivät jotain "parempaa" tämän korvaamiseksi tai saa luvan kuihtua koko hieno idea ja toteutus.