KunkkuJ kirjoitti:Niinpä. Ehkä vielä paremmalla syyllä voisi kysyä, mitä täpinöitä ihmiset saavat lentokoneella matkustamisesta?
Kyllä tuossa omalla ajoneuvolla matkustamisessa on puolensa. Käydä omalla ajoneuvolla vaikka Pariisissa, antaa aivan erilaisen kuvan Ranskasta ja Pariisista kuin sille, joka matkustaa lentokoneella. Voi sanoa oikeasti käyneensä siinä maassa, toisin kuin ne lentokentän ja bussin/taksin kokeneet paikasta toiseen siirtyjät.
Waiski toi hyvin esille toisen ison pointin. Se on ihmisten kohtaaminen. Siinä väittäisin moottoripyörän olevan vielä pari kertaluokkaa autoa antoisampi. Kun moottoripyörällä jossakin ulkomailla, etenkin yhtään eksoottisemmassa kohteessa, pysähtyy, tulevat ihmiset tarjolle juttukaveriksi.
Mutta kukin tyylillään. Vaikka minun tyylini onkin ainoa oikea. 8)
Luumäen ukolle peukku! Hyvin sanottu sieltä sarvien takaa... Mutta, kyllä autonkin kanssa juttuihin pääsee, varsinkin Puolan maaseudulla (joo mulle rakas maa) muistan yhden reissun kun oltiin Puolassa pari viikkoa, muistaakseni -02, kuusi yötä nukuttiin paikallisten kotona, vierasmajoissa tms... Uskomattoman hieno maa. Menkää ja nähkää oikeesti, ihan sama mikä maa se on, mutta ne paikalliset ihmiset on ainakin minulle se matkan suola, ei ne turistinähtävyydet...