On varmaankin töitä, joista ei löydy yhtään mitään kivaa tai mukavaa, mutta jos sellaista onnistuu löytämään, se kannattaa noteerata - ja jos ei löydy, niin yrittää vain muistaa miksi sitä hommaa tekee - eli elannon vuoksi. Kun työhön käyttää kuitenkin ison osan omaa aikaansa, niin sitä ei kannata tehdän naama norsun... krmhmh...
Ymmärtänette mitä tarkoitan. Itse olen joskus joutunut kaivamaan väkisin niitä hyviä puolia omista paskaduuneistani, mutta kyllä se oikeasti auttaa, vaikka työlästä onkin. Olen tainnut joskus mainitakin, että nykyisessä duunissa on kysytty onko mulla firman osakkeita, kun painan pitkää päivää, ja siihen olen vastannut, että on yksi osake - sen nimi on työpaikka. Ei aivan vähämerkityksinen asia; tietysti riittävät tulot ja mieleinen työ helpottavat.
Oletko MPT hakenut muita hommia tai miettinyt oman yrityksen perustamista? Olen ymmärtänyt että olet ammattimies, jonka työllä on kysyntää. Ja voihan sitä ikävästä duunista eroon pääsemiseksi tehdä ihan jotain muuta - mennä vaikka johonkin kahvilaan myyjäksi!
No, paha arvailla mikä olisi sulle se unelmahomma.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)