Mitä teet juuri nyt?
-
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Mikä puhelin sulla nyt sitten on?Mailia kirjoitti:Ei minulla ainakaan ole ongelmaa tuon taskuun sullomisessa.
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 6#p1390376Hieno kirjoitti:Mikä puhelin sulla nyt sitten on?Mailia kirjoitti:Ei minulla ainakaan ole ongelmaa tuon taskuun sullomisessa.
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »

-
En osaa liittää kuvaa googlen hakuun.Viizei kirjoitti:http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 6#p1390376Hieno kirjoitti:Mikä puhelin sulla nyt sitten on?Mailia kirjoitti:Ei minulla ainakaan ole ongelmaa tuon taskuun sullomisessa.
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 7#p1390387Hieno kirjoitti:En osaa liittää kuvaa googlen hakuun.
Taitaa olla yksi viesti tuossa välissä.
-
No kiitos.Viizei kirjoitti:http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 7#p1390387Hieno kirjoitti:En osaa liittää kuvaa googlen hakuun.
Taitaa olla yksi viesti tuossa välissä.
-
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mulla ei varmaan ikinä ole yhtä kivaa ku miuhtalalla!mluhtala kirjoitti:Makoilen riippumatossa auringonpaisteessa ja suunnittelen Norjan automatkaa. 8)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Pitäisit sinäkin n. 4 kuukauden kesäloman, varmasti olisi vähän hauskempaaJamac kirjoitti:Mulla ei varmaan ikinä ole yhtä kivaa ku miuhtalalla!mluhtala kirjoitti:Makoilen riippumatossa auringonpaisteessa ja suunnittelen Norjan automatkaa. 8)

-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ne on lähdössä hateyn kanssa yhteiselle lomamatkalle!mluhtala kirjoitti:Makoilen riippumatossa auringonpaisteessa ja suunnittelen Norjan automatkaa. 8)

-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Hieno kirjoitti:En osaa liittää kuvaa googlen hakuun.Viizei kirjoitti:http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 6#p1390376Hieno kirjoitti:Mikä puhelin sulla nyt sitten on?Mailia kirjoitti:Ei minulla ainakaan ole ongelmaa tuon taskuun sullomisessa.
-
Eiks hätsii mene vasta syssymmällä? Mä lähden jo muutaman päivän päästä, jahka oon saanut mökkeilystä tarpeekseni. Ny ei voi vielä lähteä ku mökillä tulee sen verran hyvin affenia, ihan tuosta nuon laiturinnokasta! Nii ja mulla on tää paikallisesta kirjalainaamosta haettu pokkariki kesken.Macco kirjoitti:Ne on lähdössä hateyn kanssa yhteiselle lomamatkalle!mluhtala kirjoitti:Makoilen riippumatossa auringonpaisteessa ja suunnittelen Norjan automatkaa. 8)
-
Jos tuon auringossa makaamisen jättää pois, niin olette todella hieno ihminen. Norja on jylhän kaunis maa, siksi käynkin siellä autoilemassa vähintään kerran vuodessa. Juu ja mieluiten syksyllä. Silloin ei on lehtiä risupensaissa tien vierustoilla, niin näkyy vuonotkin hienosti, tai sitten tosi aiksisin keväällä.mluhtala kirjoitti:Makoilen riippumatossa auringonpaisteessa ja suunnittelen Norjan automatkaa. 8)
-
Olette myös! Minä tykkään jylhistä maisemista ja viileästä säästä, vaikka auringossa toisinaan köllöttelenkin. Menen suorinta tietä Jäämeren rannalle Hammerfestiin ja reittiä x takaisin Suomeen. Hammerfestissä kuulemma jäätelökin maistuu kalalle.hatey kirjoitti:Jos tuon auringossa makaamisen jättää pois, niin olette todella hieno ihminen. Norja on jylhän kaunis maa, siksi käynkin siellä autoilemassa vähintään kerran vuodessa. Juu ja mieluiten syksyllä. Silloin ei on lehtiä risupensaissa tien vierustoilla, niin näkyy vuonotkin hienosti, tai sitten tosi aiksisin keväällä.mluhtala kirjoitti:Makoilen riippumatossa auringonpaisteessa ja suunnittelen Norjan automatkaa. 8)

-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ruotsiin suurtunturivaellukselle hus!mluhtala kirjoitti:Olette myös! Minä tykkään jylhistä maisemista ja viileästä säästä, vaikka auringossa toisinaan köllöttelenkin.hatey kirjoitti:Jos tuon auringossa makaamisen jättää pois, niin olette todella hieno ihminen. Norja on jylhän kaunis maa, siksi käynkin siellä autoilemassa vähintään kerran vuodessa. Juu ja mieluiten syksyllä. Silloin ei on lehtiä risupensaissa tien vierustoilla, niin näkyy vuonotkin hienosti, tai sitten tosi aiksisin keväällä.mluhtala kirjoitti:Makoilen riippumatossa auringonpaisteessa ja suunnittelen Norjan automatkaa. 8)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Tämä ehkä tulee jollekin yllätyksenä, mutta siis mluhtala suunnittelee omalta osaltaan matkaa, joka meidän on tarkoitus tehdä yhdessä moottoripyörällä.mluhtala kirjoitti: Menen suorinta tietä Jäämeren rannalle Hammerfestiin ja reittiä x takaisin Suomeen. Hammerfestissä kuulemma jäätelökin maistuu kalalle.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tietääks miuhtalakin tuon...?KunkkuJ kirjoitti:Tämä ehkä tulee jollekin yllätyksenä, mutta siis mluhtala suunnittelee omalta osaltaan matkaa, joka meidän on tarkoitus tehdä yhdessä moottoripyörällä.![]()
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Minä olen kyllä tietääkseni lähdössä autolla ja ihan vain vähäsen kunkkua nuoremmassa herrasmiesseurassa. Ota sieltä etelänmailta joku nätti paikallinen neitihenkilö tarakallesi! Luulisi että ainakin Kreikasta olisi monta halukasta poislähtijääKunkkuJ kirjoitti:Tämä ehkä tulee jollekin yllätyksenä, mutta siis mluhtala suunnittelee omalta osaltaan matkaa, joka meidän on tarkoitus tehdä yhdessä moottoripyörällä.mluhtala kirjoitti: Menen suorinta tietä Jäämeren rannalle Hammerfestiin ja reittiä x takaisin Suomeen. Hammerfestissä kuulemma jäätelökin maistuu kalalle.Minun pitäisi vaan ehtiä kotiutua siihen mennessä...

-
Kyllä pitäis tietää. On siitä puhuttu.Macco kirjoitti: Tietääks miuhtalakin tuon...?
Ai. Sinä sitten jo ehdit unohtaa koko jutun? Miksi minulle aina käy näin?mluhtala kirjoitti: Minä olen kyllä tietääkseni lähdössä autolla ja ihan vain vähäsen kunkkua nuoremmassa herrasmiesseurassa. Ota sieltä etelänmailta joku nätti paikallinen neitihenkilö tarakallesi! Luulisi että ainakin Kreikasta olisi monta halukasta poislähtijää

-
Viime syksynä kävin Hammerfestissa. Siellä on näköalamesta vuorenpäällä, jossa on todella laadukas yleisökaukoputki, jossa ei ole liikeratarajoitinta, joten sillä voi pimeällä katsella vuonon vastarannan asuntojen ikkunoista sisään. En siis minä niin tehnyt, kuulin vain juttuja....mluhtala kirjoitti:Olette myös! Minä tykkään jylhistä maisemista ja viileästä säästä, vaikka auringossa toisinaan köllöttelenkin. Menen suorinta tietä Jäämeren rannalle Hammerfestiin ja reittiä x takaisin Suomeen. Hammerfestissä kuulemma jäätelökin maistuu kalalle.hatey kirjoitti:Jos tuon auringossa makaamisen jättää pois, niin olette todella hieno ihminen. Norja on jylhän kaunis maa, siksi käynkin siellä autoilemassa vähintään kerran vuodessa. Juu ja mieluiten syksyllä. Silloin ei on lehtiä risupensaissa tien vierustoilla, niin näkyy vuonotkin hienosti, tai sitten tosi aiksisin keväällä.mluhtala kirjoitti:Makoilen riippumatossa auringonpaisteessa ja suunnittelen Norjan automatkaa. 8)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Thon hotellin aulassa on kahviautomaatti, sellainen muodikas pellettiespressokone, siitä saa ilmaiseksi kahvia (tarkoitettu hotellin asukkaille, mutta ei kukaan sitä valvo, paitsi respa, jos niitä edes kiinnostaa). Keskustan parkkiaukean maksullisuus loppuu klo 1700, jos yövytte kaupungissa. Kannattaa myös ajaa se kaupungin läpi menevä tie Fv391 loppuun kaupungin ohi lentokentän jäädessä vasemmalle, niin sen tien päässä on piskuinen kalastuskylä tms nimeltä Forsøl. kivoja maisemia matkalla.
Oheisessa kuvassa Focus lentää Hammerfestin yllä.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Pääset eroon niistä meluavista ja sottaavista kämppiksistä, jonka lisäksi voit kaapata neitejä yökylään. Kyllä ne edut kustannukset voittaa
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka