Harkoosi kirjoitti:Ajattelin eka ostaa iPhone 4S sitten ku 5 tulee, mut nyt oonki tullu siihe tulokseen että järkevämpää ehkä hankkia vitonen. Julkistettaispa se äkkiä. Jos se on hirmu kallis saattaa mieli muuttua ja otan nelosässän, sehän kai luultavasti halpenee sitte.
4S halpenee käytettyjen määrän lisääntyessä (tarjonta kasvaa). Apple luultavasti tekee iPhone 4S-mallista myös pienemmän muistin omaavan version kuten se aiemmin tehnyt.
Viitaten iPhone 4 julkaisusta seuranneeseen 8GB iPhone 3GS-malliin sekä iPhone 4S julkaisua seuranneeseen iPhone 4 8GB-malliin.
Kumpaakaan edellämainituista ei ollut saatavilla kun kys. malli oli Applen "flagship"-mallina
iPhone 4S 8gb ois kyllä täydellinen mulle
Mihin mä sitä tilaa tarviin, iPod touch on mulla 8gb, siel on viel paljon tilaa, vaikka musaa on kohtuullisesti. Iphoneen en laittas kuvaan parhaimmat musat, ipodi on sitä varten että enempi kuunnellaan.
Harkoosi kirjoitti:iPhone 4S 8gb ois kyllä täydellinen mulle
Mihin mä sitä tilaa tarviin, iPod touch on mulla 8gb, siel on viel paljon tilaa, vaikka musaa on kohtuullisesti. Iphoneen en laittas kuvaan parhaimmat musat, ipodi on sitä varten että enempi kuunnellaan.
Oon tainnu eksyä aiheesta taas kerran
Eksytään lisää.. Meinaatko todella kantaa ipod touchia vielä sen jälkeen kun saat iphonen?
Ipod touch ja puhelin samaan pakettiin oli itselle se syy iphoneen siirtymiseen aikoinaan.
Mites tämän dock-liittimen kanssa? Jos ei tule mitään kovin suurta teknistä uudistusta, niin kiinnostaa enemmän 4S. Kuitenkin alkaa olemaan aika paljon laitteita perinteisellä dock-liittimellä.
Itseäni vaivaa sama probleema kuin montaa muutakin.
4S nyt vai vitonen, jahka se tulee?
Nykyinen luuri alkaa olla autuaattoman vanhanaikainen, kotosalla kaikki muu on omenafirman, joten saman lafkan puhelin on melkeinpä edellytys. Ainoastaan se tässä hidastaa ostopäätöstä, että kannattaako enää hankkia jos kerta uusi on tulossa? Jääkö teknologia samantien vanhaksi kun tuo uusi tulee markkinoille, onko se huikeasti parempi ja ja ja..
Suositelkaa jotain ratkaisua - kahesti en jaksaisi vuoden sisään maksaa yli puolta tonnia puhelimesta.
ville? kirjoitti:Itseäni vaivaa sama probleema kuin montaa muutakin.
4S nyt vai vitonen, jahka se tulee?
Nykyinen luuri alkaa olla autuaattoman vanhanaikainen, kotosalla kaikki muu on omenafirman, joten saman lafkan puhelin on melkeinpä edellytys. Ainoastaan se tässä hidastaa ostopäätöstä, että kannattaako enää hankkia jos kerta uusi on tulossa? Jääkö teknologia samantien vanhaksi kun tuo uusi tulee markkinoille, onko se huikeasti parempi ja ja ja..
Suositelkaa jotain ratkaisua - kahesti en jaksaisi vuoden sisään maksaa yli puolta tonnia puhelimesta.
Jos pärjäät loka/marraskuuhun nykyisellä vempaimella älä missään nimessä osta.
Jos tarviit laitteen heti niin osta 4S.
4S on kuitenkin todella nopea, laadukkaalla kameralla varustettuna jne.. Uuteen tulee ehkä isompi näyttö ja 4G (joka ei kuitenkaan toimi suomessa), sekä peruslöpinät uusi design, nopeampi prossu enemmän keskusmuistia jne.... Saman softan ja sen tuomat ominaisuudet menee 4S:sään kuitenkin.
En paljoo kantele muutenkaan ipodia mukana, mutta esim. lenkillä ja matkalla kuuntelen mieluummin podista sitä musiikkia, eipä ainakaan kulu akkua puhelimesta!
Ja tulispa vaan se vitonen äkkiä oon päättäny, että ostan 4S:n sitten kun vitonen tulee. Se välttää ku en tarvis koko puhelinta. Mulla on mun ihana Nokian joku supernova, joka on palvellut mua hyvin.
Ja tietenkin sellainen asia merkkaa, että kuinka paljon tuo tulee kustantamaan ilman kytkyä? Jotain huhuttua 950 euroa ei ihan viitsisi maksaa sellaisesta tuotteesta, joka on juuri brakannut markkinoille ja voi olla vaikka kuinka bugin täyteinen.
Luurin olisi kiva olla kunnossa ja vailla huolia kun se käteen kopsahtaa, eikä tarvitsisi odotella nyrkit puristuksissa päivityksiä.
4S lienee tältä osin varmempi keissi.
Viimeksi muokannut ville?, 28.6.2012 klo 11.50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ville? kirjoitti:Ja tietenkin sellainen asia merkkaa, että kuinka paljon tuo tulee kustantamaan ilman kytkyä? Jotain huhuttua 950 euroa ei ihan viitsisi maksaa sellaisesta tuotteesta, joka on juuri brakannut markkinoille ja voi olla vaikka kuinka bugin täyteinen.
Luurin olisi kiva olla kunnossa ja vailla huolia kun se käteen kopsahtaa, eikä tarvitsisi odotella nyrkit puristuksissa päivityksiä.
Missä noin on ollut että 950€? se kyllä tuntuu puhelimeksi aika ylihintaiselta.
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
ville? kirjoitti:Ja tietenkin sellainen asia merkkaa, että kuinka paljon tuo tulee kustantamaan ilman kytkyä? Jotain huhuttua 950 euroa ei ihan viitsisi maksaa sellaisesta tuotteesta, joka on juuri brakannut markkinoille ja voi olla vaikka kuinka bugin täyteinen.
Joo-o Päästä temmattu hinta? -Kyllä!
Sitä itekkin kelasin ei millään voi noin kallis olla. ite veikkaan hinnan olevan 500€ - 700€
Viimeksi muokannut Heletee, 28.6.2012 klo 17.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
Sitä itekkin kelasin ei millään voi noin kallis olla. ite veikkaan hinnan olevan 500€ - 700€
Mitä jos tämä edellämainittu käyttäjä puhuukin Highend-mallista? eli tässä tapauksessa 64 GB:n muistilla varustetusta laitteesta (voi olla tietty isompikin kapasiteetti).
Osa ajattele "hinnan" olevan se millä puhelin irtoaa halvimmillaan, osalle se on määrä rahaa joka täytyy antaa pois jotta saa haluamansa mallin laitteesta.
Maksaahan nykyinen 4S 64 GB n.800 euroa. 150 euron nosto on teoreettisesti täysin mahdollinen
Mitä jos tämä edellämainittu käyttäjä puhuukin Highend-mallista? eli tässä tapauksessa 64 GB:n muistilla varustetusta laitteesta (voi olla tietty isompikin kapasiteetti).
Osa ajattele "hinnan" olevan se millä puhelin irtoaa halvimmillaan, osalle se on määrä rahaa joka täytyy antaa pois jotta saa haluamansa mallin laitteesta.
Maksaahan nykyinen 4S 64 GB n.800 euroa. 150 euron nosto on teoreettisesti täysin mahdollinen
En nyt kuitenkaan usko että puhelin maksaisi n. 1000 euroa en tiedä..
Olisi se kyllä mukava ku tulisi varma tieto etukäteen että milloinka 5 julkaistaan, mutta eikai se auta kuin odotella. 4S tilasin eilettäin (Sain pienellä välirahalla 32gb 4s:n 16gb nelosen tilalle, niin piti sitten alkaa kauppoihin.. =D). Jos tuota pitäis sen aikaa kunnes vitonen sitte tullee. Riittävä syy itselläni vaihtamiseen olisi jos näyttö on 4+", vaikka tympäsee jos tulee olemaan tuo pienempi dockconnectori, kun on yöpöytästereot, niin tympeä alkaa siihen hommaamaan jotain adapteria sitten väliin. =/
iPhone 6 Plus, iPhone 6
iPad 2, iPad Mini 3 4G
Game Center: alapta
Hahhah, repes huolella tota uutista "applen muovista olemusta on moitittu" wtf puhelin on lasia ?
Hymähdin ihan samaa. Pikemminkin pitäisi naureskella noille lumioille, kun niissä koko luuri on muovia. Muoville on vaan keksitty hieno nimi polykarbonaatti.
Hahhah, repes huolella tota uutista "applen muovista olemusta on moitittu" wtf puhelin on lasia ?
Hymähdin ihan samaa. Pikemminkin pitäisi naureskella noille lumioille, kun niissä koko luuri on muovia. Muoville on vaan keksitty hieno nimi polykarbonaatti.
Itsekin olen tykästynyt Applen tän iPad 3 :sen myötä, niin ostankin seuraavaksi iPhone 5 puhelimen Nokia 5230 puhelimen tilalle.
Mulla on siin aina ennen ollut vain Nokian puhelimia
Viimeksi muokannut Heletee, 30.6.2012 klo 20.28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kauan muuten aiemmin on mennyt tuosta julkistamisesta, että Suomeen asti ilmestyy lukitsemattomia iFouneja?
Kun eikö, jos siis olen oikein ymmärtänyt, tuo mahdollinen syksyn päivämäärä ole julkistamistilaisuus? Eli tuolla voidaan vaikka sanoa, että "mjoo, ens heinäkuussa meiltä tulee ehkä tän näkönen luuri markkinoille".
ville? kirjoitti:Kauan muuten aiemmin on mennyt tuosta julkistamisesta, että Suomeen asti ilmestyy lukitsemattomia iFouneja?
Kun eikö, jos siis olen oikein ymmärtänyt, tuo mahdollinen syksyn päivämäärä ole julkistamistilaisuus? Eli tuolla voidaan vaikka sanoa, että "mjoo, ens heinäkuussa meiltä tulee ehkä tän näkönen luuri markkinoille".
Eipä siinä viimeaikoina kauaa ole mennyt, alta kuukauden. Uusin iPadikin tuli Suomeen vain 2 viikkoa myöhempää kuin laite julkistettiin, eli viikon myöhempää myyntiin kun jenkeissä.
Viimeksi muokannut delic, 4.7.2012 klo 2.33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rayjay kirjoitti:Kovasti odotan kyllä uutta vitosta, about vuoden ollu nelkku ja kaipaa isompaa näyttöä varsinkin kun muutaman
kerran näppäillyt samsungin s3 luuria.
Toivottavasti ei tule yhtä suurta näyttöä ja puhelinta kuin S3, silloin jää kyllä hankkimatta.
Onneksi huhuissa on ollut vain 4" näyttö.
Viimeksi muokannut Delli, 4.7.2012 klo 8.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm