mercury kirjoitti:M.P.T kirjoitti:Kyllä tuo 2000 kaloria riittää ihan keskiraskaaseen seisomatyöhön.
Yleinen energiankulutuksen kaava sanoo 80-kiloiselle miehelle keskiraskaassa työssä
2882 kcal.
Pitäisi laskea 70kg koska se on ollut minun normipaino aikoinaan kun kroppakin oli sopusuhtainen
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pitäisi taas pesupallosta pyrkiä eroon. Sen tietää, että kesäloma on rääkkiä. Ellei oliis niin ahkeraan treffeillä käyty niin kroppa olisi vieläkin timmissä

Naiset ja työ on näköjään minulle terveysriski. Toisaalta 2000 kalorin ohjelma on se mun diettiohjelma jolla pitää pärjätä töissä. Pitäisi vaan keksiä kanalle korvile. Kana on pahaa. Parempi pitää se 2000 varmaan lopunikänsä käytössä.
Tauvo kirjoitti:mercury kirjoitti:Ymmärrän kyllä että pari juustohampurilaista ei tunnu missään paljon energiaa kuluttavalla ihmisellä. Kymmenen juustohampurilaista on kuitenkin eri juttu, etenkin jos suhteuttaa tuohon 2000 kcal päivässä tarvitsevaan peruskonttorirottaan. Kymmenessä juustohampurilaisessa on:
- 1,2 kg ruokaa eli kolmen jauhelihapaketin verran
- proteiinia kolminkertainen määrä päivätarpeeseen nähden
- rasvaa margariinirasian kolmanneksen verran
- tarpeeksi hiilihydraattia maratoonarin päivän tankkauslisän kattamiseen
Jo on ihme jos ei mene nälkä.
Ilmeisesti sillä pärjää 1,5 tuntia, jos kahden tunnin päästä pitää syödä samat ja siitä taas kahden tunnin ja siitä taas kahden tunnin ja...?
En kyllä usko ilman todisteita.
Otetaanko tauvo matsi

Olen aina miettinyt syömiskisaa jonkun kanssa ja sie kun olet hompun raavain mies niin sopisit testiin hyvin. 40kpl pitäisi vetää juustohampurilaisia ja aikaa niiden syömiseen 120min. Hampurilainen on oikeasti erittäin huonosti täyttävää ja virtaa siitä ei saa kuin vapaapäivälle. Töitä ei niitä syömällä jaksa tehdä. Ruokaa pystyy syömään senkin jälkeen kun tuntee olonsa täydeksi. Se, että mikä olo on 40 hampparin jälkeen on eriasia. Siinä en kilpaile, että kumpi pitää ne kauemmin sisuksissaan
Alunperinhän juttu näköjään lähti siitä, ettei paino noussut jollain millään.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.