Joo unohda noi mun aiemmat höpötykset, joissa kyllä oli ihan aiheellinen hymiö. Suosittelen, että menet ihmettelemään asiaa kivijalkaliikkeeseen. Sellon pyörästä sain itse hyvää palvelua ja voin suositella, mikäli sattuu olemaan lähellä. Helsingin puolella on useampikin hyvä pyöräkauppa (foxcomp, velosport, hi5, urheiluaitta, Lauttasaaressakin pari). Itselle sopiva pyörä löytyy kokeilemalla, ja parasta on kun pääset kunnon koeajolle, siis ulos eikä ainoastaan vain siinä kaupan edessä. Osaava myyjä kyllä kyselee tarpeitasi ja myy sulle sellaisen pyörän, jonka tarvitset(tai vaihtoehtoisesti sellaisen, jonka haluat). Valitettavasti vain joidenkin liikkeiden myyjät ovat kuin sitruunaa haukanneita, mutta sellaisista liikkeistä onneksi pääsee helposti ulos. Niin ja osta pyöräsi sieltä kivijalkakaupasta, äläkä tilaa netistä kympin säästön vuoksi.
Mehujarruista on vain hyvää sanottavaa, muunlaisia en omiin pyöriini enää harkitsekaan. Teho ja tuntuma on aivan uskomaton, eikä tarvitse olla koko ajan säätämässä. Yhdet vaijerilevyjarrut mulla on ollut, ja niitä sai säätää joka lenkillä. Mehujarruissa huolto, silloin harvoin kun sen tekee, vaatii vähän enemän harrastuneisuutta, muttei silti ole mitään rakettitiedettä.
Niin ja itse tietysti suosittelen nojapyörää.