Positiivista siis kuitenkin, hienoa! Olen vain kerran käynyt siellä ja muutto olisi edessä todennäköisesti kuukauden päästä opiskelujen perässä.hatey kirjoitti:Ei ole kokemusta Joensuun kaupungissa asumisesta, pitkiä jaksoja olen asunut kylillä siinä lähellä (kuuluu sekin kirkonkylä kyllä Joensuuhun nykyään) Kaupunkina Joensuu on ihan niin viihtyisä kuin betonki voi olla, itse ainakin viihdyn kovin P-karjalassa. Ihmiset ovat siellä paljon mukavampia, kuin täällä meren rannalla etelä-suomessa. Joensuun liepeille joskus muutankin pysyvästi, tuonnenpana, tosin erinäisistä syistä johtuen, kirjoilla ajattelin pysyn täällä etelässä.Viizei kirjoitti:Onko Joensuu kiva paikka asua?
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja Viizei »
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Samasta paikasta me kaikki ollaan tultu tähän maailmaan. Äitimme masusta tietenkin me rakkauden hedelmät olemme tulleet tänne kirjoittelemaaan.tuomaril kirjoitti:Mikä minussa mättää muka?eskop kirjoitti:Mistä näitä tuomarilin kaltaisia ihmisiä sikiää.
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Paitsi minä.M.P.T kirjoitti:Samasta paikasta me kaikki ollaan tultu tähän maailmaan. Äitimme masusta tietenkin me rakkauden hedelmät olemme tulleet tänne kirjoittelemaaan.tuomaril kirjoitti:Mikä minussa mättää muka?eskop kirjoitti:Mistä näitä tuomarilin kaltaisia ihmisiä sikiää.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Itsekkin tuli hommattua se pari päivää sitten.Mailia kirjoitti:Reeder on kyllä ihan maanalaisen paikan jees ohjelma. Sitä on ilo käyttää.Thoth kirjoitti:Kiitos Mailia vinkistä, latasin Reederin OS X:ään ja iPhoneen. Synkkaa hyvin Google Readerin kautta.
Ihan OK se on.
-
Viesti Kirjoittaja rok »
Käyn usein paikassa, jossa ovissa on kulunvalvonta; eli ovenpielessä on tunnistimet ja kulkuun oikeutetuilla henkilöillä on kulkukortit.
Olen pitänyt tätä kulkulätkääni lompakossa ja nyt olen alkanut miettimään, että voiko tämä kulunvalvontalaitteisto aiheuttaa jotain häiriöitä lompakossa oleville luottokorteille ym.? Sirut, magneettijuovat etc. Lompakon olen siis painanut ovenpielen tunnistinta vasten. Tämä kulkulätkä ainakin on luottokortin mallinen, joten luulisi, että tällainen olisi otettu huomioon...
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Täällä me ollaan, mut kukaan ei uskalla sanoa mitään, kun sinusta on tullut niin ankara valvoja.Anniel kirjoitti:Missä kaikki on? Miks täällä on niin tyhjää?
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Anna mulle piiskaa…Anniel kirjoitti:Missä kaikki on? Miks täällä on niin tyhjää?
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minut on ostettu Elannosta alennusmyynnistä. Olin ainoa lapsi enään jäljellä alennuslaarissa. Kuulemma itkin kovaa siellä. Näin vanhemmat sanoivat. Hyi olkoon, kenenkään mahassa ole ollut. Yöks pthyi...darthmother kirjoitti:Paitsi minä.M.P.T kirjoitti:Samasta paikasta me kaikki ollaan tultu tähän maailmaan. Äitimme masusta tietenkin me rakkauden hedelmät olemme tulleet tänne kirjoittelemaaan.tuomaril kirjoitti:Mikä minussa mättää muka?eskop kirjoitti:Mistä näitä tuomarilin kaltaisia ihmisiä sikiää.

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Tuleehan ne, tai ainakin hyvin läheltä... osa (turkulaiset) vaan jääkin sinneTauvo kirjoitti:Minä luulin, että vauvat tulee takapuoli. Ei kai ne muuten niin takapuoli olisi.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
JL
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sori, ei ole oikein ehtinyt... Nyt olen täällä, joten eiköhän tämä tästä taas vilkastuAnniel kirjoitti:Missä kaikki on? Miks täällä on niin tyhjää?
-
Minäkun luulin, että se johtuu siitä, kun Tuomaril ei ole paikalla.Macco kirjoitti:Sori, ei ole oikein ehtinyt... Nyt olen täällä, joten eiköhän tämä tästä taas vilkastuAnniel kirjoitti:Missä kaikki on? Miks täällä on niin tyhjää?
-
Eikun silloin vain vaikuttaa siltä kuin mesta olisi täynnä, kun tuomarilin skoba ehtii joka ketjuun. Se on niin vikkelä vehje.Kain kirjoitti:Minäkun luulin, että se johtuu siitä, kun Tuomaril ei ole paikalla.Macco kirjoitti:Sori, ei ole oikein ehtinyt... Nyt olen täällä, joten eiköhän tämä tästä taas vilkastuAnniel kirjoitti:Missä kaikki on? Miks täällä on niin tyhjää?
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Olen paikalla!Kain kirjoitti:Minäkun luulin, että se johtuu siitä, kun Tuomaril ei ole paikalla.Macco kirjoitti:Sori, ei ole oikein ehtinyt... Nyt olen täällä, joten eiköhän tämä tästä taas vilkastuAnniel kirjoitti:Missä kaikki on? Miks täällä on niin tyhjää?

-
Viesti Kirjoittaja jannesil »
On, kolmentoista vuoden kokemuksella. Sitä ennen asuttiin Lahdessa eikä ole ikävä takaisin.Viizei kirjoitti:Onko Joensuu kiva paikka asua?
Janne
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
-
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tauvo kirjoitti:^ Ai, olet menossa Kroatiaan Volvolla.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Eikös Macco just hukannu iPadin? Onko tässä nyt kolmiodraaman ainekset?Tauvo kirjoitti:^ Ai, olet menossa Kroatiaan Volvolla.
-
En usko. Kyllä se tosirakkaus näkyy kilometrien päähän siitä suihinottoa simuloivasta kuvasta.hatey kirjoitti:Eikös Macco just hukannu iPadin? Onko tässä nyt kolmiodraaman ainekset?Tauvo kirjoitti:^ Ai, olet menossa Kroatiaan Volvolla.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Mulla on kuminyrkki ja lammas. Ei siihen väliin muita mahdu.Tauvo kirjoitti:En usko. Kyllä se tosirakkaus näkyy kilometrien päähän siitä suihinottoa simuloivasta kuvasta.hatey kirjoitti:Eikös Macco just hukannu iPadin? Onko tässä nyt kolmiodraaman ainekset?Tauvo kirjoitti:^ Ai, olet menossa Kroatiaan Volvolla.
-
Tätähän minä tarkotin...Macco kirjoitti:Mulla on kuminyrkki ja lammas. Ei siihen väliin muita mahdu.Tauvo kirjoitti: En usko. Kyllä se tosirakkaus näkyy kilometrien päähän siitä suihinottoa simuloivasta kuvasta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka