Oudosti pakattu elokuva
Sana on (melkein) vapaa.
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Oudosti pakattu elokuva
Viesti Kirjoittaja Bontakun »
Latasin bitorrentilla elokuvan jonka katsominen muodostui myöhemmin vaikeaksi. Itse elokuvan tiedostot ovat kansion sisällä useina .rar paketteina ja kansio sisältää myös .sfv ja .nfo päätteiset tiedostot. Kuinka pääsen katsomaan elokuvaa?
-
Re: Oudosti pakattu elokuva
Viesti Kirjoittaja vesku »
pura ne rarrit sun muut paketoidut?
iMac 21,5" late 2009 OSX 10.10 Macbook Pro 13,3" mid 2009 OSX 10.10 Powermac G4 450 2/120/64 OSX 10.5.8 Leopard; iPod nano 8gig (product)RED 3.gen; iPhone 5 64 Gb iPad mini 32 Gb
-
Yritin tietysti sitä heti, mutta tietyssä vaiheessa stuffit lopettaa vain toimintansa, eikä jo puretuista paketeista tule mitään(ne siis puretaan, mutta mitään tiedostoa alkup. .rar-tiedoston lisäksi ei synny).
Enkä usko, että elokuva olisi pilkottu noin moneen osaan.
Näköjään myös Doom elokuvan torrent on samanlainen: http://www.torrentz.com/t.php?id=310922
Niin, tuo ei myöskään aukea VLC:llä movie folderina.
Enkä usko, että elokuva olisi pilkottu noin moneen osaan.
Näköjään myös Doom elokuvan torrent on samanlainen: http://www.torrentz.com/t.php?id=310922
Niin, tuo ei myöskään aukea VLC:llä movie folderina.
-
Viesti Kirjoittaja pabo »
UnrarX:llä pitäis onnistua. Valitset sen "pää-rar" tiedoston jota klikkaamalla se purkaa ne n.45 eri .r00 osaa samaan pakettiin.
UnrarX VersionTrackerista.
UnrarX VersionTrackerista.
-
-
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Mulla ei unrar x toimi, en tiedä mistä johtuu. Sellainen kuin MacHacha sen sijaan hoitaa homman kotiin
-
Viesti Kirjoittaja wec »
Nuo ovat aivan täysin eri ohjelmia. Eli tiedostot mitä sinulla on, eivät taida olla pakattuja rar-tiedostoja, vaan osiin pilkottuja tiedostoja (.001, .002, .003, .004...).jonesb kirjoitti:Mulla ei unrar x toimi, en tiedä mistä johtuu. Sellainen kuin MacHacha sen sijaan hoitaa homman kotiin
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
MacHacha? Eikös Hacha ollut se Tšekkoslovakian vanha pressa, jota Hitler höykytti sydänhalvauksen partaalle 1938?
Asiasta puheen ollen, joskus saattaa vastaa tulla semmoinenkin rarrisatsi että UnrarX nostaa kädet pystyyn mutta Stuffitti selviytyy siittä. Harvinaista, mutta totta. Silti UnrarX on noin yleisesti paljon parempi.
Asiasta puheen ollen, joskus saattaa vastaa tulla semmoinenkin rarrisatsi että UnrarX nostaa kädet pystyyn mutta Stuffitti selviytyy siittä. Harvinaista, mutta totta. Silti UnrarX on noin yleisesti paljon parempi.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Eivaan ne ovat juuri rar-tiedostoja.wec kirjoitti:Nuo ovat aivan täysin eri ohjelmia. Eli tiedostot mitä sinulla on, eivät taida olla pakattuja rar-tiedostoja, vaan osiin pilkottuja tiedostoja (.001, .002, .003, .004...).jonesb kirjoitti:Mulla ei unrar x toimi, en tiedä mistä johtuu. Sellainen kuin MacHacha sen sijaan hoitaa homman kotiin
-
Viesti Kirjoittaja wec »
Saatat olla oikeassa, sillä en muistanut että uusin versio MacHachasta osaa liittää ja purkaa myös rar-tiedostoja (vanhemmat versiot eivät tuota tehneet). UnrarX on yhdistänyt kaikki pilkotut rar-tiedostot mitä olen sille syöttänyt. Voisiko kuitenkin edelleen olla niin, että tiedostot joita sinulla on, eivät tiedostopäätteestä huolimatta ole rar-pakkausohjelmalla pilkottuja tiedostoja, vaan jollain toisella ohjelmalla myöhemmin pilkottuja?jonesb kirjoitti:Eivaan ne ovat juuri rar-tiedostoja.wec kirjoitti:Nuo ovat aivan täysin eri ohjelmia. Eli tiedostot mitä sinulla on, eivät taida olla pakattuja rar-tiedostoja, vaan osiin pilkottuja tiedostoja (.001, .002, .003, .004...).jonesb kirjoitti:Mulla ei unrar x toimi, en tiedä mistä johtuu. Sellainen kuin MacHacha sen sijaan hoitaa homman kotiin
-
Viesti Kirjoittaja nege »
Mä en oo koskaan tarvinnut mitään UnRarXiä tai MacHachoja. Kaikki useaan osaan pakatut rarit olen saanut auki Stuffitilla. En tiedä onko mulla sitten käynyt tuuri noiden rarien kanssa. Sadoittain pakkauksia olen kuitenkin onnistunut avaamaan.
-
Viesti Kirjoittaja wec »
StuffIt epäonnistuu monesti juuri osiin pilkottujen rar-tiedostojen kanssa.nege kirjoitti:Mä en oo koskaan tarvinnut mitään UnRarXiä tai MacHachoja. Kaikki useaan osaan pakatut rarit olen saanut auki Stuffitilla. En tiedä onko mulla sitten käynyt tuuri noiden rarien kanssa. Sadoittain pakkauksia olen kuitenkin onnistunut avaamaan.
-
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Otsikko hieman harhaan johtava, sillä tämä on yleinen pakkaus muoto leffojen kanssa.
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
-
Henkilökohtaisella tasolla se oli outo. En ole koskaan ennen törmännyt vastaavaan.
14 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka