Ulkoisessa olemuksessanihan ei siis ole mitään vikaa edelleenkään. Siro ja tyttömäinen habitukseni vetoaa edelleen vastakkaiseen sukupuoleen tavalla joka saa tuon kunkun itkemään verta jatkuvasti. Taidankin laittaa kuvan tähän että tuon kränkky jää sinne botswanan takametsikköön sen viritetyn tunturi citynsä kanssa...amanita kirjoitti:Oho, kylläpä onkin saatu ihmeen viisaan näköiseksi tuokin nyytinpesijä-pirttiviljelijä. Noinko ne sun perilliset isääsä tunnistavat, muoristasi puhumattakaan? Jaa mutta tuo avatar lienee jostain ihan muuvalta, Carseen oon kerran nähny, eikä se ollu olleskaan tuon näköne. No viksun oloinen sen muu perhe oli, kai ne omasa tietävät.Carde kirjoitti:Kävin ulkonäkökaupassa.
Ulkonäkö tuli tarkastettua ja sain määräyksellä uudet ulkonäkimet. Joskohan ne kohentaisi ulkona näkemistä. Näkee sitten kun tulevat näkösälle. Kauppasivat kyllä sellaisia isoja ja massiivisia näkimiä, mutta vaikka kateelliset kielet väittävätkin että meikäläiselle kaikki mikä peittää lasketaan eduksi, niin kuitenkin päädyin sellaisiin siroihin titaanityyppisiin ratkaisuihin ulkonäön parantamiseksi...
Mitä teit juuri äsken?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Tämä kuuluu sanoa kohteliaammin: Et oo enää yhtään niin läski kuin ennen.amanita kirjoitti:Carseelle taputuksia huomattavasta painonpudotuksesta!
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Niin, kun se tajusi että maailmassa on komeitakin miehiä.KunkkuJ kirjoitti:No niin, nyt on korvat lukossa.Näytin tuon karseen kuvaa yhdelle naiselle täällä. Se pakeni kirkuen paikalta, eikä sitä ole sen jälkeen näkynyt. Tehoaiskohan tuo kuva yhtä hyvin hyttysiin? Kärpäsiin? Jehovan todistajiin?
-
- Ylläpitäjä
Höh, Dartti-mammalla on hienoja hepeniä ja uusia hankkii, mikä lie pyörölierilätsä viimosia hankintoja, ja noin tyylitöntä kielenkäyttöä. Meillä täällä Turussa keskustellaan tyylillä ja osataan olla asiallisen kohteliaitakin.darthmother kirjoitti:Tämä kuuluu sanoa kohteliaammin: Et oo enää yhtään niin läski kuin ennen.amanita kirjoitti:Carseelle taputuksia huomattavasta painonpudotuksesta!
...Äh, kohta tulee Adele-täti kommentoimaan korppuikäisten kielitieteestä, no jostain kummiskin se löytää jälleen leuhkittavaa omasta erinomaisuudestaan, onny tän porukan kanssa jumalinen. Huoh.

-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sent from my iPad
-
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Miten iPadin voi hukata? Avaimet tai vaikka lompakon nyt vielä ymmärrän kokonsa puolesta, mutta että iPad.. Taitaa olla miesten juttuja tollasetMacco kirjoitti:Huomasin että olen hukannut iPadini. Onneksi näitä on kaksi
Sent from my iPad

-
Jaa, minä oikein osaa tähän mitään sanoa... Jos osaisin, niin ei se varmaan hukassa olisi 8) On minulla teoria siitä, missä se voi mahdollisesti olla, mutta koska sinne on monta kilometriä, niin ei jaksa alkaa just nyt etsimään.mluhtala kirjoitti:Miten iPadin voi hukata?Macco kirjoitti:Huomasin että olen hukannut iPadini. Onneksi näitä on kaksi
Sent from my iPad
-
- Ylläpitäjä
Macco hyvä, kattele Löydä_iPhoneni -systeemillä täpykkäsi sijaintipaikka toisella täpykälläsi tai iLuurillasi. Juu sen kadonneen pitää tietty olla jossain verkossa...Macco kirjoitti:Jaa, minä oikein osaa tähän mitään sanoa... Jos osaisin, niin ei se varmaan hukassa olisi 8) On minulla teoria siitä, missä se voi mahdollisesti olla, mutta koska sinne on monta kilometriä, niin ei jaksa alkaa just nyt etsimään.mluhtala kirjoitti:Miten iPadin voi hukata?Macco kirjoitti:Huomasin että olen hukannut iPadini. Onneksi näitä on kaksi
Sent from my iPad
-
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä hukkasin kerran itseni. Pitkän etsiskelyn jälkeen löydyin pihalta istuttamassa jotain kukkia. Toin äkkiä itseni sisään ja laitoin sohvalle.mluhtala kirjoitti:Miten iPadin voi hukata? Avaimet tai vaikka lompakon nyt vielä ymmärrän kokonsa puolesta, mutta että iPad.. Taitaa olla miesten juttuja tollasetMacco kirjoitti:Huomasin että olen hukannut iPadini. Onneksi näitä on kaksi
Sent from my iPad
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Toivottavasti ehdit poistaa ne nakukuvasi sieltä ennen hukkaamista!Macco kirjoitti:Ei mulla ole iLuuria. Kattelee ny jaksaako käyttää tuota toisella iPadilla. Jos laite löytyy niin löytyy. Jos ei niin ei. Kulutuselektroniikkaa se vain on. Vähän kuin maito.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
- Ylläpitäjä
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
En, siellä ne on. Minun ja sinunmluhtala kirjoitti:Toivottavasti ehdit poistaa ne nakukuvasi sieltä ennen hukkaamista!Macco kirjoitti:Ei mulla ole iLuuria. Kattelee ny jaksaako käyttää tuota toisella iPadilla. Jos laite löytyy niin löytyy. Jos ei niin ei. Kulutuselektroniikkaa se vain on. Vähän kuin maito.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Eiks kaikilla ole jotain julkaisukelvotonta laitteessa kuin laitteessa? Vai olisiko minun nyt vain paras vaihtaa puheenaihetta??amanita kirjoitti:Kerro miuhtala hiukka lisää.
-
- Ylläpitäjä
-
Laitoin viestin iPadiin, jossa tarkat ohjeet siihen, mistä löytyy minun ja miuhtalan nakukuvat. Ja pyysin laittamaan kommenttia kuvista.
-
No toivottavasti tajusit vaihtaa tiedostojen nimet toisiksi! Esim. macco&lammas.jpg ja miuhtala_macco_kuminyrkki.jpg voi kuulostaa jostakusta aika epäilyttävälle..Macco kirjoitti:En, siellä ne on. Minun ja sinunmluhtala kirjoitti:Toivottavasti ehdit poistaa ne nakukuvasi sieltä ennen hukkaamista!Macco kirjoitti:Ei mulla ole iLuuria. Kattelee ny jaksaako käyttää tuota toisella iPadilla. Jos laite löytyy niin löytyy. Jos ei niin ei. Kulutuselektroniikkaa se vain on. Vähän kuin maito.
-
Totta kai! Skydrive ei hyväksy tuollaisia erikoismerkkejä, kuten &-merkki. Tekee vaan kuvien jakamisesta kavereille hankalampaa.mluhtala kirjoitti:No toivottavasti tajusit vaihtaa tiedostojen nimet toisiksi! Esim. macco&lammas.jpg ja miuhtala_macco_kuminyrkki.jpg voi kuulostaa jostakusta aika epäilyttävälle..Macco kirjoitti:En, siellä ne on. Minun ja sinunmluhtala kirjoitti:Toivottavasti ehdit poistaa ne nakukuvasi sieltä ennen hukkaamista!Macco kirjoitti:Ei mulla ole iLuuria. Kattelee ny jaksaako käyttää tuota toisella iPadilla. Jos laite löytyy niin löytyy. Jos ei niin ei. Kulutuselektroniikkaa se vain on. Vähän kuin maito.
Eihän muuten haittaa, jos pidän sitä kuminyrkkiä vähän pidempään lainassa? Ja lammasta...
-
Kaikin mokomin! Sitäpaitsi sunhan luottokortilla ne kyllä alunperin maksettiinkin. Ja jäähän mulle punaisella karvalla päällystetyt käsiraudat, lateksinaamari (se jossa suun kohdalla vetskari) ja se täytetty hirven pää. En vain saa päähäni mihin tuota jälkimmäisintä on käytetty..Macco kirjoitti: Totta kai! Skydrive ei hyväksy tuollaisia erikoismerkkejä, kuten &-merkki. Tekee vaan kuvien jakamisesta kavereille hankalampaa.
Eihän muuten haittaa, jos pidän sitä kuminyrkkiä vähän pidempään lainassa? Ja lammasta...
-
No se oli lähinnä minun huvina sitten lopuksi...mluhtala kirjoitti:ja se täytetty hirven pää. En vain saa päähäni mihin tuota jälkimmäisintä on käytetty..
-
Siitäkin taisi olla kuvamateriaalia iPadissa... hirvi parka. No toivotaan että iPadin löytää joku muu kuin sun äiti tai pomo!Macco kirjoitti:No se oli lähinnä minun huvina sitten lopuksi...mluhtala kirjoitti:ja se täytetty hirven pää. En vain saa päähäni mihin tuota jälkimmäisintä on käytetty..
-
- Ylläpitäjä
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka