![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
E: muutama typo
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja PatrikSelin »
Viesti Kirjoittaja Heletee »
Viesti Kirjoittaja salmaster »
PatrikSelin kirjoitti:Löytyy jo
Kiitos! Etsin Google Chrome nimellä niin ilmankos..tuomaril kirjoitti:http://itunes.apple.com/app/chrome/id535886823?mt=8
Kiitos! Itsekin etsin ensin Google chrome hakusanallasalmaster kirjoitti:Kiitos! Etsin Google Chrome nimellä niin ilmankos..tuomaril kirjoitti:http://itunes.apple.com/app/chrome/id535886823?mt=8
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Onhan se valitettavaa, että Safari on asennettu valmiiksi.iPadi kirjoitti:Pakkoko sitä paska-selainta on iPadiinkin tunkea?
No ei kai ne sitä pakko asenna iPadiisi sitä?iPadi kirjoitti:Pakkoko sitä paska-selainta on iPadiinkin tunkea?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Itsellä ainakin tämä vaikuttaa ihan yhtä nopeelta. Käytössä iPad 3 ja saunalahden nopsa.Macco kirjoitti:Vähän on hitaan oloinen tämä. Ainakin Safariin verrattuna. Ja laitteena iPad 1.
Viesti Kirjoittaja delic »
En tiedä mitä tarkoitit hitaalla, mutta uusimmalla iPadilla ainakin tahmaa pinch zoomi ja sivun skrollauskaan ei pärjää safarille, tulee välillä pieniä jäätymisiä. Ei toi nyt itseä ainakaan vakuuttanut, mutta tulihan kokeiltua. En nähnyt tuossa chromessa muuten lainkaan kirjainmerkkipalkkia, se on ainakin iPadin safarissa itselle ihan ykkösjuttu.Macco kirjoitti:Vähän on hitaan oloinen tämä. Ainakin Safariin verrattuna. Ja laitteena iPad 1.
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
Mikä siinä mättää niin pahasti? Ainakin voi valita tietokonetilan, kirjanmerkit ovat ajan tasalla jatkuvasti jne.MusicDoesMatter kirjoitti:Ei tämä Safarille pärjää, ei sitten millään.
Zoomit ja scrollaukset aika keskiajalta (ei toimi niin sulavasti kun Safarissa) ja muutenkin aika jäätyilevä. Too little too late.PatrikSelin kirjoitti:Mikä siinä mättää niin pahasti? Ainakin voi valita tietokonetilan, kirjanmerkit ovat ajan tasalla jatkuvasti jne.MusicDoesMatter kirjoitti:Ei tämä Safarille pärjää, ei sitten millään.
Viesti Kirjoittaja jii75 »
Viesti Kirjoittaja delic »
Mä en ainakaan käytä mitään mikä tökkii, juuri siksi olen alunperin hankkinut iOS laitteita, että mikään ei tökkisijii75 kirjoitti:No ei tuo nyt aamupäivän testailun aikana ihan susi p*ska ole. Scrollaus vähän tökkii, mutta ei tuo itseäni kovasti haittaa. Voi tätä nyt ainakin vaihtelun vuoksi käyttää
Juurikin näin.delic kirjoitti:Mä en ainakaan käytä mitään mikä tökkii, juuri siksi olen alunperin hankkinut iOS laitteita, että mikään ei tökkisijii75 kirjoitti:No ei tuo nyt aamupäivän testailun aikana ihan susi p*ska ole. Scrollaus vähän tökkii, mutta ei tuo itseäni kovasti haittaa. Voi tätä nyt ainakin vaihtelun vuoksi käyttää
Viesti Kirjoittaja jii75 »
No totta tuokin, mutta saisi Applekin vähän uudistaa IOS:n selainta. Jotain parannuksia toki tulossa IOS 6:n myötä. Jotenkin vaan laahaa ominaisuuksien osalta muiden perässä. Ja tämä tietysti pelkästään oma mielipiteenidelic kirjoitti:Mä en ainakaan käytä mitään mikä tökkii, juuri siksi olen alunperin hankkinut iOS laitteita, että mikään ei tökkisijii75 kirjoitti:No ei tuo nyt aamupäivän testailun aikana ihan susi p*ska ole. Scrollaus vähän tökkii, mutta ei tuo itseäni kovasti haittaa. Voi tätä nyt ainakin vaihtelun vuoksi käyttää
Viesti Kirjoittaja E-W »
Tietokonetila, eli mobiilisivuston katselun pakottaminen pois. Esim. Google+-mobiilisivusto ei näytä hyvältä iPadissa, mutta onneksi softasta on tulossa tablet-versio.E-W kirjoitti:^ Miten sitä pitäisi mielestäsi uudistaa?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”