![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Olin jo laittamassa kaiutinta päälle ja menossa keittämään kahvit, mutta sitten sieltä kuului tuo eukon ääni. Häkellyksissäni luulin sitä ensin vastaajaksi, mutta ei se ollutkaan
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Eihän! Ennen ei ollut iPhonea!hatey kirjoitti:Ennen kaikki olikin paremmin.
M.O.T.?hatey kirjoitti:Nii just. M.O.T
Jotain Neuvostoliiton aikaisia sotalyhenteitä?hatey kirjoitti:Q.E.D
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ihan asiakeskustelua minusta täälläAnniel kirjoitti:Tulee ihan wanhat hyvät ajat mieleen tästä offariturinasta
Viesti Kirjoittaja Anniel »
NimenomaanMacco kirjoitti:Ihan asiakeskustelua minusta täälläAnniel kirjoitti:Tulee ihan wanhat hyvät ajat mieleen tästä offariturinasta
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Samaa mieltä. Hieno hehkutus.Thoth kirjoitti:.... alkaa jo ilmat kylmentyä.....
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Onhan se hienoa, jos on töissä. Elokuussa vaan saisi olla hellettä, että voi nauttia kesälomasta. Mieluiten voisin lähettää säiden herralle minun työvuorolistan, että töistä päästyä tulisi aina lämmintä.hatey kirjoitti:Samaa mieltä. Hieno hehkutus.Thoth kirjoitti:.... alkaa jo ilmat kylmentyä.....
Ei suinkka, kesällä ollaan töissä, jolloin on suurin vaara olla hellekelit, ei mene lomat pilalle helteen takia. Syksyllä alkaa vapaat, jolloin takuuvarmasti ei helle pilaa lomia.M.P.T kirjoitti:Onhan se hienoa, jos on töissä. Elokuussa vaan saisi olla hellettä, että voi nauttia kesälomasta. Mieluiten voisin lähettää säiden herralle minun työvuorolistan, että töistä päästyä tulisi aina lämmintä.hatey kirjoitti:Samaa mieltä. Hieno hehkutus.Thoth kirjoitti:.... alkaa jo ilmat kylmentyä.....
Viesti Kirjoittaja arttula »
Suorastaan muumioidutko odotellessasi kutsua ?KunkkuJ kirjoitti:Hei, mikä mättää? Kohta väsyn odottamaan kutsua sinne foorumille...arttula kirjoitti: Juu, tervetuloa vaan !! Tosin ei tuolla ihan vielä töiden alle muserru...
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Eikun kokonaiset kaksi viikkoa!hatey kirjoitti:^ Olitko peräti kokonaisen viikon kesätöissä?
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kerro mulle se teini-ikäisiä kelpuuttava kesätyöpaikka, jossa palkka ei ole surkea?Harkoosi kirjoitti:Eikun kokonaiset kaksi viikkoa!hatey kirjoitti:^ Olitko peräti kokonaisen viikon kesätöissä?
Ei nää kunnan työt kauempaa kestä, ja palkka surkea
redhat kirjoitti:Kerro mulle se teini-ikäisiä kelpuuttava kesätyöpaikka, jossa palkka ei ole surkea?Harkoosi kirjoitti:Eikun kokonaiset kaksi viikkoa!hatey kirjoitti:^ Olitko peräti kokonaisen viikon kesätöissä?
Viesti Kirjoittaja iDock »
Kyllähän niitä löytyy. Ja "surkea" on suhteellinen käsite. Mielestäni 800-1000€ on jo aika hyvä palkka kuukaudelta teini-ikäiselle.Harkoosi kirjoitti:redhat kirjoitti:Kerro mulle se teini-ikäisiä kelpuuttava kesätyöpaikka, jossa palkka ei ole surkea?Harkoosi kirjoitti:Eikun kokonaiset kaksi viikkoa!hatey kirjoitti:^ Olitko peräti kokonaisen viikon kesätöissä?
En osaa kertoa sellaista kesätyötä, mahtaa olla aika harvassa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Huom. 2 viikkoa! Tuo on jo parempi palkka kuin mulla.iDock kirjoitti:...
Kyllähän niitä löytyy. Ja "surkea" on suhteellinen käsite. Mielestäni 800-1000€ on jo aika hyvä palkka kuukaudelta teini-ikäiselle.