apple_fani kirjoitti:arttula kirjoitti:Jee ! Se asentui sittenkin !!!
Osaakos joku kertoa, miten saan helposti liitettyä sinne uusia jäseniä ? En halua, että rekisteröitys -toiminto on käytössä, ja foorumi näkyy vain harvoille ja valituille. Onko siis jotain keinoa ylläpidon kautta rekisteröidä uusia jäseniä - ja saada heille vaikka sähköpostitse käyttäjätunnukset ja salasanat ?
Kyllä tuo on jotenkin mahdollista, mutta itse olen rakentanut foorumin FreeForums.org-pohjalle/serverille, joten siellä tuo ACP on VÄHÄN erilainen, mutta sieltä se löytyy (ehkä pienellä kikkailulla) mutta voihan kokeilla, jos löydät jostakin semmoisen valinnan, että ylläpidon täytyy tarkistaa rekisteröityminen, sitten loggaat ulos, rekisteröit kaikki tarvittavat jäsenet, käyt ne hyväksymässä ja sitten otat rekisteröitymisen pois päältä. Näin tosin siis FreeForumeiden ACP:ssä
Vois löytyä jostakin Rekisteröimisen asetukset-suunnalta
Juu, onnistui tuo lopulta. Tai siis ei oikeiastaan, mutta sain tyydyttävän lopputuloksen aikaan.
Mutta nyt on iso ongelma: Eräs käyttäjä kummasteli, miksi hän pääsee ylläpidon asetuksiin omilla tunnuksillaan. Ja todentotta !

Peruskäyttäjällä näkyy tuolla alareunassa aina "Ylläpidon asetukset" -linkki, ja peruskäyttäjän tunnareilla pääsee konehuoneen puolelle. "Ylläpitäjät" -jäsenlistassa ei silti näy, kuin minun nimeni. Mitä ihmettä !!??
Olen käynyt nyt kaikkien "Ryhmien" käyttöoikeudet läpi, ja niissä on asetuksena "Rekisteröitynyt käyttäjä". Tuon peruskäyttäjän käyttäjätunnuskin näkyy sinisellä kirjoitettuna, ei punaisena, kuten minun.
Mitä olen ymmärtänyt yt väärin ??