Muillakin delegointihuolia! HienoaJarlaita kirjoitti:Lomalle pitäis jäädä ja SAP paholainen jumittaa!!! No delegointi on sitten päivän sana...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Muillakin delegointihuolia! HienoaJarlaita kirjoitti:Lomalle pitäis jäädä ja SAP paholainen jumittaa!!! No delegointi on sitten päivän sana...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Juu. Mukavat hajut on kyllä siellä puhdistamollakin. Muutaman kerran on vierailtu. Tosimiehen tunnistaakin siitä aidosta miehen hajusta. Poikaset tuoksuu axelle kun miehet haisee oikealle miehelleErño kirjoitti:Turvesuon passskaojassa on tullut rämmittyä kun poistoputkea asensin. Paskapuhdistamolla haju oli kyllä pahempi, mutta ei kovin paljoa pahempi.
Tuohan on ihan normaalia arkea. Nyt vain huomaat sen kun olet lomatunnelmissa. Milloin nyt SAP olisi toiminut päivääkään ongelmitta. Minulla tulee korvistakin ulos koko SAP ja sen ongelmat. Otan osaa ystäväni suureen murheeseesi.Jarlaita kirjoitti:Lomalle pitäis jäädä ja SAP paholainen jumittaa!!! No delegointi on sitten päivän sana...
Minulla on 4 loisteputkea ja 2 halogeenia tupakeittiössäni. Niillä nyt näkee jotenkin ja vessassa taas 1 loisteputki ja 30w Energiansäästölamppu. Ulkona ja talllissa on sitten ihan eriluokan valaisimet kuten mainitsinkinpaulaw kirjoitti:^ No tuolla jo valaisee olohuoneen aika hyvin. Mikä estää laittamasta noita useampia? Värintoistoindeksissä häviää hehkulampulle, mutta valomäärässä kyllä päihittää. Värilämpötila on itselleni tosin liian alhainen, muutoin voisi harkitakin.
Yksi hyvä keino saada valoa hehkulamppuja enemmän ja vähemmällä vaihtovaivalla on loisteputket.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Makuuhuoneessa on pimennysverhot. Tupakeittiössä ei ole ja verhotkin on monesti auki. Jos joku vanhapiika/renki tahtoo nelostien bussipysäkillä minua katsellla kiikareilla niin en pahastu. Minussa ei ole mitään katsomista. Nukkuminen on parasta säkkipimeässä.hatey kirjoitti:^ Mihin ihminen voi tarvita noin paljon valoa? Minulta palaisi silmistä verkkokalvot tuollaisella valomäärällä. Minun 15-20W hehkuvalotkin ovat himmentimen takana, eli voin vähentää valotehoa. Se pesuhuoneen kruunu, siinä on sävytetyt 15W hehkulamput, kuvassa on kaikki 6, mutta olen ruuvannut niistä 4 pois. Oli liikaa valoa. Kotona minulla on yleensä olkkarin pimennysverho koko ajan alhaalla ja vain yksi 15W lamppu päällä. Keittiössä on myös sävytetty polttimo. Yöksi sytytän yleensä kaikki valot, että näkee nukkua. MBP:n sen sykkivän valon peitän, koska se häiritsee.
Nyt suihkumyssy päässä ja pyyhe ympärillä menet soittamaan ovikelloa ja laulat aikuinen nainen. Veikkaan heidän hiljenevän siitäPeitsamo kirjoitti:Alakerrassa soitellaan Paula Koivuniemeä...
e: nyt joitain kasariklassikkoja
Viesti Kirjoittaja waiski »
Olet siis lyhyempi kuin luulin...hatey kirjoitti:Löin äsken pääni lavuaarin reunaan, ei tuntunut hyvältä se.
Voiko itseään puhaltaa? Omaan päähän puhaltaminen on vaikeaa, mutta norsulla tätä ongelmaa ei ole. Ikävä kyllä kukaan meistä ei tietääkseni ole norsu.waiski kirjoitti:Olet siis lyhyempi kuin luulin...hatey kirjoitti:Löin äsken pääni lavuaarin reunaan, ei tuntunut hyvältä se.
Puhallan pipiä jos se helpottaa...
Eikun jotenkin kaatusin.waiski kirjoitti:Olet siis lyhyempi kuin luulin...hatey kirjoitti:Löin äsken pääni lavuaarin reunaan, ei tuntunut hyvältä se.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Kännissä!hatey kirjoitti:Eikun jotenkin kaatusin.waiski kirjoitti:Olet siis lyhyempi kuin luulin...hatey kirjoitti:Löin äsken pääni lavuaarin reunaan, ei tuntunut hyvältä se.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
hatey kirjoitti:En ikinä!Huippasi tai jotain.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Niinhän Putinillekin kävi. Nousi jakkaralle seisomaan ja löi päänsä ruokapöydän kulmaan...waiski kirjoitti:Olet siis lyhyempi kuin luulin...hatey kirjoitti:Löin äsken pääni lavuaarin reunaan, ei tuntunut hyvältä se.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen nähnyt Putinin lähietäisyydeltä (arviolta neljän metrin päästä). Ympärillä oli turvamiehiä. Vladimir oli valehtelematta noin puolet turvamiehien korkeudesta. Se on pieni mies.Tauvo kirjoitti:Niinhän Putinillekin kävi. Nousi jakkaralle seisomaan ja löi päänsä ruokapöydän kulmaan...waiski kirjoitti:Olet siis lyhyempi kuin luulin...hatey kirjoitti:Löin äsken pääni lavuaarin reunaan, ei tuntunut hyvältä se.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hihihihiii...Jussi68 kirjoitti:hatey kirjoitti:En ikinä!Huippasi tai jotain.
Varvaskupan aiheuttama tajunnanmenetys... tai 10cl Jääkäriä![]()
JL
Viesti Kirjoittaja Erño »
Et varmasti ole. Noilla sinun suihkuttelutavoilla immuunitaso laskee huomattavasti.hatey kirjoitti:Te ja teidän kupat ja tippurit.Minuun ei ikinä voi tulla tuollaisia tauteja. Itse asiassa minussa ei ole, eikä tule mitään tauteja. Olen kaikille taudeille ja heikkouksille immuuni.
En edes muista milloin olen ollut viimeeksi kipeä. Mistä ne kivut edes tulisivat, koska kaikki basillit ja taudinaihuttajat aina pesen pois, kun niitä ulkoilmasta iholleni tarrautuu.Erño kirjoitti:Et varmasti ole. Noilla sinun suihkuttelutavoilla immuunitaso laskee huomattavasti.hatey kirjoitti:Te ja teidän kupat ja tippurit.Minuun ei ikinä voi tulla tuollaisia tauteja. Itse asiassa minussa ei ole, eikä tule mitään tauteja. Olen kaikille taudeille ja heikkouksille immuuni.
Käytätkö ulkomaailmassa liikkuessasi jotain naamaria? Hengität nimittäin päivittäin paskaista ilmaa, jossa on kaikenlaista partikkelia ja pöpöä. Ne ei pesemällä lähde pois ropistosta.hatey kirjoitti:En edes muista milloin olen ollut viimeeksi kipeä. Mistä ne kivut edes tulisivat, koska kaikki basillit ja taudinaihuttajat aina pesen pois, kun niitä ulkoilmasta iholleni tarrautuu.Erño kirjoitti:Et varmasti ole. Noilla sinun suihkuttelutavoilla immuunitaso laskee huomattavasti.hatey kirjoitti:Te ja teidän kupat ja tippurit.Minuun ei ikinä voi tulla tuollaisia tauteja. Itse asiassa minussa ei ole, eikä tule mitään tauteja. Olen kaikille taudeille ja heikkouksille immuuni.
Minä en hengitä.Erño kirjoitti:Käytätkö ulkomaailmassa liikkuessasi jotain naamaria? Hengität nimittäin päivittäin paskaista ilmaa, jossa on kaikenlaista partikkelia ja pöpöä. Ne ei pesemällä lähde pois ropistosta.hatey kirjoitti:En edes muista milloin olen ollut viimeeksi kipeä. Mistä ne kivut edes tulisivat, koska kaikki basillit ja taudinaihuttajat aina pesen pois, kun niitä ulkoilmasta iholleni tarrautuu.Erño kirjoitti:Et varmasti ole. Noilla sinun suihkuttelutavoilla immuunitaso laskee huomattavasti.hatey kirjoitti:Te ja teidän kupat ja tippurit.Minuun ei ikinä voi tulla tuollaisia tauteja. Itse asiassa minussa ei ole, eikä tule mitään tauteja. Olen kaikille taudeille ja heikkouksille immuuni.
Tämä selittää ne migreenit.hatey kirjoitti: Minä en hengitä.