![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
e: ihmiset katselevat ihaillen sorjaa jalkapöytääni. Toivottavasti en koskaan törmää kehenkään jalkafetisismistä kärsivään
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Täälläkin kulkee nuo tolpissa. Puhelinkaapelitkin on sika vanhoja kun noita vanhoja mökkejä on pitäjä täynä. Ilmateitse tulee sähkökin, paitsi tuo viimeinen 200m tulee maata myöten kuten se puh-kaapeli. Juh. Kyllähän tännekkin sai ennen tapella sitä laajakaistaa ja nimilistaa kerättiin naapureilta ketkä ottaa sen. Yli 100 talouden nimeä siihen sitten saatiin.thoug kirjoitti:Itsekin asun tuomarilassa eikä meillekään saa kuin 8/1. Ainoana Elisan kaapelit asennettuna, ja Elisa myy vain saunalahden kautta noita 8/1 liittymiä (Elisa ite myy viihdepakettia joka vaatii 20/1) Soneralta saisi saman 8/1 mutta tietenkin käyttää samaa verkkoa. Uskoisin että tähän on tulossa muutos; Tuomarila on vanhaa aluetta ja osa sähköverkoistakin kulkee vielä tolpissa eikä maan alla. Viimevuonna kaivoivat yhden tienpätkän maan alle ja toivon että meidän tieosuudelta lähiaikoina, ehkä sitten laittaisivat asfaltinkin? Täysin hidas ei tuomarilakaan ole, muutettiin tuohon nykyiseen alle 500m päästä sijaitsevasta kerrostalosta, jossa oli 110meganen yhteys jo 2 vuotta sitten mutta kerrostaloihin onki järkevämpää vetää kuitua yms. kun maksajia löytyy...M.P.T kirjoitti:Miten minulla voi olla 24/1 ja asun oikeasti periferiassa keskellä metsää? Kyllä nyt Espoossa on pakko saada nettiliittymä omakotitaloon.tuomaril kirjoitti:Operaattorit. Olen soitellut jokaisen operaattorin läpi ja kaikki sanovat että eivät saa tähän omakotitaloon nettiä paitsi Saunis, se meillä on ollut 2 vuotta mutta kun se on vain 8/1! Nopeampaa tänne ei kuulemma saa!
Emme elä arabiassa, mutta onhan se hyvä ettemme loukkaa turistejamme. Maalla on hyvä olla paljain jaloin. Kyllä se rumin osa minussa on naama, mutta parhain osa on selkä ja lavat.hatey kirjoitti:Varpaat ovat yleensä ihmisen toiseksi rumin osa. Sen takia ihmisellä pitääkin olla sukat jaljassa aina kun on ihmisten ilmoilla. Paljain jaljoin kulkeminen on oikeastaan loukkaus toisia kohtaan.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
LIIKAA kosteutta ja pesua, sieni on iskenyt, tahi verenkiertämyksessä ongelmia (Lupus)hatey kirjoitti:Huomasin kummallisen jutun, jota ihmettelen, Varpaankynnet ovat ihan punaiset, vaikka en ole niitä värittänyt. Outoa on se.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Varvaskuppa tms. erittäin ikävä tauti, suosittelen amputaatiota!Peitsamo kirjoitti:Usko pois. Luultavasti sieni tai jokin tulehdus iskenyt
Viesti Kirjoittaja Macco »
Bakteerit suojelevat ihmistä. Jos peset ne pois, niin kuolo iskee. Ihminen koostuu mm. monesta kilosta bakteereita. Niitä vastaan ei kannata tapella, vaan elää niiden kanssa.hatey kirjoitti:Mikä nyt minun varpaat olisi tulehduttanut, eihän ne ole edes kipuiset, eikä ole kärmeskään puraissut.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tee soittolista?Jussi68 kirjoitti:Ohjatkaa mut oikeaan ketjuun, mikäli sellainen (josta saan vastauksen) on jo olemassa, tack.
Vuoden verran on tullut iPhone4:sta käytettyä ja lenkkeillessä kuuntelen musaa sen välityksellä.
Mulla on ~24h biisejä puhelimessa ja yleensä (lenkille lähtiessäni) pistän Sabatonin Coat of Armsin
soimaan 8) kyseinen levy toimii mainiosti lenkillä(kin), mutta voisin kuunnella välillä jotain muutakin![]()
Eli, miten saan tehtyä jonkinlaisen "lenkkimusasetin", jonka voisin vaan pistää soimaan lähtiessäni
puuskuttamaan... puhelin on käsivarsikotelossa, joten biisien vaihtaminen "lennossa" on hieman
hankalaa.
Sellaiset selkeät ohjeet olisivat mukavia, mulla kun ei ole ennen ollut minkäänlaista MP3-soitinta![]()
JL
Voiko kengät olla liian pienet ja silti sopia äheltämättä jalkaan?amanita kirjoitti:Hätziillä on liian pienet kengät, joiden takia isovarpaissa on verenpurkaumia. Osta isommat popot!
Sinuun on iskenyt salakavala, ns. Bolsevismi sairaus, sairaus tarttuu tyypillisesti maaperästä, oletko käynyt esim. Kuubassa tahi Pohjukais-Koreassa?hatey kirjoitti:Mikä nyt minun varpaat olisi tulehduttanut, eihän ne ole edes kipuiset, eikä ole kärmeskään puraissut.
Niin, mutta miten?tuomaril kirjoitti:Tee soittolista?Jussi68 kirjoitti:Ohjatkaa mut oikeaan ketjuun, mikäli sellainen (josta saan vastauksen) on jo olemassa, tack.
Vuoden verran on tullut iPhone4:sta käytettyä ja lenkkeillessä kuuntelen musaa sen välityksellä.
Mulla on ~24h biisejä puhelimessa ja yleensä (lenkille lähtiessäni) pistän Sabatonin Coat of Armsin
soimaan 8) kyseinen levy toimii mainiosti lenkillä(kin), mutta voisin kuunnella välillä jotain muutakin![]()
Eli, miten saan tehtyä jonkinlaisen "lenkkimusasetin", jonka voisin vaan pistää soimaan lähtiessäni
puuskuttamaan... puhelin on käsivarsikotelossa, joten biisien vaihtaminen "lennossa" on hieman
hankalaa.
Sellaiset selkeät ohjeet olisivat mukavia, mulla kun ei ole ennen ollut minkäänlaista MP3-soitinta![]()
JL
Viesti Kirjoittaja Gotnine »
Suurin loukkaus lähimmäistä ja lajitoveria kohtaan on kuitenkin sukkien pitäminen sandaalien kanssa - Se. Ei. Käy.hatey kirjoitti:Varpaat ovat yleensä ihmisen toiseksi rumin osa. Sen takia ihmisellä pitääkin olla sukat jaljassa aina kun on ihmisten ilmoilla. Paljain jaljoin kulkeminen on oikeastaan loukkaus toisia kohtaan.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
iPhonella. Avaa iPod-sovellus (iOS 4) tai Musiikki-sovellus (iOS 5)--->Paina alhaalta "soittolistat".Jussi68 kirjoitti:Niin, mutta miten?tuomaril kirjoitti:Tee soittolista?Jussi68 kirjoitti:Ohjatkaa mut oikeaan ketjuun, mikäli sellainen (josta saan vastauksen) on jo olemassa, tack.
hankalaa.
JL
Siis, iTunesissa vai missä?
JL
En, mutta minulla tyylikäs Lenin-sedän reliefi.darthmother kirjoitti:Sinuun on iskenyt salakavala, ns. Bolsevismi sairaus, sairaus tarttuu tyypillisesti maaperästä, oletko käynyt esim. Kuubassa tahi Pohjukais-Koreassa?hatey kirjoitti:Mikä nyt minun varpaat olisi tulehduttanut, eihän ne ole edes kipuiset, eikä ole kärmeskään puraissut.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Helpoiten iTunesissa.Jussi68 kirjoitti:Niin, mutta miten?tuomaril kirjoitti:Tee soittolista?Jussi68 kirjoitti:Ohjatkaa mut oikeaan ketjuun, mikäli sellainen (josta saan vastauksen) on jo olemassa, tack.
hankalaa.
JL
Siis, iTunesissa vai missä?
JL