Arvostelen siis yleisurheilun EM-kisojen urheilusuorituksia
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Naisten keihäs, seitsenottelu! Siellä se on!arisel kirjoitti:^Unohdit linkittää kuvan...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
MILLÄ OIKEUDELLA SINÄ ALAT SYYTTÄMÄÄN MINUA TUOLLA TAVALLA?!!!Tauvo kirjoitti:Tietyt tyypit kirjoittavat tänne vain riidelläkseen.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Caps lock päivä oli 28. kesäkuuta. Unohdit painaa lockin pois päältä? Dementia?KunkkuJ kirjoitti:MILLÄ OIKEUDELLA SINÄ ALAT SYYTTÄMÄÄN MINUA TUOLLA TAVALLA?!!!Tauvo kirjoitti:Tietyt tyypit kirjoittavat tänne vain riidelläkseen.
Viesti Kirjoittaja arisel »
JOS ET SINÄ HÄIVY SIITÄ TYPERÄN NAAMATAULUSI JA POPCORNIEN KANSSA, MUOTOILEN NAAMASI UUTEEN USKOON!!Peitsamo kirjoitti:Kukkotappelu! Modetätien kissatappelu olisi tietenkin paljon mielekkäämpi, mutta tämäkin menee viihteenä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ensinnä, en ole harakka, vaan korppi, toiseksi sinulla on edelleen caps lock päällä.KunkkuJ kirjoitti:^ÄLÄKÄ SINÄ PUUTU TÄHÄN! MINUA EIVÄT OLE ENNENKÄÄN SULKASATOISET HARAKAT TULLEET NEUVOMAAN!!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Avasin nuorukaisena poliisin saranaraudat hakaneulalla.hatey kirjoitti:^^^ Minullakin on käsiraudat, ihan aidot Smith & Wesson merkkiset vielä, ja niihin Uncle Mike's vyökotelo. Jos ne laittaa normi kireydelle ranteisiin, niin saan ujutettua kädet pois niistä. Minulla menee kämmenluut niin nippuun, että mahtuu raudoista pois.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ai sulta löytyy tuommoisiakin varusteita...amanita kirjoitti:Lukitten ton mölyapinan foorumin kellarinrapun kaiteeseen, huutakoon siellä, saapahan siellä piileskelevät oravaa pienemmät öttiäiset pakoon.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Onko niihinkin yleisavain, vai kaikki lukot samanlaisia?arttula kirjoitti:Minullapa onkin ihan oikea avain käsirautoihin. Ei tarvitse tiirikoida.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
http://www.handcuffwarehouse.com/handcuffkeys1.htmlamanita kirjoitti:Onko niihinkin yleisavain, vai kaikki lukot samanlaisia?arttula kirjoitti:Minullapa onkin ihan oikea avain käsirautoihin. Ei tarvitse tiirikoida.
EDIT: Äh, puhut omista leluistasi.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Miksi ne haluaisi avata?arttula kirjoitti:Minullapa onkin ihan oikea avain käsirautoihin. Ei tarvitse tiirikoida.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Niin... käyttää vaan sovittua turvasanaaMailia kirjoitti:Miksi ne haluaisi avata?arttula kirjoitti:Minullapa onkin ihan oikea avain käsirautoihin. Ei tarvitse tiirikoida.
MaksalaatikkoJussi68 kirjoitti:Niin... käyttää vaan sovittua turvasanaaMailia kirjoitti:Miksi ne haluaisi avata?arttula kirjoitti:Minullapa onkin ihan oikea avain käsirautoihin. Ei tarvitse tiirikoida.![]()
JL
Viesti Kirjoittaja hatey »