Viesti Kirjoittaja Apple II »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Eikös tuo kuuluisi hehkutuksiin?Apple II kirjoitti:instagram alhalla, ollu jo aamukolmestapalvelimet saanu kait salamasta ja menny sekasin
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tämä on kyllä päivän ehdottomasti paras / typerin, miten sitten haluaakin käsittää tämänhatey kirjoitti: Minä en hengitä.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Mr. Kataja ei ole äänessä radiossa... ainakaan mun radiossa!Peitsamo kirjoitti:Janne Kataja tuomarina TalentissaEn tuota höpöohjelmaa katsele, mutta jo pelkät mainokset pistävät hatuttamaan! Saati sitten, että sitä pitää KUUNNELLA radiossa
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Mun duunipaikallakin on "keskusradio", yletyn painikkeisiin oikealla kädelläniPeitsamo kirjoitti:Töissä kuuluu aina säännöllisin välein keskusradiosta. Sitä kuulee aina kun häivyn toimistosta![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Juuri nyt yritän toipua migreenikohtauksesta. Tuhlasin taas itseeni kympillä migreenilääkkeitä.Erño kirjoitti:Tämä selittää ne migreenit.hatey kirjoitti: Minä en hengitä.
Mikä kanava... ääh, en jaksaisi kuitenkaan siirtyä olohuoneen puolellePeitsamo kirjoitti:Televisiossa
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ja mikä on käytetty tekniikka? USB 2?arttula kirjoitti:Miten VOI vaivaisen 935 Gt:n kopoiminen kestää "arviolta" 2 päivää !!??Luulisi, että 2012-luvulla tuo menisi silmänräpäyksessä !
Viesti Kirjoittaja Macco »
USB2:n kautta siirrettynä tuollaisen määrän siirtämiseen pitäisi mennä yhdeksisen tuntia. Jos on paljon tiedostoja, niin sitten homma on huomattavasti hitaampaa. Ja vuonna 2012 tuo homma hoituukin lähes tunnissa, jos on 2010-luvun tekniikkaa käytössä (USB3-liitäntä ja SSD-levy tai USB3-muistitikku). Thunderbolt-liitännällä taitaa olla vielä nopeampaa. USB2 on vuodelta 2001, joten se on jo melko vanhaa tekniikkaa.arttula kirjoitti:Miten VOI vaivaisen 935 Gt:n kopoiminen kestää "arviolta" 2 päivää !!??Luulisi, että 2012-luvulla tuo menisi silmänräpäyksessä !
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Arttulan tuntien USB 1. No joo, olen kyllä Arttulan kanssa samaa mieltä tuosta että kyllä nyt pitäisi sitä dataa pystyä liikuttamaan vähän nopeammin.iDock kirjoitti:Ja mikä on käytetty tekniikka? USB 2?arttula kirjoitti:Miten VOI vaivaisen 935 Gt:n kopoiminen kestää "arviolta" 2 päivää !!??Luulisi, että 2012-luvulla tuo menisi silmänräpäyksessä !
Hommatkaa laitteet jolla liikkuutuomaril kirjoitti:No joo, olen kyllä Arttulan kanssa samaa mieltä tuosta että kyllä nyt pitäisi sitä dataa pystyä liikuttamaan vähän nopeammin.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minulla on Salama-liitin. Tosin ei mitään kovoa joka sitä tukisi.Macco kirjoitti:Hommatkaa laitteet jolla liikkuutuomaril kirjoitti:No joo, olen kyllä Arttulan kanssa samaa mieltä tuosta että kyllä nyt pitäisi sitä dataa pystyä liikuttamaan vähän nopeammin.USB3 ja/tai Thunderbolt -liitännöillä varustettu kone ja SSD-levy.
Kiintolevyn nopeus muodostuu nopeampien liittimien kanssa sitten pullonkaulaksi. Siksi levynä olisi hyvä olla SSD-levy, jos nopeutta halajaa. Tosin teran kokoista SSD-levyä ei taida olla markkinoilla? Mutta 600 gigan levy maksaa vain tonnin.tuomaril kirjoitti:Minulla on Salama-liitin. Tosin ei mitään kovoa joka sitä tukisi.
Mihin kaikilla on nykyään niin kiireMacco kirjoitti:Kiintolevyn nopeus muodostuu nopeampien liittimien kanssa sitten pullonkaulaksi. Siksi levynä olisi hyvä olla SSD-levy, jos nopeutta halajaa. Tosin teran kokoista SSD-levyä ei taida olla markkinoilla? Mutta 600 gigan levy maksaa vain tonnin.tuomaril kirjoitti:Minulla on Salama-liitin. Tosin ei mitään kovoa joka sitä tukisi.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Teillä on heikko vastustuskyky ja huono yleiskunto, kun yhtenään olette kipuinen.Jamac kirjoitti:Voi voi, kipeys iski. Kuumetta kaikilla pää, nielu, kurkku ja keuhkomausteilla.
Viesti Kirjoittaja Aperture »