Olen ihan varmasti ollut liikenteessä monta kymmentä vuotta kauemmin kuin sinä, mutta jos tarve vaatii, puolustaudun teitä lakia rikkovia mopoilijoita ja pyöräilijöitä vastaan omani ja koirani turvallisuuden vuoksi. Jos joku pikku-hatey halkaisee kallonsa aikoessaan ajaa minun tai koirani yli, se on hänen ongelmansa.hatey kirjoitti:Ja sinäkö et ole agressiivinen liikenteessä, kun uhoat niillä kepeilläsi koko ajan huitovasi ja hakkaavasi kaikkia ympärilläolijoita.OmenaOnPunainen kirjoitti: Muutama on meinannut saada kyynärkeppini pinnojensa väliin...
Liikenne
-
Re: Liikenne
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Olet oikeassa , unohdin kokonaan, ettei älyllisesti heikkolahjaisia saa kiusata.Peitsamo kirjoitti:Pojat! Aivojen etulohkon rappeutuminen ikäihmisillä on vain hyväksyttävä.Pitkälle edettyään tahdittomuus ja äksyily vain pahenevat, eivätkä he sille juuri mitään voi
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
-
Niin minäkin: pyydän anteeksi, parahin hatey!hatey kirjoitti:Olet oikeassa , unohdin kokonaan, ettei älyllisesti heikkolahjaisia saa kiusata.Peitsamo kirjoitti:Pojat! Aivojen etulohkon rappeutuminen ikäihmisillä on vain hyväksyttävä.Pitkälle edettyään tahdittomuus ja äksyily vain pahenevat, eivätkä he sille juuri mitään voi
-
Tällä foorumilla keskimääräinen älyllinen ikä on siellä 12 vuoden tienoilla.Lihapipo kirjoitti:Noo, mutta foorumikiukuttelu pitää mielen virkeänä vanhoilla päivillä. Kun vetää itseriittoisuuden ja ylemmyydentunteen tappiin asti, niin kuka tahansa voi viihtyä foorumilla kuin foorumilla.
-
Elä pois mene, jos täällä joku idiootti kiukkuaa, koska on katkera kaikelle omasta epäonnisesta elämästään, niin anna kiukuta. Töki vaikka sitä huutomerkkiä, mutta älä lannistu.M.P.T kirjoitti:...Kiitos ja näkemiin.....
-
Tiedän. Siksihän minäkin täällä käyn piipahtamassa silloin tällöin. Tosin, minun älyllinen ikäni on lähempänä 7 vuotta kuin 12, mutta on ihan kiva, että te älyllisesti 12-vuotiaan voitte opettaa minulle kaikenlaista elämästä. Tämähän on hompun suuri rikkaus.OmenaOnPunainen kirjoitti:Tällä foorumilla keskimääräinen älyllinen ikä on siellä 12 vuoden tienoilla.Lihapipo kirjoitti:Noo, mutta foorumikiukuttelu pitää mielen virkeänä vanhoilla päivillä. Kun vetää itseriittoisuuden ja ylemmyydentunteen tappiin asti, niin kuka tahansa voi viihtyä foorumilla kuin foorumilla.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Näin ammattikuljettaja toimii:
Kuusi loukkaantui Tampereella ketjukolarissa
..kahden auton perään ajaneen taksin..
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Äläs nyt M.P.T. Jää vaan tänne. Kyllä noita aggressiivisia huonokäytöksisiä riitelijöitä maailmaan mahtuu, ei niistä kannata liikoja välittää. Ja onneksi sua ei bannata, tiedän sen, niin vähän ajan kuluttua tulet ensin kurkkimaan tänne, sitten varovasti kommentoit jotain, ja ihan huomaamattasi olet taas takaisin. Ainakin toivon, että se sullakin meneen näin.M.P.T kirjoitti: Kiitos ja näkemiin.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nimim. kokemusta on
-
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Heh, kaikki jotka minua vähänkään tuntevat tietävät etten ole yhtään agressiivinen ihminen.OmenaOnPunainen kirjoitti:
Jos ette ole kolaroineet, siitä ansio kuuluu meille varovaisille autoilijoille: teidän aggressionne haju tulee tänne saakka.
En ole pitänyt kirjaa ajokilometreistäni, mutta eiköhän niitä 40 vuodessa ole kertynyt tuommoinen miljoona. Yksi pieni peräänajo, kun joku MoPoTheinonen kiilasi eteeni ca. 1977.
-
Hompun vetovoima on suuri!Citruuna kirjoitti:Äläs nyt M.P.T. Jää vaan tänne. Kyllä noita aggressiivisia huonokäytöksisiä riitelijöitä maailmaan mahtuu, ei niistä kannata liikoja välittää. Ja onneksi sua ei bannata, tiedän sen, niin vähän ajan kuluttua tulet ensin kurkkimaan tänne, sitten varovasti kommentoit jotain, ja ihan huomaamattasi olet taas takaisin. Ainakin toivon, että se sullakin meneen näin.M.P.T kirjoitti: Kiitos ja näkemiin.![]()
Nimim. kokemusta on
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jotkut puhuvat riippuvuudestakin - mutta ei ainakaan minun kohdallani ole kyse siitä, pystyn nimittäin olemaan kolmekin tuntia pois - yhtäjaksoisesti! 8)
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
AAMEN! Juuri tässä on selitys hompussa viihtymiselleni.Lihapipo kirjoitti:Noo, mutta foorumikiukuttelu pitää mielen virkeänä vanhoilla päivillä. Kun vetää itseriittoisuuden ja ylemmyydentunteen tappiin asti, niin kuka tahansa voi viihtyä foorumilla kuin foorumilla.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Saanhan lainata näitä viisaita ajatuksiasi allekirjoitukseeni, saanhan?Lihapipo kirjoitti:Noo, mutta foorumikiukuttelu pitää mielen virkeänä vanhoilla päivillä. Kun vetää itseriittoisuuden ja ylemmyydentunteen tappiin asti, niin kuka tahansa voi viihtyä foorumilla kuin foorumilla.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
En minä sitä kielläkään. Olen ehkä jopa hieman ylpeä siitä, että 7-vuotiaan henkisellä kapasiteetilla pystyy muodostamaan jotakuinkin ehyen lauseen.KunkkuJ kirjoitti:Saanhan lainata näitä viisaita ajatuksiasi allekirjoitukseeni, saanhan?Lihapipo kirjoitti:Noo, mutta foorumikiukuttelu pitää mielen virkeänä vanhoilla päivillä. Kun vetää itseriittoisuuden ja ylemmyydentunteen tappiin asti, niin kuka tahansa voi viihtyä foorumilla kuin foorumilla.
-
Kaahareille olisi lyötävä luu kurkkuun aina välittömästi kiinnisaataessa. Kunnon pieksentä pampuilla, ei mitään Tampereen alaston mies ja bussi -tyylistä taputtelua, vaan ihan kunnon selkäsauna, niin, ettei kaveri takuulla liiku viikkoon.kesäkuussa poliisin haaviin on jäänyt 260 törkeää ylinopeutta ajanutta kuskia. Kaahauksien oheistuotteena myös liikennekuolemien määrä kasvaa.

-
Viesti Kirjoittaja To_Ok »

-
Viesti Kirjoittaja Armada »
Hyvin sanottua! Tänäänkin joku motoristi kun itse olin fillarilla liikenteessä veti niin saakutti kovaa ohi,ei pysynyt omalla kaistallaan(lieväoikea käännös) ajattelin että ompas kiire! No muutaman kilsan jälkeen moto sivussa pollarin pysäyttämänä,tiellä missä ei koskaan uskoisi olevan poliisia niin siellä oli maijan kyydissä ja kyllä tuo kesti,kuvittelin että kun hetken niin tuuttaa samaa vauhtia kohta ohi mutta ei..To_Ok kirjoitti:hehheh, täällähän on raflaavaa settiäHyvin usein omalla kohdallani totuus tuppaa menemään näin: autolla ajaessa vihaan kevyenliikenteen taukkeja ja fillaroidessa tahi kävellessä autoilijoita. Minä olen maailman napa kun olen liikenteessä, sillä raivolla mitä revin niistä "muista idiooteista" minä jaksan päivästä toiseen. Toisekseen, en väitä olevani täydellinen kuski, mutta on niitä välillä kyllä yhden sortin taukkeja liikenteessä. Toinen kaahaa vaarallisesti ruuhkassa miljoonaa pujotellen ja toinen jarruttaa liikennettä minkä ehtii. Itsekin harrastan välillä ylinopeutta, mutta en halua sillä kuitenkaan muita vaarantaa joten teen sen tietyissä kohtuuden rajoissa ja tyhjällä tiellä.
Pointtina vaan että,en hymyillyt motoristille (vitunmoinen vastatuuli) mutta joskus oikeus kohtaa riskin ottajan..
-
Vastaus siihen miksi-kysymykseen on se, että liian monet antoivat sen tapahtua; yksi näistä yleensä on myös se, joka asiaa ihmettelee; kaveri, joka naureskeli kovaa ajamiselle.
Harva naureskelee enää jälkeenpäin.
Edit:
Tuota edellistä kommenttiani ihmettelevä voi vaikka muistuttaa itselleen, että pamputuksen jälkeen kaveri todennäköisesti on huomattavasti paremmassa kunnossa kuin kaahattuaan ulos tieltä.
Eikä ketään viatonta kuole siihen pamputukseen, toisin kuin ulosajossa, jossa yleensä kuolevat kaikki mukana olleet, vaikka kuinka olisivat halunneet pois kyydistä ennen onnettomuutta. Potentiaalinen tappaja vaikka joutaisikin kuolla. Ei hiukkaakaan sääliä, oma valinta.
-
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
No,no kaahausnopeuksilla pitäs rangaistuksen euromaarä olla eri taulukosta. Kyllä valtio rahaa tarvitsee.arisel kirjoitti:Kuuma lomakausi muuttumassa kaahauskaudeksiKaahareille olisi lyötävä luu kurkkuun aina välittömästi kiinnisaataessa. Kunnon pieksentä pampuilla, ei mitään Tampereen alaston mies ja bussi -tyylistä taputtelua, vaan ihan kunnon selkäsauna, niin, ettei kaveri takuulla liiku viikkoon.kesäkuussa poliisin haaviin on jäänyt 260 törkeää ylinopeutta ajanutta kuskia. Kaahauksien oheistuotteena myös liikennekuolemien määrä kasvaa.
SONY Cyber-shot DSC-HX1
LUMIX DMC LX3
-
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
ajamalla rekan keulaan - pelastuslaitoksen ihmiset sitten
siivoavat ruumiinkappaleet .
SONY Cyber-shot DSC-HX1
LUMIX DMC LX3
-
Minun kohdallanihan tämä on täysin luonnollista, koska olen Suomen paras tieliikenteen käyttäjä, mutta ajattelen asiaa lähinnä muiden näkökulmasta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka