Olen jo etsiskellyt pidemmänkin aikaa uutta suojakuorta/koteloa iphone 4S:lleni. Tällä hetkellä käytössä on belkinin essential 13.
Kotelo on muuten ollut varsin pätevä, mutta siinä ei ole kovempaa muovia mukana suojauksessa ja se ei suojaa näyttöä millään tavalla. Olen kokeillut kotelon kanssa myös belkinin näytönsuoja kalvoa, mutta se meni väkisinkin reunoista mutkalle jolloin ilmakuplia pääsi reunoista kalvon alle, koska kotelo painoi kalvoa reunoista. Tulos oli mielestäni erittäin ruma.
Tämä on ilmeisesti yleinen ongelma muidenkin suojakuorien/koteloiden kanssa? Oletteko keksineet ratkaissua tähän?
Nyt haluaisin suojakotelon missä mahdollisesti yhdistyisi pehmeä muovi, kova muovi sekä näytönsuoja. Nämä eivät tietenkään ole must-have juttuja, mutta tällaista olen etsiskellyt.
Kotelo ei saisi olla liian paksu, että mahtuisi mukavasti taskuun. Griffinin survivor on tietääkseni erittäin paksu, joten se putoaa pelistä pois. Millaisia otterboxit ovat?
Olisi myös tärkeää että kuulokeliitännän ympäristössä olisi tilaa riittävästi että saisi kaikenlaiset kuulokkeet liitettyä vaivatta. Tämä on ollut ongelmana joidenkin kokeilemieni koteloiden kanssa, sillä monissa kuulokkeissani on "urat" joiden avulla 3,5mm plugin saa pyöritettyä paskumpaan adapteriin. Nämä urat tulevat usein tielle kun kuulokkeita kiinnittää kotelon kanssa iphoneen, eikä plugi "yllä" tarpeeksi pitkälle. Onko tähän vinkkejä?
Toki muunkinlaisia koteloja harkitsen! Kokemuksia esimerkiksi näytön suojakalvon asentamisesta speckin candyshelliin?
Ehdotelkaa lempparikuorianne ja suositelkaa erilaisia vaihtoehtoja.