Itse olin 70-luvulla auton takapenkillä, kun kuski sai raivonpuuskan Ford Capri 3000:sen ratissa, ja painoi sitä lätyskää. Lähti nuoret pojat takapenkillä vihaisesti jalkatilaan kun koivunrunko painui auton konepeltiin. Ei paljon kiinnipitely olisi auttanut. Vauhtia ei varmaankaan ollut edes paljon (40 kmh).
Ja kun nyt olen tällainen jäärä enkä pyöräilykypärää käytä ja siten asiaa tiedä, niin onhan noissa jonkinlainen turvalukitus remmissä, ettei tule kuristustilanteita ?
Palatakseni ketjun aiheeseen:
Imuroimisesta eli waretuksesta: voipi olla suomessakin aletaan kohta hakemaan esimerkkitapauksia yksityiskäyttäjien rankaisemisesta. Viimeaikainen oikeudellinen kehityskin huomioonottaen.
Itsellä on p2p-softat kovalevyllä kyllä aivan pölyssä, kiitos lukuisien free- ja share- ja donationware ohjelmien. Aivan puhtoinen en aiemmin ole ollut, mutta ei luulisi poliisia kovasti kiinnostavan jos sitä joskus kotona vähän "evaluoi" ohjelmia. Jossain vaiheessa niitä voidaan sitten ostaa työkäyttöön kun on jo aiemmin tutustuttu ohjelman sujuvuuteen ja helppokäyttöisyyteen sekä sopivuuteen tiettyyn tehtävään.
Väitetään jopa tahallisesti levitetyn "piraatteja" tällaisessa tarkoituksessa.
Musiikki on sitten erilainen asia. Ja miksei leffatkin, mutta kuka jaksaa monta päivää imuroida jotain surkealaatuista rainaa, joka pätkäsee tietysti juuri huippukohdassa. Alekorista saa 7-10 EUR:olla ihan alkuperäisiäkin. (..no, oman leffan rippaus koneelle kyllä sitten kielletään uuden lain toimesta..
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Mika