Hetken mietin että mistä naiselle haisevasta kauppatavarasta sä puhuitJamac kirjoitti:vtuttaa ku naiset hieroo hajujansa kaupan elintarvikepaketteihin.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja jjari »
Hetken mietin että mistä naiselle haisevasta kauppatavarasta sä puhuitJamac kirjoitti:vtuttaa ku naiset hieroo hajujansa kaupan elintarvikepaketteihin.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
...ja miehet kullejaan kaupan ananaksiin...Jamac kirjoitti:vtuttaa ku naiset hieroo hajujansa kaupan elintarvikepaketteihin.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Kumpikin touhu on hanurilimaista!Tauvo kirjoitti:...ja miehet kullejaan kaupan ananaksiin...Jamac kirjoitti:vtuttaa ku naiset hieroo hajujansa kaupan elintarvikepaketteihin.
Viesti Kirjoittaja jjari »
Ai mä luulin et mä oon ainoaTauvo kirjoitti:...ja miehet kullejaan kaupan ananaksiin...Jamac kirjoitti:vtuttaa ku naiset hieroo hajujansa kaupan elintarvikepaketteihin.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja adele »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Esimerkkikuvina tässä Chetwynd ruskeana ja John Lobbin Oxforditdem0 kirjoitti:Minä olenkin siitä kummallinen nainen, etten ymmärrä korkkareiden päälle yhtään mitään. On niillä tullut tanssittua pariin otteeseen, mutta se oli lähinnä vain ihmetystä koska pysyin pystyssä enkä telonut jalkojani. Mutta voinko sanoa että ne olisivat hienoja? On ne omalla tavallaan, mutta eivät koskaan minun jaloissani. Miesten kengät, riippuu ihan siitä millaisista kengistä puhuu esim. en ymmärtänyt sanaakaan mitä hatey sanoi, mutta tuollaiset tavalliset mitä enimmäkseen näkee, niin eihän ne silmiin pistä, mutta ovat varmasti mukavat käyttää.
Viesti Kirjoittaja hks »
No jopas, ihan hienoja kenkiä mutta vaatii sekä mieheltä että ympäristöltä jo aika paljon että on sopivat.hatey kirjoitti:Esimerkkikuvina tässä Chetwynd ruskeana ja John Lobbin Oxforditdem0 kirjoitti:Minä olenkin siitä kummallinen nainen, etten ymmärrä korkkareiden päälle yhtään mitään. On niillä tullut tanssittua pariin otteeseen, mutta se oli lähinnä vain ihmetystä koska pysyin pystyssä enkä telonut jalkojani. Mutta voinko sanoa että ne olisivat hienoja? On ne omalla tavallaan, mutta eivät koskaan minun jaloissani. Miesten kengät, riippuu ihan siitä millaisista kengistä puhuu esim. en ymmärtänyt sanaakaan mitä hatey sanoi, mutta tuollaiset tavalliset mitä enimmäkseen näkee, niin eihän ne silmiin pistä, mutta ovat varmasti mukavat käyttää.
Oxford tyylisissä kengissä on se pääliosa, jota kengännauhat yhdistävät, ommeltu kärkiosan alle. Näin ollen kengän kieli on tehty eri kappaleesta, kuin etupäällinen. Henkilökohtaisesti itse pidän tätä hienompana ulkonäöksellisesti, kun Derby-tyylistä kengän rakennetta, joka on mannereuroopassa tavanomaisempi. Derby-tyylisessä kengässä on kengän kieli samaa kappaletta, kuin etupäällinen. Pääliosa (varsiosa), jota siis kengännauhat yhdistävät, on ommeltu tämän etupäällisen päälle.
Kuten todettua, ei miesten kengissä ole juuri suurtakaan mallivalikoimaa.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Anghorn kirjoitti:Otsikko täynnä kaameita kirotusvireitä, hui kauhia. Mutta niin se on toisaalta tuo maitorauhasketjunkin otsikko. Tää on sitä tasa-arvoa vissiin.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Meikäläisen kengissä se ulkonäkö on toiseksi tympein asia. Se tympein asia liittyy myös aistiin. Tavallaan, aistikkaat ovat kenkäni käytettyinä. Viiden pisteen vihje: Kengä jalassa pistän haisemaan.hatey kirjoitti:Minkähän takia miesten kengät onkin niin tympeän näköisiä?
Viesti Kirjoittaja ER »