![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)

Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Sinne ne kuuluukinhatey kirjoitti:Heitin karkit roskiin, niitä syödessä tuli ökkö olo. yäk.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Lumilautailit? Kesällä?Kain kirjoitti:Vetäsin 50 metriä ränniä.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Pikku päikkärit? Itse uinailin parisen tuntia kolmeen asti!mercury kirjoitti:Heräsin
Yöunet väärään aikaan vuorokaudesta.arisel kirjoitti:Pikku päikkärit? Itse uinailin parisen tuntia kolmeen asti!mercury kirjoitti:Heräsin
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sama täällä. Menin nukkumaan joskus kymmeneltä ja heräsin kolmelta. Viiden tunnin päikkärit siis.mercury kirjoitti:Yöunet väärään aikaan vuorokaudesta.arisel kirjoitti:Pikku päikkärit? Itse uinailin parisen tuntia kolmeen asti!mercury kirjoitti:Heräsin
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Joo. Tai siis tarkemmin ottaen klo 10 - 15.amanita kirjoitti:Noi Maccon unethan ovat yökkärit.
EDIT: Ai jaa siis ihan oikeesti päivällä???
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Jamac kirjoitti:^Harva tajuaa että peilikuvasta ei näe itseään semmoisena kun muut näkee, koska kukaan ei ole täysin symmetrinen, niin todellisuudessa näytämme enemmän tai vähemmän erilaiselta oikeasti mitä peilistä. Esimerkiksi jos kampaus on toispuolinen, niin se on todellisuudessa toisella puolella mitä se peilistä näyttää.![]()
hatey kirjoitti:Olen itseni peilikuva!
PhotoBoothin valikosta voi valita automaattisen kääntämisen päälle tai pois.Jamac kirjoitti:^^ Tuohon vielä lisäksi, että Apple on Photo Boothiin ovelasti lisännyt tuon peilin ominaisuuden. Jos ottaa itsestään kuvan kameralla ja Photoboothilla, niin huomaa eron, helpoimmin tietysti taustalla näkyvästä huoneesta tms. mikä on Photo Boothin kuvassa kääntynuyt peilikuvaksi, mitä ei tietty kamerassa tapahdu.
MInun moottoripyörän peilitkin kiiltää – joku lintu oli paskantanut kumpaankiin peiliin. Tarkka oli ollu, prkle.Viizei kirjoitti:Pesin auton - kyllä kiiltää! 8)
Kyllä ne osaa!Jamac kirjoitti:MInun moottoripyörän peilitkin kiiltää – joku lintu oli paskantanut kumpaankiin peiliin. Tarkka oli ollu, prkle.Viizei kirjoitti:Pesin auton - kyllä kiiltää! 8)
Peitsamo kirjoitti:Töissä menin pihalle nauttimaan kahvia ja samalla hetkellä kun olin istahtamassa niin lokki teki täsmäiskun kahvikuppiini![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Erño kirjoitti:…Enää ei mahdu mitään pötsiin. Pullottaakin kivasti.RÖÖYHH!