Töissä menin pihalle nauttimaan kahvia ja samalla hetkellä kun olin istahtamassa niin lokki teki täsmäiskun kahvikuppiini
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Pics or it didn't happen.Peitsamo kirjoitti:Mitä siis tapahtui ensi kertaa elämässäni?
Töissä menin pihalle nauttimaan kahvia ja samalla hetkellä kun olin istahtamassa niin lokki teki täsmäiskun kahvikuppiini![]()
Viesti Kirjoittaja Kain »
Klapikoneet ovat niille, joilla ei ole sisua ja selkää.Citruuna kirjoitti:Kokeilin toista uutta hankintaani, klapikonetta, ja ihmettelin, miten työnteko voikin olla hauskaa
Viesti Kirjoittaja Lare »
Cafe shitte.Peitsamo kirjoitti:Mitä siis tapahtui ensi kertaa elämässäni?
Töissä menin pihalle nauttimaan kahvia ja samalla hetkellä kun olin istahtamassa niin lokki teki täsmäiskun kahvikuppiini![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Laitoitko sitikat siihen?Citruuna kirjoitti:Kokeilin toista uutta hankintaani, klapikonetta, ja ihmettelin, miten työnteko voikin olla hauskaa
hatey kirjoitti:Laitoitko sitikat siihen?Citruuna kirjoitti:Kokeilin toista uutta hankintaani, klapikonetta, ja ihmettelin, miten työnteko voikin olla hauskaa
Joo niin kuin esim. kaivinkoneet. Tosimies/-nainen kaivaa talon perustuksetkin lapiollaKain kirjoitti:Klapikoneet ovat niille, joilla ei ole sisua ja selkää.Citruuna kirjoitti:Kokeilin toista uutta hankintaani, klapikonetta, ja ihmettelin, miten työnteko voikin olla hauskaa
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tietokoneet on myös niille, jotka eivät tiedä ja jotka eivät osaa laskea.Citruuna kirjoitti:Joo niin kuin esim. kaivinkoneet. Tosimies/-nainen kaivaa talon perustuksetkin lapiollaKain kirjoitti:Klapikoneet ovat niille, joilla ei ole sisua ja selkää.Citruuna kirjoitti:Kokeilin toista uutta hankintaani, klapikonetta, ja ihmettelin, miten työnteko voikin olla hauskaa
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Pitää varmaan hommata nainen.KunkkuJ kirjoitti:Naiset taas ovat niille, jotka eivät itse osaa laittaa ruokaa, siivota, tiskata ja pestä pyykkiä.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Mihinkä sitä naista tarvitsee, kun on terveet kädet?KunkkuJ kirjoitti:Naiset taas ovat niille, jotka eivät itse osaa laittaa ruokaa, siivota, tiskata ja pestä pyykkiä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No tuossahan nuo tuli yllä mainittua.Kain kirjoitti:Mihinkä sitä naista tarvitsee, kun on terveet kädet?KunkkuJ kirjoitti:Naiset taas ovat niille, jotka eivät itse osaa laittaa ruokaa, siivota, tiskata ja pestä pyykkiä.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minä olen usein käynyt Kolarissa.tuomaril kirjoitti:Näin kolarin läheltä.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ilmankos minäkin vaan olen naisetonKunkkuJ kirjoitti:Naiset taas ovat niille, jotka eivät itse osaa laittaa ruokaa, siivota, tiskata ja pestä pyykkiä.
Viesti Kirjoittaja Fogfighter »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Höpöt ne mitään noista osaa. Jotkut ei osaa edes syödä. "Teknoajan typyköillä kunto se ei piisaa..."KunkkuJ kirjoitti:Naiset taas ovat niille, jotka eivät itse osaa laittaa ruokaa, siivota, tiskata ja pestä pyykkiä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Kumppanikseen? No ei helevetissä, mitään muuta kuin paskaa tiedossa. Lyhyempään hupiin ihan ok.amanita kirjoitti:Kysyn täällä eka kertaa elmässäni, jotta miksi miehet kaipaavat naikkosia kumppanikseen?