![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Itse en lähtisi korpeen makaamaan minkään ilve(ks)en takia, joten en noita systeemeitä ole pohtinut, enkä sitäkään paljonko laitat rahaa kiinni projekteihin.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Aikamoinen väkimäärä!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Täytyy kyllä myöntää, että minulla on ollut aivan liian vaaleanpunainen kuva noista Kunkun moottoripyöräreissuista!KunkkuJ kirjoitti:Varmaan lsipulla on mukavammat olot kuin minulla täällä. lsippu saa varmaan ruokansakin tappelematta. Toisin on minulla. Jos et heti saa suutasi auki kioskilla, jo joku paikallinen änkeää eteesiSeiso siinä sitten jonossa ns.tappituntumalla ja odota.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Olet Sitruunan kanssa reissussa?KunkkuJ kirjoitti:Varmaan lsipulla on mukavammat olot kuin minulla täällä. lsippu saa varmaan ruokansakin tappelematta. Toisin on minulla. Jos et heti saa suutasi auki kioskilla, jo joku paikallinen änkeää eteesiSeiso siinä sitten jonossa ns.tappituntumalla ja odota.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tämä kaksi vuotta oli siis ennen ajan laskun alkua? Sen huomaa aika-arviostakin.KunkkuJ kirjoitti: ..Tässä on kyseessä oma "sotansa", jossa piiritetyllä vuorella asuvat juutalaiset puolustautuivat kymmenkertaista hyökkääjää vastaan lähes kaksi vuotta. Paikan päällä ei voi kuin ihmetellä, miten tuolla paikalla on pystytty elämään noin pitkä aika itsenäisesti, ilman ruokaa, juomaa, tai mitään muutakaan apua ulkopuolelta. Ja kun vihulainen onnistui lopulta tunkeutumaan vuorelle, koko porukka teki itsemurhan, kun eivät halunneet antautua.
Tekisi hyvää suomalaiselle pullamössösukupolvelle käydä tutustumassa paikkaan ja miettiä vähän, miten tärkeänä jotkut ovat itsenäisyyttä pitäneet ja mitä ovat olleet valmiita sen eteen tekemään. Samalla varmasti ymmärtäisivät, ettei heistä olisi edes yrittämään sitä samaa, mitä toiset tekivät jo pari tuhatta vuotta sitten.
Kunkun kuvissa on vinha perä.KunkkuJ kirjoitti:Toisin on minulla. Jos et heti saa suutasi auki kioskilla, jo joku paikallinen änkeää eteesiSeiso siinä sitten jonossa ns.tappituntumalla ja odota.
Viesti Kirjoittaja adele »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Äläs nyt! Keskeinen kohde on kultaisen leikkauksen mukaisessa paikassa. Siis tuo Breezer-teksti.adele kirjoitti:Kunkun kuvasta paistaa vanhan miehen häpeä ja tirkistelynhalu. Siis se heijastuu rajaukseen, joka on ... miten sen nyt kauniisti sanoisi... löysä.
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
elä ny oo tyhmähatey kirjoitti:Olet Sitruunan kanssa reissussa?KunkkuJ kirjoitti:Varmaan lsipulla on mukavammat olot kuin minulla täällä. lsippu saa varmaan ruokansakin tappelematta. Toisin on minulla. Jos et heti saa suutasi auki kioskilla, jo joku paikallinen änkeää eteesiSeiso siinä sitten jonossa ns.tappituntumalla ja odota.
. Ainakin Sitruuna on tykästynyt tuollaisiin kesäasusteisiin, ja blondikin tuo on, kuten Sitruuna.
Tuollaisessa tappituntumaruuhkassa syntyy äkkiä tönimistäkin, toivottavasti rauha noilla mailla kuitenkin säilyy!Jamac kirjoitti:Täytyy kyllä myöntää, että minulla on ollut aivan liian vaaleanpunainen kuva noista Kunkun moottoripyöräreissuista!KunkkuJ kirjoitti:Varmaan lsipulla on mukavammat olot kuin minulla täällä. lsippu saa varmaan ruokansakin tappelematta. Toisin on minulla. Jos et heti saa suutasi auki kioskilla, jo joku paikallinen änkeää eteesiSeiso siinä sitten jonossa ns.tappituntumalla ja odota.
Melkoisia extreme-reissujahan nuo vaikuttaa oleva!
Olen samaa mieltä - tässä nimenomaisessa tapauksessa tosin tappituntumakuva saattaisi kyllä hävitä näkyvistä aika pian...adele kirjoitti:Valokuvauksellisesti auttaa, jos ymmärtää että lähes aina on liian kaukana. Eli kuvatessa tappituntuma auttaa.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tykkään kovin.iPSP kirjoitti:[kuva] valkoinen auto [/kuva]
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sideharso se vain leijailee.Sherukka kirjoitti:Kunkkuhan on itsekin päässyt tuohon kuvaan, hattuineen kaikkineen.
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Kiva kuulla!hatey kirjoitti:Tykkään kovin.iPSP kirjoitti:[kuva] valkoinen auto [/kuva]
Viesti Kirjoittaja lsippu »
Viesti Kirjoittaja johannesw »
Viesti Kirjoittaja janio »
Onpas kaunis kuva, tykkään paljon!lsippu kirjoitti:Kihlapari Kuhmon Viiksimosta. Normaali kokoinen naaras (n. 150 kg) näyttää suhteettoman pieneltä n. 300 kg uroksen rinnalla.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ooksää ruvennu munkiksi? Vai vaan Kummua piilossa?amanita kirjoitti:Kirkonmäeltä ja lähitienoolta löytyi tilaa mietiskelylle.
A.jpgB.jpgC.jpg
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eikä oo. Sitikka puuttuu...Citruuna kirjoitti:Tuossa keskimmäisessä kuvassa on kaikki mikä vetoaa muhun: syvää vihreyttä, puiden reunustama tie, yksinäinen penkki, meri![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Onko nyt joku ihme, että näinkin vaatimaton ja asketiaan ihastunut ihminen viihtyy muinaisella luostarimäellä.Jamac kirjoitti:Ooksää ruvennu munkiksi? Vai vaan Kummua piilossa?amanita kirjoitti:Kirkonmäeltä ja lähitienoolta löytyi tilaa mietiskelylle.
A.jpgB.jpgC.jpg