Samoin , johan olikin abt.puolvuotta hiljaista!kneedropper kirjoitti:Tuulettimet keulii aina välillä, muuten tuntuu hyvältä.
_ff_
Viesti Kirjoittaja funfunk »
Samoin , johan olikin abt.puolvuotta hiljaista!kneedropper kirjoitti:Tuulettimet keulii aina välillä, muuten tuntuu hyvältä.
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Viesti Kirjoittaja Elroy »
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eka paniikki? Maailma ei ole vielä täydellinen...BugsBunny kirjoitti:No ei ole näemmä Firefoxista kiinni, koska äsken tuli elämäni eka kernel panic kun avasin Indyä. Kiitti ihan hemmetisti, Apple. Eihän tästä tuu mitään ja hommia pitäis saada tehtyä.
Viesti Kirjoittaja McMan92 »
Mulla taas noita on vaikka kuinka, mutta ei kernelipaniikkeja. Very odd indeed.BugsBunny kirjoitti:Mulla ei ole koneessa ainuttakaan hackia, rautalankaviritystä, netistä ladattua sössöä eikä muitakaan nörttipölötyksiä, mutta tiedän vain sen, että päivitys aiheuttaa kernel paniceja (tuli jo toinen)
Yhtään kiistämättä kokemuksesi arvoa... minun käytössäni, töissäni ja etenkin harrastuksissani 7-9-linjan käyttikset eivät olleet vakaudeltaan edes samaa aurinkokuntaa kuin Tiikeri. Ei, ne eivät olleet edes samassa galaksissa.BugsBunny kirjoitti:Tosiasiaksi jää, että olen Macceja käyttänyt vuodesta 1989 ja Tiikeri on toistaiseksi ylivoimaisesti bugisin ja epävakain käyttöjärjestelmä, johon olen kajonnut.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Onhan se sanomattakin selvää että jos leipä on kiinni koneen toiminnasta niin kannattaa olla äärimmäisen varovainen mitä sille tekee.BugsBunny kirjoitti:Tottahan joka pienyrittäjällä on rivi koneita odottelemassa, josko niille tehtäisiin joku päivitys. Ja mitä sitten? Ootellaan, että pysyykö pystyssä, mut ei niillä oikeita hommia tehtäisi. Joopa joo. [:@]
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Anteeksi, en tarkoittanut ollenkaan tuohon sävyyn. [:S]BugsBunny kirjoitti:No joo, taas tätä... pidetään idioottina...
totta munassa mulla on backup firewire-levyllä, mutta siihen siirtyminenhän ei ole 5 min juttu.
Olen antanut kertoa itselleni, että on tärkeää puhua ongelmistaan jollekulle. Tämä klubimme palvelee aika hyvin siinä tarkoituksessa.BugsBunny kirjoitti:No joo, taas tätä... pidetään idioottina...
Viesti Kirjoittaja Ossi »
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Kyllä näyttää.Ossi kirjoitti:Kävikö niin että päivityksen jälkeen Spotlight ei näytä enään haetun kohteen sijaintia?
Mitenkäs se nyt näin?
Viesti Kirjoittaja Ossi »
Ei meillä vaan!Rewes kirjoitti:Kyllä näyttää.Ossi kirjoitti:Kävikö niin että päivityksen jälkeen Spotlight ei näytä enään haetun kohteen sijaintia?
Mitenkäs se nyt näin?
Viesti Kirjoittaja Castillo »
Taitaa tässä olla molemmat oikeassa. Ei tuo ylänurkan spotlight näytä enää sijaintia niin että pitelee hiirtä vaan nimen päällä (kuten aikaisemmin). Mutta sijainti näkyy, jos ottaa "näytä kaikki" ja klikkaa sitä ympyröityä i:tä.Ossi kirjoitti:Ei meillä vaan!Rewes kirjoitti:Kyllä näyttää.Ossi kirjoitti:Kävikö niin että päivityksen jälkeen Spotlight ei näytä enään haetun kohteen sijaintia?
Mitenkäs se nyt näin?
Ei näyttänyt eilen myöskään Systeman tietokonepäivillä esittelijän sitä yrittäessä.
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Kyllä näyttää.Castillo kirjoitti:Taitaa tässä olla molemmat oikeassa. Ei tuo ylänurkan spotlight näytä enää sijaintia niin että pitelee hiirtä vaan nimen päällä (kuten aikaisemmin). Mutta sijainti näkyy, jos ottaa "näytä kaikki" ja klikkaa sitä ympyröityä i:tä.
Viesti Kirjoittaja Castillo »
Viesti Kirjoittaja funfunk »
Viesti Kirjoittaja Jubax »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Lähes äsken asennettu 10.4.3 vähän föönaili, mutta loppui hiusteni hulmunta kun näppäilin taas tuon klassisen:funfunk kirjoitti:köh, lisätäänpäs tähän:
loppui "fööni" kun masensi firefoxin G5/970 optimoidun rellun!
_ff_
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”