Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Lidlistä... sinisen tölkin sijaan vihreää?Peitsamo kirjoitti:Ostin huomaamattani ykkösolutta![]()
No onneks tuli ostettua montaa laatua niin suurta vahinkoa ei tapahtunut
Viesti Kirjoittaja thoug »
hateyn ihastuksen kohde löytyi...hatey kirjoitti:Pus.arttula kirjoitti: STANA!!!!!
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Aaaaghthoug kirjoitti:hateyn ihastuksen kohde löytyi...hatey kirjoitti:Pus.arttula kirjoitti: STANA!!!!!
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulla tuli myös kerran totaaliunohdus tunnusluvun suhteen, onneksi olin kirjoittanut sen tussilla seinään.Peitsamo kirjoitti:Ai niin... Olen unohtanut pankkikorttini tunnusluvunNelisen vuotta sitä kerkisin käyttää, kunnes töissä tuli pari päivää sitten puhe näistä tunnusluvuista, aloin miettimään sitä koodia ja yhtäkkiä alkoikin lyömään tyhjää. Ei tullut mieleen kaupassa, ei automaatilla, ei missään
![]()
Jospa tuo koodi löytyisi tuolta papereiden seasta niin ei tarvitsisi konttoriin mennä...
Pilvipalvelut ovat nykyaikaa....Tauvo kirjoitti:iCloud, Lion...![]()
V*ttu kun ei ole lekaa tai isompaa vasaraa käsillä, pitää varmaan tyytyä heittämään läppäri parvekkeelta... Hyi maanalainen paikka!
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Nehän maistuvat kaikki ihan samalle?Peitsamo kirjoitti:Ostin huomaamattani ykkösolutta![]()
No onneks tuli ostettua montaa laatua niin suurta vahinkoa ei tapahtunut
Eikös ylöspäin ole rankempi matkata kuin alaspäin?arttula kirjoitti:Olen hajalla, Totaalisesti. Luulin olevani vahva, mutta erehdyin.![]()
Onneksi, tästä matka jatkuu vain ylöspäin, mutta en tiedä, koska.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Tsemppiä ja voimia.arttula kirjoitti:Olen hajalla, Totaalisesti.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Pohjalta voi nousta vain eteenpäin!arttula kirjoitti:Olen hajalla, Totaalisesti. Luulin olevani vahva, mutta erehdyin.![]()
Viesti Kirjoittaja arisel »
Onneksesi Hompun Viisaat tukevat ja antavat neuvoja! 8)arttula kirjoitti:Olen hajalla, Totaalisesti. Luulin olevani vahva, mutta erehdyin.![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Jaksele...arttula kirjoitti:Olen hajalla, Totaalisesti. Luulin olevani vahva, mutta erehdyin.![]()
Viesti Kirjoittaja tsip »
Aina kun luulee olevansa vahva, elämä tuuppaa eteen sellaista, jonka edessä on taivuttava tai katkettava. Vaan kun tietää olevansa heikko, kestää suurempiakin myrskyjä kuin pajunvitsa, joka aina ponkaisee takaisin. Hetki ennen palautumista pystyyn on raskain vaan koeta kestää, päivä paistaa vielä siihenkin risukasaan.arttula kirjoitti:Olen hajalla, Totaalisesti. Luulin olevani vahva, mutta erehdyin.![]()
Viesti Kirjoittaja Kain »
Pus.hatey kirjoitti:Pus.arttula kirjoitti: STANA!!!!!
Mutta mikään ei ole niin pysyvää kuin väliaikainen ero.arttula kirjoitti:Olen hajalla, Totaalisesti. Luulin olevani vahva, mutta erehdyin.![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kukaan ei ole kaikessa vahva, heikkona oleminen kuitenkin lopulta myös vahvistaa. Vaan tuo tieto ei sattumisen hetkellä auta, totta se kuitenkin on. Tiedän.arttula kirjoitti:Olen hajalla, Totaalisesti. Luulin olevani vahva, mutta erehdyin.![]()
Ero on paska juttu. Potki seinää, heitä tavaroita, huuda tai itke tihrusta. Tee jotain . Itsesääli ja suuttumus on osa kuviota. Kaikkinainen melttoaminen auttaa...ainakin vähän.arttula kirjoitti:Olen hajalla, Totaalisesti. Luulin olevani vahva, mutta erehdyin.![]()
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Jaksamisia arttulalle, elämässä sattuu välillä kaikenlaista kummaa mitä ei olisi toivonut. Kuten savolaiset gurut sanoo, "Mualima muuttuu tahot taikka et, koeta löytee rytinästä puolet myötäset."arttula kirjoitti: tästä matka jatkuu vain ylöspäin
Viesti Kirjoittaja waiski »
arttula kirjoitti:Olen hajalla, Totaalisesti. Luulin olevani vahva, mutta erehdyin.![]()