Tulen sinne ja potkin kaikki mopot ojaan!iFooni kirjoitti:Mopomiitti lauantaina 14.7 taas 8)
Kaikki paikalle

Viesti Kirjoittaja hatey »
Tulen sinne ja potkin kaikki mopot ojaan!iFooni kirjoitti:Mopomiitti lauantaina 14.7 taas 8)
Kaikki paikalle
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Toivottavasti... Eiköhän joku käy antamassa rääpäleille opetuksen.Viizei kirjoitti:Taas yksi sellainen josta saa lukea sitten lehdistä?iFooni kirjoitti:Mopomiitti lauantaina 14.7 taas 8)
Kaikki paikalle
Viesti Kirjoittaja waiski »
Minä olen vasta lähdössä töihin. Toivottavasti saat hyvän kelin sinne.waiski kirjoitti:Vielä 6h töitä ja sitten Ruisrock jossa tänään la ihan sikakova kattaus. Amorphis, Stam1na, Nighwish jne... Vesibussilla tietenkin mennään :-)
Kiitos. Voisihan ennuste paremmaltakin näyttää http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/TurkuTauvo kirjoitti:Minä olen vasta lähdössä töihin. Toivottavasti saat hyvän kelin sinne.waiski kirjoitti:Vielä 6h töitä ja sitten Ruisrock jossa tänään la ihan sikakova kattaus. Amorphis, Stam1na, Nighwish jne... Vesibussilla tietenkin mennään :-)
Viesti Kirjoittaja iMies »
No hyvä ettei esimerkiksi ye-jääkärieläinlääkintämajuri tai saunamajuri...arttula kirjoitti:T: Reservin majuri
Viesti Kirjoittaja amanita »
Paikallinen taivas on todella mustanpuhuva, pahalta näyttää ja ukkosta tarjolla. Onhan kunnon saderomppeet mukana?waiski kirjoitti:Vielä 6h töitä ja sitten Ruisrock jossa tänään la ihan sikakova kattaus. Amorphis, Stam1na, Nighwish jne... Vesibussilla tietenkin mennään :-)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kuka ??Peitsamo kirjoitti:Nigella kokkailee Livillä
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Kain »
8)Peitsamo kirjoitti:Sama se niille muille, mutta kyllä Nigellan kokkailuja katselee mielellään
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Keski-iän tuoma kiima-aika?Peitsamo kirjoitti:^ Taas se aika kuukaudesta vai
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Millä/mistä näet tämän?Tauvo kirjoitti:Jos kohta rusahtaisi?
Tällainen sivusto. Tosikolta taisin joskus aikanaan saada linkin...Hieno kirjoitti:Millä/mistä näet tämän?Tauvo kirjoitti:Jos kohta rusahtaisi?
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Ei näytä vieläkään tänne saapuneen, mutta pihalla on tosi painostava ja kostea keli. No, täytyy seurailla tutkakuvaa ja varautua töpseleiden repimiseen.Tauvo kirjoitti:Jos kohta rusahtaisi?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Nyt ainakin sataa täysillä ja maisema on ihan sumuisen harmaa. Voi ruisrokkilaisia!Tauvo kirjoitti:Jos kohta rusahtaisi?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Kanta-Hämeessä (Ryde) kuumottaa +24°C , pilvipoutaa 8)amanita kirjoitti:Nyt ainakin sataa täysillä ja maisema on ihan sumuisen harmaa. Voi ruisrokkilaisia!Tauvo kirjoitti:Jos kohta rusahtaisi?
Viesti Kirjoittaja Jamac »