Jaaha, taidat olla kännissä tai muuten jotenkin vähän hankalasti seurattava.Armada kirjoitti:Hieno rajaus kirjoittamaani. Itse huudat ei ole pintajännitteitä potissa ja vielä isolla piste päälle.Kerro toki onko edes yhtäkään pottaa kupolin suojaksi? Itse mainitsin edes yhden plus pikkutietoa materiaaleista linkin kautta,toki sekin voi olla virheellinen koska tunnut tietävän paremmin. Itseltä löytyy tuon Scotin lisäksi Pro-tec ties mihin käyttöön ja fillariin Alpinan potta,noilla mennään millä spekseillä itse huutelet?Jamac kirjoitti:Mitäs jos nyt et kuvittelisi sanoja suuhuni.Armada kirjoitti:Itsellä Scotin rc skimba potta ja jpa siinä on manuaalissa mainittu että "pääppösen" turvallisuuden kannalta suositeltava vaihtoväli on 2-3 vuotta. Ei noi mitään ikuisia ole vaikka ostat mitä tahansa Araita!! Keli pehmittää niitä,aurinko,sade,viima ties mikä. Viisaintahan on ostaa "vähän" käytetty 3 vuotta vanha potta halvalla,vaikka on maksanu ties mitä silloin aikanaan...Olenko missään edes kaukaisesti maininnut jonkun kypärän kestävän jotenkin kauemmin tai jotain vai mitä ihmettä sinä nyt väännät? Minun mieletä on enemmän tai vähemmän uhkarohkea idiootti jos käyttää mitä tahansa kypärää kauemmin kuin valmistaja suosittelee. Mä en kyllä näe mitään viisasta tuossa mainitsemassasi kolme vuotta vanhan kypärän ostossa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)