Vanha suola ei minua janota ollenkaan, mutta mites mahtaa muilla olla tilanne? Monesti sanotaan, että on helppo palata vanhan kanssa yhteen. Mistä tuollainen väite on peräisin? Koska vuodet muuttavat ihmisiä aika paljon. Tässä kun alkaa kuvittelemaan tapaamista taas vaajakosken levikkeellä hiljaisella parkkipaikalla niin vilun väreet kulkevat niskassa. Puhumattakaan jotain pussailua helsingin rautatieasemalla. Urgh. Ei enää tuollaisia, koska vanhat asiat eivät voi toimia uudelleen ainakaan minun tapauksessa. Ei enää laastarivirityksiä ja sama pätee myös käyttöjärjestelmään. Ei enää winkkua kiitos
Homppulaisten parisuhdekiemurat
-
M.P.T
Re: Homppulaisten parisuhdekiemurat
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Vanha suola ei minua janota ollenkaan, mutta mites mahtaa muilla olla tilanne? Monesti sanotaan, että on helppo palata vanhan kanssa yhteen. Mistä tuollainen väite on peräisin? Koska vuodet muuttavat ihmisiä aika paljon. Tässä kun alkaa kuvittelemaan tapaamista taas vaajakosken levikkeellä hiljaisella parkkipaikalla niin vilun väreet kulkevat niskassa. Puhumattakaan jotain pussailua helsingin rautatieasemalla. Urgh. Ei enää tuollaisia, koska vanhat asiat eivät voi toimia uudelleen ainakaan minun tapauksessa. Ei enää laastarivirityksiä ja sama pätee myös käyttöjärjestelmään. Ei enää winkkua kiitos
-
kerabit
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Adelen Lada 2011
-
jomppa
Viesti Kirjoittaja jomppa »
En tiedä, kun olen katsellut vasta 21v (tosin tuskin sitä samaa kuin sinä).kerabit kirjoitti:Tykkään lukea noita vuorotyöläisen lemmenkiemuroita. Jokohan kohta alkaa harlekiinni/nessu kausi? Tätäkö se teettää kun 22v katselee samaa kasettia. (vertaus parisuhteesta yhdeltä nuoruuden ystävältä)
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mikäli erikseen asuminen, mutta suhteen jatkuminen aiempaa vapaamuotoisemmin vaikeuksien jälkeenkin hyväksytään yhteenpalaamiseksi, on sellainen mahdollista. Jos suhteen alkamisen perustana on riittävän suuri ja syvä tunne toista kohtaan, on se sellainen voima, jota ei juuri mikään onnistu tuhoamaan.
Kovasti toivon osaltani Ämpeeteen kohdalle osuvan "sen oikean", rohkean aito ja vilpitön kirjoittelu täällä on vakuuttanut ainakin minut tämän herran hienosta luonteesta. Tsemppiä ja rohkeutta arvostaa itsesi juuri niin upeaksi mieheksi, kuin taatusti olet!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuon olen ikävä kyllä havainnut olevan totta omalla kohdallani. Niitä oikeita on selvästi enemmän kuin yksi, mutta miten hallita tämä tilanne? Virallisesti kun ei saa useampaa vaimoa pitää.amanita kirjoitti: "Niitä oikeitakin" saattaa olla yhtä enemmän, olosuhteet eivät milloin mistäkin syystä kuitenkaan välttämällä salli tapahtumien etenevän juurikaan havaintoa pidemmälle.
Kävisikö sinulle Ama, jos tulisin sinne aina viikonloppuisin?
-
Carde
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ei käy! ota jonotusnumero!KunkkuJ kirjoitti:Tuon olen ikävä kyllä havainnut olevan totta omalla kohdallani. Niitä oikeita on selvästi enemmän kuin yksi, mutta miten hallita tämä tilanne? Virallisesti kun ei saa useampaa vaimoa pitää.amanita kirjoitti: "Niitä oikeitakin" saattaa olla yhtä enemmän, olosuhteet eivät milloin mistäkin syystä kuitenkaan välttämällä salli tapahtumien etenevän juurikaan havaintoa pidemmälle.
Kävisikö sinulle Ama, jos tulisin sinne aina viikonloppuisin?
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Enkä ota! Minä huomasin Aman ensin!Carde kirjoitti: Ei käy! ota jonotusnumero!
-
Kain
Kristillinen tasajako.KunkkuJ kirjoitti:Enkä ota! Minä huomasin Aman ensin!Carde kirjoitti: Ei käy! ota jonotusnumero!
Kimppakivat pystyyn.
-
jomppa
Viesti Kirjoittaja jomppa »
No oman vaimoni tapasin juuri, kun lukio loppui, joten hänet voi melkein laskea "lukioheilaksi". Tuttavapariskunta aloitti jo varhaisessa teini-iässä. Muutama muukin nuorena muodostettu pari tulee mieleen, tosin heidän nykyisestä statuksestaan en osaa sanoa.MacFinn kirjoitti:Tuossa yllä tuli asiantynkää, joka on minua kauan mietityttänyt. Nimittäin aina noissa romanttisissa (ja muissakin) elokuvissa se lukioaikainen heila on se ainoa todellinen rakkaus, jota aina kaivataan. Eihän se niin ole tosielämässä. Ei yksikään ikätovereistani ole suhteessa siihen lukioheilaansa, saati naimisissa sen kanssa. Mistä toi leffojen peruskuvio sitten kumpuaa? Joo, tiedänhän minä, että elokuva on satua.
Eli kyllä välillä oikeassakin elämässä tapahtuu elokuvien tarina - ainakin jossain määrin. Luonnollisesti pariutumista tapahtuu enemmän vasta esim. opiskeluaikana tai vielä myöhemmin ja jotkut eivät löydä pysyvämpää kumppania koskaan.
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Noita vakavamman suhteen nuorella iällä aloittaneista tuttavista ei taida yksikään olla enää yhdessä. Liian epäkypsinä ja kokemattomina sitoudutaan johonkin liian suureen.
-
jjari
Viesti Kirjoittaja jjari »
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Peitsamo
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
mluhtala
-
Mikael K.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Tämä sattui kiinnittämään huomioni. Oma kokemukseni elämästä ja elokuvista sijoittuu film noirin femme fatalen tietämille. Sankari kuolee lopussa ja rakkaus päättyy traagisesti. Olen kerran päässyt pelastamaan neidon pulasta ja saanut lahjaksi suukon. Kuitenkin minulle on tutumpaa tuhat kuolemaa ja loputon aavesärky. Todellisuudessa kaiketi käy toisinkin mutta kuvaukseni on ainakin omalla kohdallani osuva.jomppa kirjoitti:
-- Eli kyllä välillä oikeassakin elämässä tapahtuu elokuvien tarina - ainakin jossain määrin. --
-
Peitsamo
Sen takia ei koskaan kutsuta naikkosta omalle kämpälle, ei kerrota oikeaa nimeä, annetaan maksimissaan jonkun julkimon puhelinnumero etc.Tai sitten keskitytään näihin vaihdevuosi-ikäisiin rouviinErño kirjoitti:Rillustelu on turhaa. Miksi tuhlata aikaansa johonkin, josta ei kuitenkaan tule mitään. Eikö olisi parempi tehdä kerralla oikein? Tai edes lähelle. Ja jos rillustellessa sattuu vahinko, niin sittenkös v1tuttaa.
En nyt tiedä olenko vanhoollinen tai mitä, mutta en oikein osaa ottaa vakavissaan henkilöä, joka vokottelee miekkosia kuppiloissa. Koskee sekä miehiä ja naisia. Eiköhän pelin henki ole tällöin selvä kummallekin osapuolelle tai ainakin minulle. Sitä vastoin saatan kyllä hyvinkin sopia treffit jollekin toiselle päivälle, jolloin kumpikin on varmasti täysissä sielun ja ruumiin voimissa, toivottavasti
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
iMies
Viesti Kirjoittaja iMies »
Minä kaipasin, ja onneksi oli kaivannut se toinenkin. Kymmenen vuotta lukion jälkeen kun taas tavattiin, oli se menoa. Vähän jotain sen suuntaista oltiin kyllä lupailtukin...MacFinn kirjoitti:Tuossa yllä tuli asiantynkää, joka on minua kauan mietityttänyt. Nimittäin aina noissa romanttisissa (ja muissakin) elokuvissa se lukioaikainen heila on se ainoa todellinen rakkaus, jota aina kaivataan. Eihän se niin ole tosielämässä. Ei yksikään ikätovereistani ole suhteessa siihen lukioheilaansa, saati naimisissa sen kanssa.
-
Carde
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
mikastus
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Mukava kuulla että sinäkin olet silti vielä kuvioissa.Carde kirjoitti:Tällä päivämäärällä on tullut 15 vuotta täyteen yhteistä kivistä ja rapaista kinttupolkua tuon akan kanssa. On sillä käynyt loistava tuuri miehen valinnassa...
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Taitaa sinussa sitten kuitenkin olla "sitä jotain", joskaan äkkinäinen ei semmoista havainnut...Carde kirjoitti:Tällä päivämäärällä on tullut 15 vuotta täyteen yhteistä kivistä ja rapaista kinttupolkua tuon akan kanssa. On sillä käynyt loistava tuuri miehen valinnassa...
No joo, mukava uutinen, tällaisia lukee mielellään! Onnea ja lämpimät terveiset myös myös rouva CarC:lle, jonka olen saanut kunnian tavatakin.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
mikastus
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Itehän olen myös seurustellut. Ja nainut. Ja eronnut. Sittemmin asiaa uudemminkin koestellut, vähän usseemminkin jo ko kahdesti.
Voihan se kinttupolku parantua, vaan voipi olla, että eipä se sitten mihinkään parannukkaan. Tai sitten se on justiinsa se mitä on tullut valittua, ja muu on ehkä turhaa.
Pitemmästi selittäen: Kärsittävähän se on ihmisen kuitenkin. Joskin parhaassa tapauksessa nautinnon kera. Tai sitten pittää vaan nauttia ilman sitä parhautta.
ps. jotakin platina- tai plötinäpäivää kai se täytyy kohta tässä jo toivottaa.. !!
-
Kain
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka