Ah. Minun merkkiäni. Passaisiko teitit kutsua M&C:lle tänne Tampereen kupeeseen vaihtamaan ajatuksia omenoista ja makuelämyksistä?Anniel kirjoitti:Moët & Chandon
T: muumipeikko
Viesti Kirjoittaja muumipeikko »
Ah. Minun merkkiäni. Passaisiko teitit kutsua M&C:lle tänne Tampereen kupeeseen vaihtamaan ajatuksia omenoista ja makuelämyksistä?Anniel kirjoitti:Moët & Chandon
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »

Viesti Kirjoittaja Lare »
Mikäs maku on nyt suussa? Vieläkö on ostohaluja? Hä?Peitsamo kirjoitti:Olen positiivisesti yllättynyt tästä! Tuollainen vienosti humaloitu, erittäin viljaisen makuinen, täyteläinen olut. Suuhun jää hunajan mieto jälkimaku
Tätä pitää ostaa toistekin
Vielä on. Hyvää ”viinalaageria” omaan makuun.Lare kirjoitti:Mikäs maku on nyt suussa? Vieläkö on ostohaluja? Hä?Peitsamo kirjoitti:Olen positiivisesti yllättynyt tästä! Tuollainen vienosti humaloitu, erittäin viljaisen makuinen, täyteläinen olut. Suuhun jää hunajan mieto jälkimaku
Tätä pitää ostaa toistekin
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Jos ketutus on indikaatio yhdelle, niin lähettäkää tänne sitten kymmenen, kiitos.Kain kirjoitti:Ketuttaa.
Yksi tänne, kiitos.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Juotasko puokkiin.arttula kirjoitti:Jos ketutus on indikaatio yhdelle, niin lähettäkää tänne sitten kymmenen, kiitos.Kain kirjoitti:Ketuttaa.
Yksi tänne, kiitos.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Tolla kaavalla mä en tarvitse yhtäkään, itse asiassa mun pitäisi ojennella noita muillearttula kirjoitti:Jos ketutus on indikaatio yhdelle, niin lähettäkää tänne sitten kymmenen, kiitos.Kain kirjoitti:Ketuttaa.
Yksi tänne, kiitos.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viiniä joka on blandattu kaljalla ja vedellä, jonka °dH ≈ 15?Jussi68 kirjoitti:Asiaan: Lasissa B-ainetta, C-blandista ja kovaa vettä
B = BacardiMacco kirjoitti:Viiniä joka on blandattu kaljalla ja vedellä, jonka °dH ≈ 15?Jussi68 kirjoitti:Asiaan: Lasissa B-ainetta, C-blandista ja kovaa vettä
Ainoa järkevä käyttötapa energiajuomalle 8)Antiwäkki kirjoitti:Kossubattery 8)
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Joskus kokeilin eri energiajuomilla, ei maistunu hyvältä. Red Bull + kossu =Jussi68 kirjoitti:Ainoa järkevä käyttötapa energiajuomalle 8)Antiwäkki kirjoitti:Kossubattery 8)
Maistoin tollaista v.-03, en pitänyt![]()
JL
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mikäli yhtään muistikuvani pitävät paikkansa, olen juonut yhden suullisen Batteryä joskus 1900-luvun lopulla. Mahdollisesti vuonna 1997 tai 1998. Oli kyllä hirveän makuista esanssia, vieläkin tuntuu hampaat karvaiselle, jos ajattelee.Jussi68 kirjoitti:Ainoa järkevä käyttötapa energiajuomalle 8)Antiwäkki kirjoitti:Kossubattery 8)
Maistoin tollaista v.-03, en pitänyt![]()
JL
Mun suunnitelma oli:Tauvo kirjoitti: Hetken päästä lenkille, sitten pää täyteen ja aamulla pahantuulisena töihin.
Viesti Kirjoittaja Armada »
Oravan pyörässä juoksijat joutuu raatamaanJussi68 kirjoitti:Mun suunnitelma oli:Tauvo kirjoitti: Hetken päästä lenkille, sitten pää täyteen ja aamulla pahantuulisena töihin.
-pieni välipala
-lenkille
-ruokailu
-pää täyteen
Kotiuduttuani kävin "hieman lepäämään"... herättyäni oli jano, joten se lenkki jäi![]()
Töihin... mitä se on - jotain syötävää kenties?
LOMA![]()
JL
PS. Huomenna lenkille
Lomalle?Peitsamo kirjoitti:Ksäloma alkaa parin viikon päästä. Ei tahdo
Viesti Kirjoittaja iMies »
HirvilimuuAntiwäkki kirjoitti:Jägermeisteriä siemailen.. 8)