Tarkempi tuoteseloste Nokia Asha 300
Selaaminen ja internet
Tuetut verkkoteknologiat
Javascript 1.8
XHTML
WAP 2.0
CSS
Selain
Nokia-verkkoselain
OSS-selain
Salamateknologia
Adobe Flash Lite 3.0
Viesti Kirjoittaja arisel »
Selaaminen ja internet
Tuetut verkkoteknologiat
Javascript 1.8
XHTML
WAP 2.0
CSS
Selain
Nokia-verkkoselain
OSS-selain
Salamateknologia
Adobe Flash Lite 3.0
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Luulisi kyllä, että kun alun perin suomalainen firma kyseessä, että kääntäisivät tiedot suomesta muille kielille eikä toisin päin!arisel kirjoitti:Unohtui tuon Erñon ryöstöjutun vuoksi varsinainen asia - hiukan ihmetyttää Nokian sivuilla tuo Salamateknologia:
Tarkempi tuoteseloste Nokia Asha 300Selaaminen ja internet
Tuetut verkkoteknologiat
Javascript 1.8
XHTML
WAP 2.0
CSS
Selain
Nokia-verkkoselain
OSS-selain
Salamateknologia
Adobe Flash Lite 3.0
Viesti Kirjoittaja mercury »
Rotuaari Piknikillä?Erño kirjoitti:Olen näköjään joutunut Kalevan uutiskuvaan.
Viesti Kirjoittaja Erño »
10 toistoa? Höhöhööö, voimapyörällä 10 toistoa suorin jaloin on jo jotain, tuo ei ole mitään. Mulla on sitä paitsi 8-pack, enkä tykkää auringosta.
Tilipäivän jälkeen on ollut ihan hyvin rahaa ruokaan, laskujenkin jälkeen. + ammatti ei oikein salli ryöstelyä.Peitsamo kirjoitti:Sinä taisit olla se Salen ryöstäjä! Noinko on käyneet kanafileet jo kortille
Nope, vaikka sinnekin yrittivät houkutella.mercury kirjoitti:Rotuaari Piknikillä?Erño kirjoitti:Olen näköjään joutunut Kalevan uutiskuvaan.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tuossa on muutama asiavirhe. Ensinnäkkin ei amerikkalainen vaan suomalainen. Toisekseen ei mies vaan poika. Kolmannekseen: ei ole ajanut vaan istunut vänkärin paikalla, selkä menosuuntaan. Neljänneksi: Volvo on isukin.arisel kirjoitti:Olikos täällä jossain Volvo-topic?![]()
Amerikkalaismies on ajanut Volvollaan lähes kolme miljoonaa mailia
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viidenneksi: 3 miljoonanan sijasta tarkoitettiin 3 mailia.Macco kirjoitti:Tuossa on muutama asiavirhe. Ensinnäkkin ei amerikkalainen vaan suomalainen. Toisekseen ei mies vaan poika. Kolmannekseen: ei ole ajanut vaan istunut vänkärin paikalla, selkä menosuuntaan. Neljänneksi: Volvo on isukin.arisel kirjoitti:Olikos täällä jossain Volvo-topic?![]()
Amerikkalaismies on ajanut Volvollaan lähes kolme miljoonaa mailia
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Onko muumit muuttanu laaksosta jonnekkin muualle?hatey kirjoitti:Kaveri sanoi äsken ettei ole kaikki lennonjohtajat tornissa minulla. Mitä tuo tuolla mahtoi tarkoittaa ?![]()
Eikun...siis... Nyt minä tajusin.![]()
Ne taisivat jäädä samalle asemalle kanootista puuttuvien inkkareiden kanssa.redhat kirjoitti:Onko muumit muuttanu laaksosta jonnekkin muualle?hatey kirjoitti:Kaveri sanoi äsken ettei ole kaikki lennonjohtajat tornissa minulla. Mitä tuo tuolla mahtoi tarkoittaa ?![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Inkkarit ja muumit taisivat viedä muutaman kynän penaalista?arisel kirjoitti:Ne taisivat jäädä samalle asemalle kanootista puuttuvien inkkareiden kanssa.redhat kirjoitti:Onko muumit muuttanu laaksosta jonnekkin muualle?hatey kirjoitti:Kaveri sanoi äsken ettei ole kaikki lennonjohtajat tornissa minulla. Mitä tuo tuolla mahtoi tarkoittaa ?![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ja vei ne patterin väliin?Macco kirjoitti:Inkkarit ja muumit taisivat viedä muutaman kynän penaalista?arisel kirjoitti:Ne taisivat jäädä samalle asemalle kanootista puuttuvien inkkareiden kanssa.redhat kirjoitti:Onko muumit muuttanu laaksosta jonnekkin muualle?hatey kirjoitti:Kaveri sanoi äsken ettei ole kaikki lennonjohtajat tornissa minulla. Mitä tuo tuolla mahtoi tarkoittaa ?![]()
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Luulen, että ne ottivat ne penaalin tylsimmät kynät ja veivät ne bunkkeriin, jossa ei ollut kaikki natsit paikalla.Macco kirjoitti:Inkkarit ja muumit taisivat viedä muutaman kynän penaalista?arisel kirjoitti:Ne taisivat jäädä samalle asemalle kanootista puuttuvien inkkareiden kanssa.redhat kirjoitti:Onko muumit muuttanu laaksosta jonnekkin muualle?hatey kirjoitti:Kaveri sanoi äsken ettei ole kaikki lennonjohtajat tornissa minulla. Mitä tuo tuolla mahtoi tarkoittaa ?![]()
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Silikoonilaakso on loistava käännös. Vai pitäisikö käyttää alkuperäistä nimeä? Käännämme monen muunkin paikan nimen suomeksi. Tukholma esimerkkinä. Olisihan se hauskaa, jos applen koneisiin laitettaisiin omena tekstit tai pelikoneissa xloota 360, peliasema 3, pelikuutio, nintendo me, pelipoika, jne jne.Peitsamo kirjoitti:Tyypillinen kääntäjän aivopieru. Samaa tasoa kuin esimerkiksi silikoonilaakso
Viesti Kirjoittaja Lare »
Silikoonista saa nainen piin kovat nännit.M.P.T kirjoitti:Silikoonilaakso on onnistunut käännös, mutta tuotemerkkejä ei pidä kääntää. Kieltämättä silikoonilaakso tuo mieleen plastiikkakirurgian.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
MInä tunsin kerran erään naisen jonka hissi oli liian nopea ja se nousi liian korkealle – enkä tarkoita suhteellisesti, vaan absoluuttisesti.hatey kirjoitti:Kaveri sanoi äsken ettei ole kaikki lennonjohtajat tornissa minulla. Mitä tuo tuolla mahtoi tarkoittaa ?![]()
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Miltähän ne tuntuu kätösiin? Eivät kuulemma pompi, jos juoksumatolla juoksee. Ihmettelen suuresti sitä. Olen nähnyt vain luomuja ja topattuja.Lare kirjoitti:Silikoonista saa nainen piin kovat nännit.M.P.T kirjoitti:Silikoonilaakso on onnistunut käännös, mutta tuotemerkkejä ei pidä kääntää. Kieltämättä silikoonilaakso tuo mieleen plastiikkakirurgian.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Se on hyvä alku tuokin!M.P.T kirjoitti:Miltähän ne tuntuu kätösiin? Eivät kuulemma pompi, jos juoksumatolla juoksee. Ihmettelen suuresti sitä. Olen nähnyt vain luomuja ja topattuja.