Missä yhteydessä?Antiwäkki kirjoitti:Mitä tarkoittaa "Bundle"
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Redsn0win kautta custom firmistä asennan ja tos lukee; "Installing Activation Bundles"tuomaril kirjoitti:Missä yhteydessä?Antiwäkki kirjoitti:Mitä tarkoittaa "Bundle"
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Levande bilder, elävät kuvat.Jamac kirjoitti:Mistä tulee sana leffa?
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ruotsin kielestä sanoista "lefvande bilder" taikka "levande bilder" (=elävät kuvat). Tästä väännetty puhekielinen lainasana Suomen kieleen. Ilmeisesti levinyt muuallekin Suomeen stadin slangista.Jamac kirjoitti:Mistä tulee sana leffa?
EDIT: Macco ehti ensin...
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Helsingistä.Jamac kirjoitti:Mistä tulee sana leffa?
iDock kerkisi ensin
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Höh! Eikä tule – vaan Stadista.hatey kirjoitti:Helsingistä.Jamac kirjoitti:Mistä tulee sana leffa?
-
Se taas tulee ruotsista.jjpeltola kirjoitti:Höh! Eikä tule – vaan Stadista.hatey kirjoitti:Helsingistä.Jamac kirjoitti:Mistä tulee sana leffa?
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Käsittääkseni tuo on slangisanana käytössä Ruotsissakin.iDock kirjoitti:Ruotsin kielestä sanoista "lefvande bilder" taikka "levande bilder" (=elävät kuvat). Tästä väännetty puhekielinen lainasana Suomen kieleen. Ilmeisesti levinyt muuallekin Suomeen stadin slangista.Jamac kirjoitti:Mistä tulee sana leffa?
-
Eeee... oliskohan vaan kumminkin jossain ruotsinkielisissä kunnissa, kuten vaikka Oulussa?Macco kirjoitti:Käsittääkseni tuo on slangisanana käytössä Ruotsissakin.iDock kirjoitti:Ruotsin kielestä sanoista "lefvande bilder" taikka "levande bilder" (=elävät kuvat). Tästä väännetty puhekielinen lainasana Suomen kieleen. Ilmeisesti levinyt muuallekin Suomeen stadin slangista.Jamac kirjoitti:Mistä tulee sana leffa?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Koskas Oulusta on tullut ruotsinkielinen?Jamac kirjoitti:Eeee... oliskohan vaan kumminkin jossain ruotsinkielisissä kunnissa, kuten vaikka Oulussa?

-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Mistä lähtien Oulu on luettu ruotsinkielisiin kuntiin?Jamac kirjoitti:Eeee... oliskohan vaan kumminkin jossain ruotsinkielisissä kunnissa, kuten vaikka Oulussa?Macco kirjoitti:Käsittääkseni tuo on slangisanana käytössä Ruotsissakin.iDock kirjoitti:Ruotsin kielestä sanoista "lefvande bilder" taikka "levande bilder" (=elävät kuvat). Tästä väännetty puhekielinen lainasana Suomen kieleen. Ilmeisesti levinyt muuallekin Suomeen stadin slangista.Jamac kirjoitti:Mistä tulee sana leffa?
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
Minä olen joskus nähnyt sellaista kauheaa painajaista, jotta en omaisi. Onneksi olen aina herännyt.M.P.T kirjoitti:--ja kuvitellut omaavani ilmatorjuntatykin.
Eräs kohtalotoveri kävi juuri viime viikolla hakemassa lainaan 20 mm messinkihylsyjä, kun haluaa kokeilla omaansa.
-
Viesti Kirjoittaja Armada »
Kait tuo hyvä on mutta näyttö ja gps päällä ei kauhean pitkiä lenkkejä akku kestä..Marbo kirjoitti:Oliskohan Sports Tracker pyöräteline iPhonelle hyvä?
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Missä menee helsingin ja stadin raja? Onko Tapanila helsinkia vai stadia? Meneekö stadin raja 5km säteellä hifkin vai jokereiden areenasta ja kumpi on stadin joukkue? Jokaiseen kaupunkiin ja kanalaan mahtuu vain yksi kukko.jjpeltola kirjoitti:Höh! Eikä tule – vaan Stadista.hatey kirjoitti:Helsingistä.Jamac kirjoitti:Mistä tulee sana leffa?
Mistäs moinen? Eihän tuo lentokenttä ole edes kaukana ja ilmaliikennettä menee taloni ohitse. Oulun kone menee.... En muista aikoja enää. Armeijan potkurikoneet käyvät harjoittelemassa usein, mutta nuo hornettien yölennot voisi tykittää alas. Ei ole kivaa kun olet nukkumassa ja säikähdät matalalla lentävää hornettia. Olisi äitikin ihmeissään kun housut ja petivaatteet haisisivat pissalle. Onneksi näin ei ole käynyt, mutta sängystä putosin viimeksi. Se sattui ja tulin vihaiseksi kun heräsin noin 4 aikaan vapaapäivänä. Murrrrr. Pesen kyllä omat pyykkini, että ei sen puoleen.iMies kirjoitti:Minä olen joskus nähnyt sellaista kauheaa painajaista, jotta en omaisi. Onneksi olen aina herännyt. Eräs kohtalotoveri kävi juuri viime viikolla hakemassa lainaan 20 mm messinkihylsyjä, kun haluaa kokeilla omaansa.M.P.T kirjoitti:--ja kuvitellut omaavani ilmatorjuntatykin.
-
Meillä ei ole.iMies kirjoitti:Minä olen joskus nähnyt sellaista kauheaa painajaista, jotta en omaisi. Onneksi olen aina herännyt.M.P.T kirjoitti:--ja kuvitellut omaavani ilmatorjuntatykin.
Eräs kohtalotoveri kävi juuri viime viikolla hakemassa lainaan 20 mm messinkihylsyjä, kun haluaa kokeilla omaansa.

-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Meillä ei tarvita.hatey kirjoitti:Meillä ei ole.iMies kirjoitti:Minä olen joskus nähnyt sellaista kauheaa painajaista, jotta en omaisi. Onneksi olen aina herännyt.M.P.T kirjoitti:--ja kuvitellut omaavani ilmatorjuntatykin.
-
Miten voi olla tarvitsematta.darthmother kirjoitti:Meillä ei tarvita.hatey kirjoitti:Meillä ei ole.iMies kirjoitti:Minä olen joskus nähnyt sellaista kauheaa painajaista, jotta en omaisi. Onneksi olen aina herännyt.M.P.T kirjoitti:--ja kuvitellut omaavani ilmatorjuntatykin.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Suljettu ilmatilahatey kirjoitti: Miten voi olla tarvitsematta.
-
-
Viesti Kirjoittaja waiski »
M.P.T kirjoitti:Osaako kukaan sanoa, että huomaako lastutusta mistään? Alkaa tuntumaan, että omassa autossani on lastutus tehty. Pitää huomenna lainata VAG-com mittaria kaverilta vai mikä sen nimi nyt virallisesti oli. Tuskin nyt jannut on tehneet minulle jäynääkään asentamalla tuollaisia autooni minun työaikana. Viimeaikoina auto vaan tuntuu olevan ärhäkkäämmältä ja radikaallisesti ärhäkkäämältä. Kävin testaamassa paria muutakin vastaavaa autoa mitä minulla on ja ero on huomattava. Lastusarjoja kattoessani lisätehon pitäisi olla +20kW, mutta en oikein usko tuonkaan olevan mahdollista.
Nykyäänhän tuo "lastutus" tehdään moottorin ohjausyksikön uudelleen ohjelmointina jossain muodossa. Tämä ei käsittääkseni ole diagnostiikka-ohjelmilla suoraan nähtävissä, mutta jos kysymyksessä on erillinen komponentti, en tiedä...
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
Turbotecin sivua lukaisin tuossa itse äskettäin. Huomasin sen uudelleen ohjelmointi sydeemin. Ennen vaihdettiin boksia yms. Tiedä sitten mitenkä se 20kW sitten näkyisi kiihdytyksessä yms.waiski kirjoitti:M.P.T kirjoitti:Osaako kukaan sanoa, että huomaako lastutusta mistään? Alkaa tuntumaan, että omassa autossani on lastutus tehty. Pitää huomenna lainata VAG-com mittaria kaverilta vai mikä sen nimi nyt virallisesti oli. Tuskin nyt jannut on tehneet minulle jäynääkään asentamalla tuollaisia autooni minun työaikana. Viimeaikoina auto vaan tuntuu olevan ärhäkkäämmältä ja radikaallisesti ärhäkkäämältä. Kävin testaamassa paria muutakin vastaavaa autoa mitä minulla on ja ero on huomattava. Lastusarjoja kattoessani lisätehon pitäisi olla +20kW, mutta en oikein usko tuonkaan olevan mahdollista.
Nykyäänhän tuo "lastutus" tehdään moottorin ohjausyksikön uudelleen ohjelmointina jossain muodossa. Tämä ei käsittääkseni ole diagnostiikka-ohjelmilla suoraan nähtävissä, mutta jos kysymyksessä on erillinen komponentti, en tiedä...
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka