paulaw kirjoitti:[Topfieldin käyttäjät ainakin kehuvat omia laitteitaan, mutta koska käyttökokemusta ei ole niin omakohtaista sanottavaa ei ole.
Mökillä on Topfield. Jos sitä vertaa kotona oleviin kahteen Humaxiin on eroja seuraavat.
-Humaxissa paljon paremmat kelausominaisuudet tallenteille. Molempiin suuntiin 2,4,8,16,32 ja 64 kertainen nopeus.
-Humaxissa on nopeammin toimivat valikot, eikä sellaisia ihmeellisiä viiveitä, jolloin ei tiedä menikö painallus perille, vai pitääkö painaa uudestaan.
-Topfieldin kaukosäädin on surkea viritelmä täynnä epäloogisesti sijoiteltuja pikkunappeja. Humaxissa on ylivoimasesti paras kaukosäädin, jotan minä olen joutunut käyttämään.
-Topfield on tähän asti tallentanut kaiken, jonka olen pyttänyt. Humax jättää välillä himman tekemättä ja saattaa välillä mökiltä tullessa olla Humaxien kellot esim 9h 23min väärässä.
-Kaukojahan saa niitä yleismallejakin, eli sen tilanteen varmaan pystyisi korjaamaan. Valikkoja ja kelauksen surkeutta ei, mutta luotettavuudessa Topfield on täysin omassa sarjassaan. Yritä siinä nyt päättää...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Se saattaa olla epämahdollista.