Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Tämä vähän samaa sarjaa, faija oli maksanut Trygille autovakuutuksesta 10 senttiä liikaa, Trygin tietokoneet eivät osanneet handlata laskua kun oli liikaa maksettu = maksumuistutus ja 5e muistutusmaksu.Tauvo kirjoitti:Sain maksumuistutuksen Perintäyhtiöltä, jolle olen antanut toimeksiannon. Kaikkein parasta muitutuksessa on se, että erittelyn mukaan olen maksanut heille 70€ 29.6. Nettipankin mukaan en ole maksanut 70€ laskua kenellekään koko kesän aikana. Tasaisin väliajoin olen yrittänyt soittaa heille, mutta menee aina ameriikan kieliseen vastaajaan. Hassu lasku.
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minulle tuli kanssa maksumuistutus perintätoimistolta, jolle olin antanut toimeksiannon. Mutta tästä on jo jotain 15 vuotta aikaa...Tauvo kirjoitti:Sain maksumuistutuksen Perintäyhtiöltä, jolle olen antanut toimeksiannon. Kaikkein parasta muitutuksessa on se, että erittelyn mukaan olen maksanut heille 70€ 29.6. Nettipankin mukaan en ole maksanut 70€ laskua kenellekään koko kesän aikana. Tasaisin väliajoin olen yrittänyt soittaa heille, mutta menee aina ameriikan kieliseen vastaajaan. Hassu lasku.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Tuoreempi sählinki - ihan oma moka tosin - vaihdoin sähkölaskut eLaskuiksi, mutta en muistanut poistaa kuukausittain toistuvina jo maksussa olleita, ja laskut tuli maksettua kahteen kertaan. En muistanutkaa soittaa sähkölaitokselle, ja sain postissa kolme kirjekuorta, joissa kerrottiin rahalähetyksen odottavan Nordeassa.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Yleenäsähän satunnaiset maksuvirheet korjautuvat hyvityksinä seuraavissa laskuissa, mutta ehkä tuo eLaskun käyttö estää sitten senkin. No, postituksen jälkeen rahat ilmestyivät tilille jo seuraavana päivänä! Ajattelin että varmaan menee viikkoja, mutta näköjään tuo systeemi ainakin toimii - sikäli hämmästtyttävää, että pankkiryhmästä toiseen rahojen siirtäminen yleensä kestää kauemmin.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Katos pirua. Selvisi mistä oli kyse. 70€ olivat ottaneet asiakkaan suorituksesta ja siihen päälle olisi minun kuulunut maksaa 16 ja risat alv:tä... Ovat vaan niin saakelin sekavia laskuja, ettei niitä erota heiltä saaduista raporteista, jollei ole tarkkana...Macco kirjoitti:Minulle tuli kanssa maksumuistutus perintätoimistolta, jolle olin antanut toimeksiannon. Mutta tästä on jo jotain 15 vuotta aikaa...Tauvo kirjoitti:Sain maksumuistutuksen Perintäyhtiöltä, jolle olen antanut toimeksiannon. Kaikkein parasta muitutuksessa on se, että erittelyn mukaan olen maksanut heille 70€ 29.6. Nettipankin mukaan en ole maksanut 70€ laskua kenellekään koko kesän aikana. Tasaisin väliajoin olen yrittänyt soittaa heille, mutta menee aina ameriikan kieliseen vastaajaan. Hassu lasku.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Niin, suosittelen ihan ensimmäiseksi nostamaan sen kannen, ennen kuin alat mitään edes tekemään.Antiwäkki kirjoitti:Taitaa se uni kuitenkin pikkuhiljaa alkaa vaivata kun vessassa käydessäni aloin ihmetellä WC-pöntön toimintaa
-
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Kyllä mä sen verran älyän (ainakin toistaiseksi) mutta tarkotin sillai että miten vesi tulee sieltä sivuista ja.. no, hälläväliäKain kirjoitti:Niin, suosittelen ihan ensimmäiseksi nostamaan sen kannen, ennen kuin alat mitään edes tekemään.Antiwäkki kirjoitti:Taitaa se uni kuitenkin pikkuhiljaa alkaa vaivata kun vessassa käydessäni aloin ihmetellä WC-pöntön toimintaa
-
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Onko tuo jostain kaakkurista päin otettu? Ihan uteliaisuudesta kyselen, koska tuollaisia opasteita näkisi muuallakin.Macco kirjoitti:Oulussa kyltit ovat opettavaisia:
koira.jpg
Muista, että tarpeet tehtyäsi lasket kannen ja vedät pöntön vasta sitten. Miksi? Huomaat kun vedät pöntön kanski kiinni. Siihen tulee roiskeita. Muuten ne olisivat ilmassa ja täten keuhkoissasi.Antiwäkki kirjoitti:Kyllä mä sen verran älyän (ainakin toistaiseksi) mutta tarkotin sillai että miten vesi tulee sieltä sivuista ja.. no, hälläväliäKain kirjoitti:Niin, suosittelen ihan ensimmäiseksi nostamaan sen kannen, ennen kuin alat mitään edes tekemään.Antiwäkki kirjoitti:Taitaa se uni kuitenkin pikkuhiljaa alkaa vaivata kun vessassa käydessäni aloin ihmetellä WC-pöntön toimintaa
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
Parempi sekin kuin keuhkoissa.[/quote]Lare kirjoitti:[quote="Jamac, nimimerkillä "kokemusta on""]Ja jos vetää samalla kun istuu, niin ne roiskeet on takapuoli.
Sehän on kuin bidet wc sitten. Edit typo.. Bidet ei bidee. Osaisikohan tuollaista vessaa käyttää? Suomalaisessa ei ole kuivausominaisuutta
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Ainoastaan parittaja tekee toisten vehkeillä töitä.Kain kirjoitti:Teen ilmatteeks töitä ja omilla vehkeillä™.
-
Parittaja myös tarkastaa tavaran laadun säännöllisesti. Eipä suuresti eroa nykyisestä hommasta. Tarkastukseen käytetyt välineet on vain erillaiset. Olisi se ainakin kevyempää hommaa. Ei taida mol piste fi sivu tarjota hommia.Macco kirjoitti:Ainoastaan parittaja tekee toisten vehkeillä töitä.Kain kirjoitti:Teen ilmatteeks töitä ja omilla vehkeillä™.
Ihmettelen suuresti tätä maailman menoa ja sykettä. Ei tämä ole ihmisen hommaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ei lainkaan. Pariin kertaan käyty mopoilemassa pääosin pieniä hiekka/metsäteitä, kaupassa kerkisin käydä ja nyt makoilen sohvassa.Antiwäkki kirjoitti:Ihmeellisen tylsä lauantai ollut..
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
-
Sinä vastasit itse kysymykseen. Kaikki uusihan pelottaa ihmisiä täällä. Kaikki innovatiivinen pitää estää, ettei vaan pääse mitään tapahtumaan. Keppiä täällä saa helpommin, mutta porkkanasta on turha haaveilla. Onneksi emme ole pupujusseja. Jos keksisin omalla pissillä toimivan mopon niin joutuisin varmaan vankilaan. Keksisin omalla pierulla lämpiävän talon niin vankila odottaisi. Milloinka raittius tulee rikokseksi? Pysyn absona vaikka laki sanoisi mitä.apple_fani kirjoitti:Miks Suomen pitää olla kaikkea uutta ja kivaa vastaan, kuten elokuvien ja TV-sarjojen vuokraamista netistä
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
"Olkaapas kakarat hiljaa tai otetaan tupakat ja makeisetkin pois kioskeista"M.P.T kirjoitti:Sinä vastasit itse kysymykseen. Kaikki uusihan pelottaa ihmisiä täällä. Kaikki innovatiivinen pitää estää, ettei vaan pääse mitään tapahtumaan. Keppiä täällä saa helpommin, mutta porkkanasta on turha haaveilla. Onneksi emme ole pupujusseja. Jos keksisin omalla pissillä toimivan mopon niin joutuisin varmaan vankilaan. Keksisin omalla pierulla lämpiävän talon niin vankila odottaisi. Milloinka raittius tulee rikokseksi? Pysyn absona vaikka laki sanoisi mitä.apple_fani kirjoitti:Miks Suomen pitää olla kaikkea uutta ja kivaa vastaan, kuten elokuvien ja TV-sarjojen vuokraamista netistä
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
...ja energiajuomatdarthmother kirjoitti: "Olkaapas kakarat hiljaa tai otetaan tupakat ja makeisetkin pois kioskeista"

JL
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Nii just!Jussi68 kirjoitti:...ja energiajuomatdarthmother kirjoitti: "Olkaapas kakarat hiljaa tai otetaan tupakat ja makeisetkin pois kioskeista"![]()
JL

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka