No en.vinouma kirjoitti:Menit sitten kihloihin? Onnea!!!!Kain kirjoitti:Miks ihmees mun piti lupautua?
Miksää semmoisia kuvittelet?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
No en.vinouma kirjoitti:Menit sitten kihloihin? Onnea!!!!Kain kirjoitti:Miks ihmees mun piti lupautua?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Sano, että tulit kipeäksi. Hanki vaikka tk:sta saikkaria.Kain kirjoitti:Miks ihmees mun piti lupautua?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Jos maanantaina töö, niin miten vielä voit olla reissussa?Citruuna kirjoitti:Huomenna lähtö Ahvenanmaalta takaisin Turun suuntaan. Ja maamantaina YÄK! töihin.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Valokuvaus on ahistavaa.Kain kirjoitti:Nyt kun sain kennon puhdistettua jotenkuten, niin etsimeen tuli hirmuinen kakkakökkäre.
Taidan suosiolla luovuttaa, ettei mitään kamaluuksia tapahdu ja vien sen aamulla liikkeeseen.Anghorn kirjoitti:Valokuvaus on ahistavaa.Kain kirjoitti:Nyt kun sain kennon puhdistettua jotenkuten, niin etsimeen tuli hirmuinen kakkakökkäre.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ostaa jokaista putkea varten oman rungon. Näin ei voi tulla varmaan pölyä tai olettaisin. Vitsi vitsinä. Toisalta, jos asuisin Turussa ja omaisin saman ongelman niin olisin varmaan aamulla jo häiritsemässä Tauvoa. Tauvo varmaan osaisi neuvoa lisää tässä tapauksessa. Se liike kuitenkin on hyvä ratkaisi, mutta paljon se puhdistus maksaa liikkeessä?Anghorn kirjoitti:Valokuvaus on ahistavaa.Kain kirjoitti:Nyt kun sain kennon puhdistettua jotenkuten, niin etsimeen tuli hirmuinen kakkakökkäre.
Mitä ostit? Saatan varmaan arvata vai saatanko?Mailia kirjoitti:Vuorokauden olen hypistellyt uusinta Ebay ostostani ja nyt tekee mieli tuhlata lisää rahaa.
Olen lompakkoni kantaja.
Kehoni on köyhä, ja tahtoni on heikko.
Olen tilannut yli tuhat pakettia.
Tunne en järkeä, ja tiedä en säästeliäisyyttä.
Lompakkoni on kokenut tuskia, odottaen pakettien saapumista.
En osaa enää katua. Tämä on liukas polku.
Koko elämäni oli Unlimited Ebay Works.
30-40€M.P.T kirjoitti:Ostaa jokaista putkea varten oman rungon. Näin ei voi tulla varmaan pölyä tai olettaisin. Vitsi vitsinä. Toisalta, jos asuisin Turussa ja omaisin saman ongelman niin olisin varmaan aamulla jo häiritsemässä Tauvoa. Tauvo varmaan osaisi neuvoa lisää tässä tapauksessa. Se liike kuitenkin on hyvä ratkaisi, mutta paljon se puhdistus maksaa liikkeessä?Anghorn kirjoitti:Valokuvaus on ahistavaa.Kain kirjoitti:Nyt kun sain kennon puhdistettua jotenkuten, niin etsimeen tuli hirmuinen kakkakökkäre.
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja iDock »
http://www.youtube.com/watch?v=9KojptKmhvMvinouma kirjoitti:Joku sankari murtautunut anoppilaan... ihme touhua
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Eihän siinä tarvita muuta kuin muutama tunti aikaa nukkua ennen töötä, tai ei sitäkään jos ei ole aikaa...hatey kirjoitti:Jos maanantaina töö, niin miten vielä voit olla reissussa?Citruuna kirjoitti:Huomenna lähtö Ahvenanmaalta takaisin Turun suuntaan. Ja maamantaina YÄK! töihin.
Minun pitää kotiutua ainakin pari päivää, mielummin viikko ennen töihin menoa. Ei pysty tuolleen "lennosta" menemään minnekään.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Kauniiltahan tuo taivaanranta näyttääM.P.T kirjoitti:Vettä sataa oikein urakalla ja kovalla paineella. Tuntuisi kuin sataisi kiviä taivaalta. En tykkää sitten ollenkaan koko vesisateesta.
Järkytys!Citruuna kirjoitti:Eihän siinä tarvita muuta kuin muutama tunti aikaa nukkua ennen töötä, tai ei sitäkään jos ei ole aikaa...hatey kirjoitti:Jos maanantaina töö, niin miten vielä voit olla reissussa?Citruuna kirjoitti:Huomenna lähtö Ahvenanmaalta takaisin Turun suuntaan. Ja maamantaina YÄK! töihin.
Minun pitää kotiutua ainakin pari päivää, mielummin viikko ennen töihin menoa. Ei pysty tuolleen "lennosta" menemään minnekään.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ota ihan iisisti, anna kyydin hoitaa rauhoittuminen & rentoutuminenhatey kirjoitti:Järkytys!Citruuna kirjoitti:Eihän siinä tarvita muuta kuin muutama tunti aikaa nukkua ennen töötä, tai ei sitäkään jos ei ole aikaa...hatey kirjoitti:Jos maanantaina töö, niin miten vielä voit olla reissussa?Citruuna kirjoitti:Huomenna lähtö Ahvenanmaalta takaisin Turun suuntaan. Ja maamantaina YÄK! töihin.
![]()
Miten palautuminen, siistiytyminen, tavaroiden järjestely, henkinen rauhoittuminen jne jne..... Ei tuommoinen hötkyily ole hyvästä.
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Eniten tässä hämmästyttää se, että tulivat omine lupineen sisälle asti.Antiwäkki kirjoitti:Poliisit kävivät kylässä
Mitäs olet rosvo.Antiwäkki kirjoitti:Eniten tässä hämmästyttää se, että tulivat omine lupineen sisälle asti.Antiwäkki kirjoitti:Poliisit kävivät kylässä
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
En ollut kuullut koputusta, kun musiikki soi liian kovalla..hatey kirjoitti:Mitäs olet rosvo.Antiwäkki kirjoitti:Eniten tässä hämmästyttää se, että tulivat omine lupineen sisälle asti.Antiwäkki kirjoitti:Poliisit kävivät kylässä