Ei ne onneksi potkineet mitään paskaksi, ainoastaan kehottivat hieman alentamaan volyymia.hatey kirjoitti:Haahaahhaa...häirikkö. Musiikin kuuntelijoille ihan oikein että poliisit käy potkimassa mankat päreiksi.Mikään ole raivostuttavampaa kuin dunkka-dunkka-dunkka -joka kuuluu jostain.
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Totta, tollaisiin häiriköihin saa käyttää etälamautinta (tai vaikka Glockia) koska tahansa!hatey kirjoitti:Haahaahhaa...häirikkö. Musiikin kuuntelijoille ihan oikein että poliisit käy potkimassa mankat päreiksi.Mikään ole raivostuttavampaa kuin dunkka-dunkka-dunkka -joka kuuluu jostain.
JL
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Timo Glockia?Jussi68 kirjoitti:Totta, tollaisiin häiriköihin saa käyttää etälamautinta (tai vaikka Glockia) koska tahansa!hatey kirjoitti:Haahaahhaa...häirikkö. Musiikin kuuntelijoille ihan oikein että poliisit käy potkimassa mankat päreiksi.Mikään ole raivostuttavampaa kuin dunkka-dunkka-dunkka -joka kuuluu jostain.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Taas opin uuden sanan hompun ja kuukkelin yhteistyön tuloksenaJussi68 kirjoitti:Totta, tollaisiin häiriköihin saa käyttää etälamautinta (tai vaikka Glockia) koska tahansa!hatey kirjoitti:Haahaahhaa...häirikkö. Musiikin kuuntelijoille ihan oikein että poliisit käy potkimassa mankat päreiksi.Mikään ole raivostuttavampaa kuin dunkka-dunkka-dunkka -joka kuuluu jostain.
JL
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Timo on perunalaatu http://www.kasvikset.fi/Suomeksi/Asiakk ... kijan_TimoMacco kirjoitti:Timo Glockia?Jussi68 kirjoitti:Totta, tollaisiin häiriköihin saa käyttää etälamautinta (tai vaikka Glockia) koska tahansa!hatey kirjoitti:Haahaahhaa...häirikkö. Musiikin kuuntelijoille ihan oikein että poliisit käy potkimassa mankat päreiksi.Mikään ole raivostuttavampaa kuin dunkka-dunkka-dunkka -joka kuuluu jostain.
https://encrypted-tbn2.google.com/image ... 3L7ViJELJQ
Tuolla hiljennetään dunkka-dunkka-dunkka 8)
JL
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tuohan on jotai kuttaperkkaa. Kyllä rauta on aina rautaa.Jussi68 kirjoitti:Timo on perunalaatu http://www.kasvikset.fi/Suomeksi/Asiakk ... kijan_TimoMacco kirjoitti:Timo Glockia?Jussi68 kirjoitti:Totta, tollaisiin häiriköihin saa käyttää etälamautinta (tai vaikka Glockia) koska tahansa!hatey kirjoitti:Haahaahhaa...häirikkö. Musiikin kuuntelijoille ihan oikein että poliisit käy potkimassa mankat päreiksi.Mikään ole raivostuttavampaa kuin dunkka-dunkka-dunkka -joka kuuluu jostain.
JL
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Joo, mutta parasta mitä muovista on ikinä tehty 8)hatey kirjoitti:Tuohan on jotai kuttaperkkaa. Kyllä rauta on aina rautaa.Jussi68 kirjoitti:
JL
JL
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
G:ssa hinta, laatu ja (palvelusaseen) ominaisuudet ovat varsin hyvin tasapainossa. Itse olen yrittänyt vähentää noiden kulutusta, mutta nytkin niitä taitaa olla 4-5 kaapissaJussi68 kirjoitti:Joo, mutta parasta mitä muovista on ikinä tehty 8)

Nim. G-mies jo yli 20 vuotta.
-
Respect 8)iMies kirjoitti:G:ssa hinta, laatu ja (palvelusaseen) ominaisuudet ovat varsin hyvin tasapainossa. Itse olen yrittänyt vähentää noiden kulutusta, mutta nytkin niitä taitaa olla 4-5 kaapissaJussi68 kirjoitti:Joo, mutta parasta mitä muovista on ikinä tehty 8)![]()
Itse pidän enemmän "metallipyssyistä", mutta Glock on kyllä onnistunut paketti.
Mulla on ko. merkin veitsi, kahva ja kotelo (=tuppi?) ovat muovia
Oma Brno;n tuote sai heti uutena uudet kahvalevyt:
http://cdn2.sulitstatic.com/images/2011 ... mg3206.jpg
JL
-
Kyllä rauta on silti rautaa.iMies kirjoitti:G:ssa hinta, laatu ja (palvelusaseen) ominaisuudet ovat varsin hyvin tasapainossa. Itse olen yrittänyt vähentää noiden kulutusta, mutta nytkin niitä taitaa olla 4-5 kaapissaJussi68 kirjoitti:Joo, mutta parasta mitä muovista on ikinä tehty 8)![]()
-
hatey kirjoitti:Kyllä rauta on silti rautaa.iMies kirjoitti:G:ssa hinta, laatu ja (palvelusaseen) ominaisuudet ovat varsin hyvin tasapainossa. Itse olen yrittänyt vähentää noiden kulutusta, mutta nytkin niitä taitaa olla 4-5 kaapissaJussi68 kirjoitti:Joo, mutta parasta mitä muovista on ikinä tehty 8)![]()
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
JL
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
Semminkin, kun ensimmäinen oli uunituore G20. Myöhemmin sen kaveriksi on tullut myös G29.Jussi68 kirjoitti: Respect 8)
Aiheeseen liittyen - jälkimmäisellä kun vetelee sisäradalla maksimilatauksia, niin naapuripaikoilta kuuluu aika poikkeuksetta jonkinlaista vuodatusta
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Ne on vaan kateellisiaiMies kirjoitti:Semminkin, kun ensimmäinen oli uunituore G20. Myöhemmin sen kaveriksi on tullut myös G29.Jussi68 kirjoitti: Respect 8)
Aiheeseen liittyen - jälkimmäisellä kun vetelee sisäradalla maksimilatauksia, niin naapuripaikoilta kuuluu aika poikkeuksetta jonkinlaista vuodatusta

Oltiin aikoinaan kohdistamassa mun Armi Jäger pienoiskiväärin http://images.gunstar.co.uk/Gun-Images/ ... A62455.jpg kiikaritähtäintä, paikka oli Viikinmäki.
Ammuttiin kaverin kanssa rauhalliseen tahtiin "viiden satseja" ja käyttin tsekkaamassa osumat... ei ollut kaukoputkea käytössä
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
No, saatiin pyssy & tähtäin synkkaan ja päätettiin "vähän leikkiä" 8)
Lippaaseen meni 29 skodea ja niitä lippaita löytyi kaksi kappaletta... tietysti "jungle-clip"-tyylisesti http://www.gunaccessories.com/AR15/imag ... eClips.jpg yhteen teipattuna
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Siinä kun päästi melkein 60 skodea menemään "suhteellisen ripeään" tahtiin - alkoi naapurilooseista ilmestyä äijiä ihmettelemään
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
JL
-
-
-

e: Tahdon myös suklaata!!
-
Viesti Kirjoittaja Kain »

-
Yksi käsi / hiha!Kain kirjoitti:Piti ostaa kokoa isompi paita, kun hauiksesta alkoi puristamaan ikävästi.
JL
-

-
Tuohan on hehkutus.Citruuna kirjoitti:Taaskin sataaMistä näitä huonoja kesiä oikein tulee? Kamalan kylmän lumisen talven oltaisi kyllä ansaittu parempaa!
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Timo on myös Suomen Applen toimitusjohtaja 90-luvulla.Jussi68 kirjoitti:Timo on perunalaatu http://www.kasvikset.fi/Suomeksi/Asiakk ... kijan_TimoMacco kirjoitti:Timo Glockia?Jussi68 kirjoitti:Totta, tollaisiin häiriköihin saa käyttää etälamautinta (tai vaikka Glockia) koska tahansa!hatey kirjoitti:Haahaahhaa...häirikkö. Musiikin kuuntelijoille ihan oikein että poliisit käy potkimassa mankat päreiksi.Mikään ole raivostuttavampaa kuin dunkka-dunkka-dunkka -joka kuuluu jostain.
JL
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kiitos, mutta isäsi ei varmaan tykkäisi siitä, että lähtisin äitisi kanssa museoon. Itse lähden mielellään minne tahansa museoon, jos vain pääsee ulkomailletuomaril kirjoitti:Mutta kun minua ei kiinnosta joku kivikautinen rakennus! Lahjoittaisin mieluusti käyntini vaikka M.P.T.:lle.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Minua harmittaa kun en ole vieläkään saanut tyhjiä DVD-koteloita hommattua. Tänäänkin parista kaupasta etsiskelin, muttei löytynyt. On kertakaikkiaan yhtä harvinaisia esineitä kuin autonoveen tulevat nupit. Niitäkään ei ole missään.
- Imurin meteli alkaa käymään hermoille. Kumpa kuulon voisi kääntää pois päältä nappulaa painamalla. Äänetöntä imuria kun ei ole olemassakaan ja tuo minun on jokin ultra hyper silence malli. Siivotessakin pitää alkaa käyttämään kuulosuojaimia ja tulppia. Pitääkö minun kohta elää 24h tulpat korvissa. Alan olemaan metelille todella yliherkkä. Kaupassakin tänään lapset melusivat kuin palosireenit ja vanhemmat eivät saaneet pentujaan kuriin.
- Lapsivapaita lomia katsoessa saa monelta vihat niskaansa. Miksi? Kerta niitä myydään niin kai minä niitä saan katsoa ja yhden yön olla jossain.
- Siivoukseen. Mistä sitä pölyä voi tulla? jos yhtenä päivänä jää imuroimatta niin sitä pölyä on seuraavana päivänä todella paljon. Moppiliinapaketti ei kauaa minulla kestä. Niitäkin saa usein olla ostamassa ja ne eivät ole ihan halpoja.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tuossahan niitä on parin korttelin päässä Clas Ohlssonilla, muutamaa eri tyyliäkin. Varmaan heidän nettikaupasta löytyy myös...M.P.T kirjoitti: - Minua harmittaa kun en ole vieläkään saanut tyhjiä DVD-koteloita hommattua. Tänäänkin parista kaupasta etsiskelin, muttei löytynyt. On kertakaikkiaan yhtä harvinaisia esineitä kuin autonoveen tulevat nupit...
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Pitääpä siis ajella sinne joku päivä. Mutta oliko niillä useamman levyn koteloita? Pitänee tarkastaa. Clas Ohlsin jää aina minulta käymättä kun on niin piilossa citymarketin sivussa.Tauvo kirjoitti:Tuossahan niitä on parin korttelin päässä Clas Ohlssonilla, muutamaa eri tyyliäkin. Varmaan heidän nettikaupasta löytyy myös...M.P.T kirjoitti: - Minua harmittaa kun en ole vieläkään saanut tyhjiä DVD-koteloita hommattua. Tänäänkin parista kaupasta etsiskelin, muttei löytynyt. On kertakaikkiaan yhtä harvinaisia esineitä kuin autonoveen tulevat nupit...
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hep,M.P.T kirjoitti:Pitääpä siis ajella sinne joku päivä. Mutta oliko niillä useamman levyn koteloita? Pitänee tarkastaa. Clas Ohlsin jää aina minulta käymättä kun on niin piilossa citymarketin sivussa.Tauvo kirjoitti:Tuossahan niitä on parin korttelin päässä Clas Ohlssonilla, muutamaa eri tyyliäkin. Varmaan heidän nettikaupasta löytyy myös...M.P.T kirjoitti: - Minua harmittaa kun en ole vieläkään saanut tyhjiä DVD-koteloita hommattua. Tänäänkin parista kaupasta etsiskelin, muttei löytynyt. On kertakaikkiaan yhtä harvinaisia esineitä kuin autonoveen tulevat nupit...
Tässä linkki.
http://www.clasohlson.fi/Product/Catego ... 0;88714449
Edit: Kokeillaan uutta linkkiä...
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka