Mä voin testamentata sen sulle.Mailia kirjoitti:Tapan sinut jos ostat sen ennen minua.Kain kirjoitti:http://www.huuto.net/kohteet/ruma-ja-he ... me_oneline
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Mä voin testamentata sen sulle.Mailia kirjoitti:Tapan sinut jos ostat sen ennen minua.Kain kirjoitti:http://www.huuto.net/kohteet/ruma-ja-he ... me_oneline
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tuliko osamaksujälkeläinen Kreikkaan?KunkkuJ kirjoitti:Vahinkolaukaus.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
PÖLJÄ!hatey kirjoitti:Tuliko osamaksujälkeläinen Kreikkaan?KunkkuJ kirjoitti:Vahinkolaukaus.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Eikös sama kännykkä mene ihmisillä enää kymmentä vuotta?Antiwäkki kirjoitti:Parempi puhelin.
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Menisi tää 3G jos vaan saisin palautettua..iDock kirjoitti:Eikös sama kännykkä mene ihmisillä enää kymmentä vuotta?Antiwäkki kirjoitti:Parempi puhelin.
En tiedä kymmenestä, mutta minulla on 2G nyt ollut neljä vuotta, ja edelleen on ykköspuhelimena. Tuo 4 S on sellainen teräväreunainen lelu.iDock kirjoitti:Eikös sama kännykkä mene ihmisillä enää kymmentä vuotta?Antiwäkki kirjoitti:Parempi puhelin.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Bidattu.Mailia kirjoitti:Tapan sinut jos ostat sen ennen minua.Kain kirjoitti:http://www.huuto.net/kohteet/ruma-ja-he ... me_oneline
Minulla vaihtuu joka vuosi uuteen iPhoneen...iDock kirjoitti:Eikös sama kännykkä mene ihmisillä enää kymmentä vuotta?Antiwäkki kirjoitti:Parempi puhelin.
No, mutta 2G sopiikin lentoemännälle joka ''törmäilee'' miehiin...hatey kirjoitti:En tiedä kymmenestä, mutta minulla on 2G nyt ollut neljä vuotta, ja edelleen on ykköspuhelimena. Tuo 4 S on sellainen teräväreunainen lelu.iDock kirjoitti:Eikös sama kännykkä mene ihmisillä enää kymmentä vuotta?Antiwäkki kirjoitti:Parempi puhelin.
Älä valehtele!hatey kirjoitti:^Miten niin muovinen? 3G oli muovia ja kuttaperkkaa, 2G on metallia.
Ootko edes nähny 2G puhelinta? Minulla on sellainen.Noksu kirjoitti:Älä valehtele!hatey kirjoitti:^Miten niin muovinen? 3G oli muovia ja kuttaperkkaa, 2G on metallia.
Oon pelannut 2G:llä noin 3 tuntia elämässäni..hatey kirjoitti:Ootko edes nähny 2G puhelinta? Minulla on sellainen.Noksu kirjoitti:Älä valehtele!hatey kirjoitti:^Miten niin muovinen? 3G oli muovia ja kuttaperkkaa, 2G on metallia.
Mikä on uusin iOS minkä 2G:n saa?hatey kirjoitti:^ 2G on paras iHupatin ikinä, hienoinkin se on.
En minä tiedä.Antiwäkki kirjoitti:Mikä on uusin iOS minkä 2G:n saa?hatey kirjoitti:^ 2G on paras iHupatin ikinä, hienoinkin se on.
Oho. Et vissiin missään huvittelukäytössä sitä sitten käytä, ja tuskin tolla iOS:illa pystyykäänhatey kirjoitti:En minä tiedä.Antiwäkki kirjoitti:Mikä on uusin iOS minkä 2G:n saa?hatey kirjoitti:^ 2G on paras iHupatin ikinä, hienoinkin se on.Minulla on 1.1.4
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Se on puhelinAntiwäkki kirjoitti:Oho. Et vissiin missään huvittelukäytössä sitä sitten käytä, ja tuskin tolla iOS:illa pystyykäänhatey kirjoitti:En minä tiedä.Antiwäkki kirjoitti:Mikä on uusin iOS minkä 2G:n saa?hatey kirjoitti:^ 2G on paras iHupatin ikinä, hienoinkin se on.Minulla on 1.1.4