Entä jos aseella uhattais?Anniel kirjoitti:Kunkun kyyti vs Tuomarilin seikkailut, ääääärimmäisen vaikea valita kumman kyytiin sitä ois lähtenyt...
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Entä jos aseella uhattais?Anniel kirjoitti:Kunkun kyyti vs Tuomarilin seikkailut, ääääärimmäisen vaikea valita kumman kyytiin sitä ois lähtenyt...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Olen pahoillani, en arvannut millaiset arvet tämä ero sinuun jätti. Tiedä että olisin mielelläni matkannut kanssasi auringonlaskuun, jos se vain olisi ollut mahdollista.KunkkuJ kirjoitti:Olen edelleen katkera siitä, ettet lähtenyt kyytiini.Anniel kirjoitti: Kunkun kyyti vs Tuomarilin seikkailut, ääääärimmäisen vaikea valita kumman kyytiin sitä ois lähtenyt...
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ei täällä mitään kuvia ole!amanita kirjoitti:Luinkos nyt oikein, vai onko jossain piilossa joitain kivoja ja mielenkiintoisia kuvia, joita toivotaan minun arvioivan?
Pienikokoiset sukulaisihmiset siirtyivät riehumaan leikkipuistoon, minulla pieni hengähdystauko kaffekupin kera. Tänään ei vissiin sadakaan, eilen sitä lajia todella piisasi.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Päivä puolessa välissäAperture kirjoitti:Kahvia ja lasagnea. Outo yhdistelmä, mutta toimii. Onhan päiväkin jo puolessa.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kun nyt kerran olet kopiohuoneeseen menossa, ota samalla itsestäsi kopio ja laita replica hommiin siksi aikaa, kun otat kunnon nokoset...Erño kirjoitti:
Äh, silmät luppasee taas. Taidanpa mennä kopiohuoneeseen ja sulkea simmut ihan hetkeksi vain.
Tauvo kirjoitti:Kun nyt kerran olet kopiohuoneeseen menossa, ota samalla itsestäsi kopio ja laita replica hommiin siksi aikaa, kun otat kunnon nokoset...Erño kirjoitti:
Äh, silmät luppasee taas. Taidanpa mennä kopiohuoneeseen ja sulkea simmut ihan hetkeksi vain.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eikös ne rättärit kokoontuneet jossain muualla juuri nyt? Vai oliko se Hollolassa?Citruuna kirjoitti:... mullapas onkin lyhyt päivä, koska lähden Hollolaan. En kai ole muistanut vielä mainita siitä.
Jep, Sulkavalla. Mutta siellä sataa koko Sätkälän Säpinöiden ajan - eikä mulla ole rättäriäkään, niin että jätän tämän väliinKunkkuJ kirjoitti:Eikös ne rättärit kokoontuneet jossain muualla juuri nyt? Vai oliko se Hollolassa?Citruuna kirjoitti:... mullapas onkin lyhyt päivä, koska lähden Hollolaan. En kai ole muistanut vielä mainita siitä.
Oma koti kullan kallis. Varmasti monessa merkityksessä. Nyt on hyvää aikaa ajaa se pyörä olohuoneeseen ja kiillottaa kaikki osat seuraavaa aurinkoista päivää varten.KunkkuJ kirjoitti:Kummallisen hiljaista on elämä täällä kotikeittiön ympärillä. Ja ulkona sataa. Kylmääkin on. Miksi ihmeessä minulla oli kiire palata tänne sieltä etelän lämmöstä?
Heh! Siinä pyörässä ei ole yhtään kiiltävää osaa.Mikael K. kirjoitti:... kiillottaa kaikki osat seuraavaa aurinkoista päivää varten.
Teleskooppipatukkaakaan ei siis tarvinnut irrottaa vyöltä?hatey kirjoitti:Takan luukun kahva oli juntturassa, korjasin sen käskyttämällä ja huutamalla sille pää punaisena, nyt se yllättäen toimii. Olipas tuon korjaaminen helppoa.![]()
Nyt voin siis palkita itseni kupillisella moccaa ja vaikkapa mansikoita...onkohan niitä enää jäljellä.....
Jos valinnan varaa olisi, niin itse en kyllä tulisi...KunkkuJ kirjoitti:Kummallisen hiljaista on elämä täällä kotikeittiön ympärillä. Ja ulkona sataa. Kylmääkin on. Miksi ihmeessä minulla oli kiire palata tänne sieltä etelän lämmöstä?