Ei ole, ehkä joskus myöhemmissä versioissa sitte.Juspe00 kirjoitti:Onkohan Applen oman kartta sovelluksen mukana tulossa street view ominaisuutta, jos on niin toimiikohan mahdollisesti Suomessa?
iOS 6
-
Re: iOS 6
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Ei ole. Aiempaa on kysytty edellä.EA_ kirjoitti:On Applen omassa karttaohjelmassa Street View?
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Jos olet tarkka poika, huomaat tämän ketjun koskevan iOS 6 -päivitystä. Siinä ei ole enää Googlen karttoja vakiona, eikä näin ollen Googlen katunäkymääkään.EA_ kirjoitti:Kyllä mulla sattuu oleen Street View.....
E: en kysynyt onko, vaan sanoin että on.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
-
Viesti Kirjoittaja iphonelover »
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Koska et ilmeisimminkään ole maksanut developer-lisenssiä, vaan asentanut betan laittomasti, on puhelin nyt käyttökelvoton.iphonelover kirjoitti:Moi, olis sellane ongelma, että asensin iphone 4:jään ios 6:tosen, ja nyt palautin oletusasetukset ja tyhjensin puhelimen puhelimella, jonka jälkeen kun yrittää aktivoida iphonea, tulee viesti ''we're unable to complete the registration cause this iphone is not in the list of developers'' tai jotain tonne päin, eikä itunes anna palauttaa tai tehdä mitään iphonelle. Mitä tehdä ?
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Ehkä seuraavan kerran et asentele suinpäin kaikkea mitä netistä löytyy. Aihe on ollut esillä muutenkin, että kun laittomasti ladataan iOS6 niin näin voi käydä, että Apple sulkee puhelimen kokonaan.
Itse odotan mielenkiinnolla uutta iOS6 mutten ole siitä valmis maksamaan 80e puhumattakaan, että lataisin laittoman version joka aiheuttaa ongelmia.
Lisäksi se on vain beta jota ei voi käyttää arkikäytössä vaan se on kehittäjiä varten tehty.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »

PS. jos olisit iOS Dev-ohjelmassa mukana, tietäisit, ettei sitä voi virallisin keinoin edes palauttaa takaisin.
Syy: Poistettu poistettujen viestien lainaukset
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
Viesti Kirjoittaja Salzi »
Mutta eihän tilanteen oikaisu ole laitonta, jos on tullut katumapäälle tai rikos ei onnistunutkaan. Eikai missään kielletä palauttamasta rahoja pankkiin ryöstön jälkeen, vaikka itse rikoksesta voisi tuomio tullakin? Tai kielletä sivullista neuvomasta tilanteen oikaisussa.amanita kirjoitti:Laittomuuksia täällä ei kannata kysyä, koska niihin ei vastata. Jokunen viesti siivottu.
Itsellä oma laillinen beta ipadissa toimii muuten hyvin, mutta välillä kaatuu nukkuessaan eikä herää ilman väkisin boottaamista. Sama vika beta 2:ssa ja 3:ssa. Muuten ei ole juurikaan ongelmia uusimman betan kanssa.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Tässä on kysymys siitä, ettei haluta käydä keskustelua jossa opastetaan miten iOS6 laittoman version saa poistettua laitteesta. Vaikka sinällään se ei ole laitonta ( siis se opastaminen miten laittoman ohjelman saa pois) niin selvää on se, että sen opastaminen tukee laittomien ohjelmien lataamista ja rohkaisee sekä mahdollisesti edistää laittomaan toimintaan.Salzi kirjoitti:Mutta eihän tilanteen oikaisu ole laitonta, jos on tullut katumapäälle tai rikos ei onnistunutkaan. Eikai missään kielletä palauttamasta rahoja pankkiin ryöstön jälkeen, vaikka itse rikoksesta voisi tuomio tullakin? Tai kielletä sivullista neuvomasta tilanteen oikaisussa.amanita kirjoitti:Laittomuuksia täällä ei kannata kysyä, koska niihin ei vastata. Jokunen viesti siivottu.
Itsellä oma laillinen beta ipadissa toimii muuten hyvin, mutta välillä kaatuu nukkuessaan eikä herää ilman väkisin boottaamista. Sama vika beta 2:ssa ja 3:ssa. Muuten ei ole juurikaan ongelmia uusimman betan kanssa.
Hopeinenomena ei halua siis tälläistä toimintaa tukea jonka ymmärrän hyvin. Jos itsellä olisi samanlainen foorumi niin en antaisi keskustelua käydä. Jo ihan moraalisista syistä puhumattakaan siitä, että foorumin omistaja/ylläpitäjä voi olla vastuussa jos sen foorumilla käydään tälläisiä keskusteluja. Tietenkään kaikkeen ei voi reagoida heti mutta olennaista on, että toiminta kielletään ja siihen puututaan heti kun tieto mahdollisesta laittomuudesta on tiedossa.
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
-
Viesti Kirjoittaja Delli »
Siitä kuinka hyvin tuo palautus onnistuu niin on turha valittaa missään kun se ei ole DEV-sivujen mukaan edes mahdollista.
Sitten itse iOS6:sta.
Nyt asensin tuon beta3:n tuohon testipuhelimeen ja tunne on sama kuin silloinkin kun iOS6 julkaistiin kesäkuussa, ei mitään minkä takia sitä päivitystä pitäisi odottaa puhelimeensa eli täysin turha päivitys.
Minulle tuosta on löytynyt 2 asiaa jotka ovat kivoja mutta ei mitään sellaisia jotka olisi pakko saada, nimittäin Bluetooth-valinta on siirrettu asetusten etusivulle (säästyy yksi painallus) ja toinen on Älä häiritse. Jollekin muulle tuossa iOS6:ssa voi olla enemmän mutta nuo ovat ainoat tarpeelliset minulle.
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
Viesti Kirjoittaja WhatUpDoe »
itselle taas on paljonkin hyödyllisiä ominaisuuksia..Delli kirjoitti: Sitten itse iOS6:sta.
Nyt asensin tuon beta3:n tuohon testipuhelimeen ja tunne on sama kuin silloinkin kun iOS6 julkaistiin kesäkuussa, ei mitään minkä takia sitä päivitystä pitäisi odottaa puhelimeensa eli täysin turha päivitys.
Minulle tuosta on löytynyt 2 asiaa jotka ovat kivoja mutta ei mitään sellaisia jotka olisi pakko saada, nimittäin Bluetooth-valinta on siirrettu asetusten etusivulle (säästyy yksi painallus) ja toinen on Älä häiritse. Jollekin muulle tuossa iOS6:ssa voi olla enemmän mutta nuo ovat ainoat tarpeelliset minulle.
- Maps sovellus! Navigointi (en käytä niin paljon että haluaisin ostaa yli 5 e maksavan sovelluksen)
- Facebook integraatio - vihdoin!
- Jaettu kuvavirta
- Puhelin sovelluksen uudistukset tervetulleita (sekä dont disturb moodi)
- VIP-lista mailiin
- iCloud Tabs Safariin - about parasta ikinä
En ymmärrä haippia miksi tämä olisi muka turha? omalle käytölle tärkeämpi päivitys kuin esim iOS5
-
Viesti Kirjoittaja Munkkipulla »
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Viikosta kahteen taisi minulla mennä pari vuotta sitten. Kun uusii lisenssin, homma jatkuu keskeytyksettä.Ka11e kirjoitti:Rekisteröidyin Apple deviksi toissa päivänä... Kuinka kauan ne oikeen pähkäilee siellä,ja vahvistaa sen minulle?
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja Ka11e »
No hitsinpitsi.apple_fani kirjoitti:Mulla toi meni vuorokauden kuluessaKa11e kirjoitti:Rekisteröidyin Apple deviksi toissa päivänä... Kuinka kauan ne oikeen pähkäilee siellä,ja vahvistaa sen minulle?
Täytyy vaan odotella.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka