Mua keljuttaa niin paljon se, että Aple ei osaa tehdä edes näppäimistöä sellaiseksei, että mun äiti osais vaihtaa patterit niin että se näppäimistö toimis sen jälkeen. Onko se saakutti niin vaikeaa, maanalaisen paikan tollot siellä Applellä!
^ On olemassa myös hyvin toimivia langallisia näppäimistöjä, joihin ei tarvitse koskaan vaihtaa pattereita.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Jamac kirjoitti:Mua keljuttaa niin paljon se, että Aple ei osaa tehdä edes näppäimistöä sellaiseksei, että mun äiti osais vaihtaa patterit niin että se näppäimistö toimis sen jälkeen. Onko se saakutti niin vaikeaa, maanalaisen paikan tollot siellä Applellä!
Miten äitisi onnistui tuossa feilaamaan? patterit väärinpäin, ruuvi liian löysälle, samat patterit takas?
Apple iMac 5K 3.3/24/512 (15) # iPhone 12 mini # +
Nikon D500, Nikkoreita +
Jaahas, ja paljonko mahdoit sitä nähdä, kun pystyt tuollaisen koko maata kattavan lausunnon antamaan?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Jamac kirjoitti:Mua keljuttaa niin paljon se, että Aple ei osaa tehdä edes näppäimistöä sellaiseksei, että mun äiti osais vaihtaa patterit niin että se näppäimistö toimis sen jälkeen. Onko se saakutti niin vaikeaa, maanalaisen paikan tollot siellä Applellä!
Miten äitisi onnistui tuossa feilaamaan? patterit väärinpäin, ruuvi liian löysälle, samat patterit takas?
Ei aavistustakaan. Mä en tiedä onko siinä jotain katkaisijaa jonka joku päivänkakkaran disaineri on disainannut sellaiseskis ettei vanhempi henkilö sitä tajua/näe vai onko uudet patterit huonot tms. Kaikki siksi, että Appleä ei takapuoli vertaa kiinnosta se että alkaako se näppis toimimaan vai ei. Ei Applen kiiltokuvamaailmassa, ei.
^ Se pieni lelun näköinen näppäimistö on typerä! Eka kerralla paristoja vaihtaessani kääntelin sitä pikku kätösissäni ja ihmettelin missä ihmeessä ne paristot oikein on. Ja se ahmii paristoja/akkuja ihan kamalaa vauhtia.
Citruuna kirjoitti:^ Se pieni lelun näköinen näppäimistö on typerä! Eka kerralla paristoja vaihtaessani kääntelin sitä pikku kätösissäni ja ihmettelin missä ihmeessä ne paristot oikein on. Ja se ahmii paristoja/akkuja ihan kamalaa vauhtia.
Mulla on edelleen 2kk sitten laitetut 'käytetyt' patterit eikä ole mitään herjannut; mielestäni tuo näppäimistö menee johonkin virransäästötilaan aika pian. Tuo näppäimistö on palvelin käytössä olevassa koneessa, joten kone olisi kokoajan vastaanottavassa tilassa eikä varmasti olisi kestänyt jos jatkuvasti olisi yhteydessä. Hiiren sen sijaan suljen käytön jälkeen, siitä on kulunut nyt 30% 2kk aikana.
Apple iMac 5K 3.3/24/512 (15) # iPhone 12 mini # +
Nikon D500, Nikkoreita +
Minä käytän hiiriössä vain ladattavia akkuja, niin ei haittaa tuo miten nopsaan imuroi virrat tyhjäksi. Minulla on Eneloopin akut, mainosmies sanoi että ovat hyvät, tiedä sitten mainosmiehen puheista.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Jaahas, ja paljonko mahdoit sitä nähdä, kun pystyt tuollaisen koko maata kattavan lausunnon antamaan?
Hyvin pienen osan, mutta ihan tarpeeksi. Helsinki on paljon hienompi paikka
Voiko putkinäkö ja kyvyttömyys nähdä omaa napaa kauemmas tuosta enää pahentua?
Citruuna kirjoitti:^ Se pieni lelun näköinen näppäimistö on typerä! Eka kerralla paristoja vaihtaessani kääntelin sitä pikku kätösissäni ja ihmettelin missä ihmeessä ne paristot oikein on. Ja se ahmii paristoja/akkuja ihan kamalaa vauhtia.
Mulla on edelleen 2kk sitten laitetut 'käytetyt' patterit eikä ole mitään herjannut; mielestäni tuo näppäimistö menee johonkin virransäästötilaan aika pian. Tuo näppäimistö on palvelin käytössä olevassa koneessa, joten kone olisi kokoajan vastaanottavassa tilassa eikä varmasti olisi kestänyt jos jatkuvasti olisi yhteydessä. Hiiren sen sijaan suljen käytön jälkeen, siitä on kulunut nyt 30% 2kk aikana.
Akut tosiaan kestävät näppäimistössä paljon pidempään kuin hiiressä, mutta 2-3 kertaa vuodessa joutuu kuitenkin vaihtamaan. windows-laitteissa kestää paristot paljon pidempään. Ja toi hiiren pois-päältä laittaminen on minulta jäänyt, koska kun laitan koneen nukkumaan ja sitten virran pois hiirestä niin sehän herättää koneen saman tien uudelleen
Menee hermot tähän säätämiseen Minkä maanalaisen paikan takia se olen aina minä joka joutuu kaiken selvittämään, suunnittelemaan, huolehtimaan ja muistuttamaan. Ei, kun jonkun pitää aina lähteä sooloilemaan ja sotkemaan selvää asiaa ja toisia ei saa edes kiinni kommentoimaan vaikka koittaa kaikilla mahdollisilla kanavilla. Ja joku on niin prinsessa ettei voi joustaa omista suunnitelmistaan sen takia että saatais kaikki samaan paikkaan kerralla.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Anghorn kirjoitti:^ Ihan normaali parisuhde siis, don't worry.
Ja mitähän tekemistä parisuhteella on tämän asian kanssa? Kiva kommentoida kun ei tiedä mistään mitään mut hei, täähän on internet. Tehän tiedätte kaikesta kaiken. Hallelujaa!
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Annielilla on nyt vanne kutistunut, tai pää kasvanut. Veikkaan ensimmäistä. Älä huoli, jätä prinsessa ulos jutusta, ei se taida olla sille mitenkään erityisen tärkeä muutenkaan.
Mä yritän vaan hirveän kovasti ymmärtää että minkä rinnakkaistodellisuuden Homppu-foorumia lukiessaan tuosta voi saada jonkin parisuhdevuodatuksen. Mutta eihän sillä kai mitään väliä ole, mullahan on nyt sitten vannekin tiukalla, joten Hompun kollektiivinen vittuilukoneisto voi valita uuden kohteen itselleen.
Viimeksi muokannut Anniel, 19.7.2012 klo 14.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.